طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی : چرا مهم است که اگر تجارت بازی شماست ، چگونه می توان یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرد؟ از کجا باید شروع کنیم؟ ما در میان عصر دیجیتال زندگی می کنیم. در دنیای امروز ، مصرف کنندگان دیگر محدود به یک موقعیت خاص جغرافیایی نیستند. برعکس ، امروزه افراد این قدرت را دارند که با همسالان خود ارتباط برقرار کنند ، تحقیق انجام دهند ، محتوا مصرف کنند و از همه مهمتر در هر کجای دنیا که هستند با در چند دقیقه آنلاین خرید می کنند. و این بدان معناست که در شرایط فعلی ، اگر کارآفرینی هستید که می خواهید تجارت خود را توسعه دهید ، طراحی فروشگاه آنلاین بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. در حال حاضر ، 21.8٪ از جمعیت کره زمین به صورت آنلاین خرید می کنند و انتظار می رود در سال 2021 این تعداد به بیش از 2 میلیارد خریدار آنلاین برسد. اگر می دانید چگونه یک فروشگاه آنلاین را به روش صحیح راه اندازی کنید ، می توانید سود خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و سال به سال تجارت خود را رشد دهید. ایجاد مشاغل تجارت الکترونیک آسانتر از آن است که تصور می کنید و ما قصد داریم نحوه ساخت یک فروشگاه آنلاین مانند افراد حرفه ای را به شما نشان دهیم.
با داشتن کمی دانش فنی ، یک ایده عالی و یک راه حل قدرتمند تجارت الکترونیکی برای ایجاد و نگهداری فروشگاه آنلاین خود ، پاداش های بزرگی خواهید برد. برای اینکه این پتانسیل ایجادکننده پول ، تقویت کننده برند را در چشم انداز خود قرار دهید ، بیایید برخی از بینش های اساسی خرید آنلاین را که باید بدانید ، بررسی کنیم.
شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به مدت 7 روز به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه اینترنتی، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راهاندازی کنید
وضعیت فعلی تجارت الکترونیکی و فروش آنلاین در ایران و جهان
قبل از اینکه به چگونگی راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بیشتر بپردازیم ، بیایید این آمار تجارت الکترونیکی ، حقایق و ارقامی را که قدرت خرید آنلاین را ثابت می کنند ، بررسی کنیم:
به طور متوسط ، مردان 220 دلار برای هر معامله آنلاین و زنان 151 دلار برای هر معامله هزینه می كنند. این یک هزینه متوسط با ارزش بالا برای هر مشتری است.
خرید آنلاین از همیشه محبوبیت بیشتری دارد و تا سال 2021 انتظار می رود فروش تجارت الکترونیکی به 17.5٪ از فروش خرده فروشی در سراسر جهان برسد. این سود زیادی برای گرفتن است.
در طی سه ماهه سوم 2018 ، تلفن های هوشمند 61 درصد بازدید از سایت های خرده فروشی در سطح جهان را تشکیل داده اند. اگر فروشگاه آنلاین شما برای موبایل بهینه شده است ، احتمالاً نرخ تبدیل خود را برای زمان طولانی افزایش می دهید.
دلیل اصلی خرید آنلاین این است که مردم قادر به خرید 24 ساعته یا 7 ساعته به معنای واقعی کلمه هستند.
وب سایت تجارت الکترونیکی توسعه کسب و کار شما است که گستره وسیعی از تبلیغات بازاریابی محلی یا ویترین فروشگاه دارد.
درک قدرت کامل یک وب سایت تجارت الکترونیکی و فروشگاه اینترنتی
فروشگاه های تجارت الکترونیکی به کسب و کارها این قدرت را می دهند که بزرگ عمل کنند ، اما کوچک باقی می مانند.از طریق ویترین فروشگاه های حرفه ای و قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه ، مشاغل می توانند به بازار بسیار گسترده ای دست پیدا کنند و به یک مشتری گسترده و گسترده بفروشند.
پیش بینی می شود تخمین های فروش آنلاین ایالات متحده برای سال 2019 بیش از 560 میلیارد دلار باشد – و انتظار می رود این تعداد رشد کند. همین پیش بینی ها فروش تجارت الکترونیکی را در حدود 414 تا 735 میلیارد دلار تا سال 2023 اعلام کرده است.
همانطور که گفته شد ، فروشگاه های آنلاین این فرصت را به مشاغل کوچک می دهند تا از یک بازار گسترده و یک ملت کامل از خریدها استفاده کنند.
نحوه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی در 3 مرحله
واضح است که اگر شما یک تجارت مدرن هستید ، ورود به عرصه تجارت الکترونیکی یک حرکت عاقلانه است. برای کمک به شما در شروع سفر دیجیتال ، در اینجا راهنمای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اختصاصی ، در سه مرحله ساده آورده شده است:
ایده خود را دقیق تنظیم کنید.
فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید.
فروشگاه آنلاین خود را تبلیغ کنید.
1. ایده خود را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی دقیق تنظیم کنید
در این مرحله ، احتمالاً شما می دانید چه چیزی را می خواهید بفروشید. با تصمیم گیری درباره نام تجاری ، انجام تحقیقات بازار و یافتن مخاطبان ، تنظیم دقیق ایده خود را شروع کنید.
این سوالات را در نظر بگیرید: چه چیزی باعث می شود برند شما در جایگاه خاص خود از دیگران متمایز شود؟ چه مشکلات خاصی را حل می کنید؟ چه خدمات متفاوتی را ارائه می دهید؟ پاسخ این سوالات را بسازید و بتوانید در بهترین مسیر ممکن پیش بروید.
نام تجاری و نام دامنه خود را انتخاب کنید
هنگامی که نوبت به نامگذاری فروشگاه آنلاین شما می رسد ، انتخاب نامی قابل هضم ، به یادماندنی ، مرتبط ، مناسب برای اهداف بازاریابی دیجیتال و همچنین نام دامنه ضروری است.
این راهنمای جامع برای نام بردن از یک کسب و کار ، شما را در همه مواردی که باید بدانید رهنمون می شود.
نام دامنه شما آدرس وب ویترین فروشگاه دیجیتال شماست. شما می خواهید آن را به نمایندگی از آنچه شما هستید و آنچه شما ارائه می دهید – در یک نگاه.
پسوندهای دامنه بی شماری وجود دارد (بخشی از نام دامنه در سمت راست نقطه ، مانندcom برای کمک به شما در تأمین نام کامل. پسوند دامنه ای را متناسب با صنعت یا جایگاه خاص خود در نظر بگیرید که به شما کمک می کند تا در میان جمعیت متمایز شوید. برای تجارت الکترونیک عمومی ، فروشگاه یا فروشگاه هایی را در نظر بگیرید یا با جواهرات ، زیورآلات، پوشاک ، قهوه و موارد دیگر بیشتر بدانید.
با تحقیق در بازار ایده خود را اصلاح کنید
تدارکات مربوط به راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات شما و پویایی دانش نحوه ایجاد یک فروشگاه آنلاین بعداً مطرح خواهد شد ، اما ابتدا بر اصلاح ایده خود تمرکز کنید.
بازی تجارت الکترونیکی رقابتی است. چه چیزی باعث خواهد شد سرمایه گذاری شما متمایز شود؟
به عنوان مثال ، اگر تصمیم دارید تیشرت های آنلاین را بفروشید زیرا عشق بی نظیری به تیشرت دارید ، در نظر بگیرید که پیراهن های شما با پیشنهادات رقابت چه تفاوتی دارند. برای سنجش توانایی موفقیت دراز مدت ، ضروری است که ایده خود را بررسی کنید.
راه های زیادی برای ارزیابی نحوه مقایسه ایده شما با سایر مشاغل مشابه آنلاین وجود دارد. در اینجا مهمترین موارد ذکر شده است:
آیا دوستان و خانواده شما فکر می کنند کالای شما ارزش دارد؟
محصولات خود را به صورت رایگان – یا با تخفیف قابل توجه – به دوستان و خانواده خود ارائه دهید. نحوه پاسخگویی آنها به محصول شما را کنترل کنید.
آیا آنها آن را دوست دارند؟ اگر چنین است ، دریابید چه ویژگی هایی برای آنها بیشتر جذاب است.
آیا چیزی در مورد محصول شما وجود دارد که تغییر کنند؟ دریافت جزئیات.
آیا آنها از تجربه مشتری خود لذت برده اند؟ خدمات شما چطور باعث درخشش آن شد؟
آیا آنها حاضر به پرداخت کامل قیمت هستند؟ به نظر آنها محصول شما واقعاً چه ارزشی دارد؟
آیا آنها تمایل دارند که محصول شما را در شبکه های خود به دیگران توصیه کنند و طرفدار برند شوند؟
جمع آوری این سطح از بازخورد و داده ها یک روش درخشان برای اصلاح ایده محصول شما قبل از انتشار آن در بین مردم است.
آیا می توانید برای شروع و یا رشد فروشگاه آنلاین خود پول جمع کنید؟
وب سایت های سرمایه گذاری جمعی را در نظر بگیرید ، جایی که می توانید ایده محصول خود را لیست کنید و برای زنده کردن آن در مقیاس بزرگتر ، پول جمع کنید.
برای دستیابی به بهترین نتایج ، هدفی منطقی برای جمع آوری سرمایه تعیین کنید که فراتر از آنچه دوستان و خانواده شما می توانند ارائه دهند.
در اینجا ، شما می خواهید از یک حلقه گسترده تر از دوستان و خانواده نزدیک خود ، در مورد محصول خود بازخورد صادقانه بگیرید زیرا این امر زمینه بیشتری برای تنظیم دقیق ایده های شما فراهم می کند.
از بازاریابی ایده خود پرهیز نکنید تا این حلقه گسترده تر بتواند حداقل در مورد آن چیزی بشنود و از مزایای آن در سطح شخصی مطلع شود.
آیا می توانید محصول خود را در سیستم عامل های شخص ثالث مانند دیجی کالا بفروشید؟
یکی دیگر از روش های موثر برای به دست آوردن بازخورد سریع ، از نظر اقتصادی ، لیست محصولات خود در بازارهای محبوب شخص ثالث مانند Etsy ، eBay و Amazon و دیجی کالا است. این سیستم عامل ها به معنای واقعی کلمه هزاران مشتری دارند که به طور فعال بدنبال محصولی مانند محصولات شما می گردند. اما ، ممکن است صدها فروشنده در گروه محصولات شما در این سیستم عامل ها وجود داشته باشد.
با قرار دادن محصول خود در این سایت های شخص ثالث ، درک کاملی از محل استقرار محصول خود نسبت به رقبای خود پیدا خواهید کرد.
شما باید برای این لیست ها و معاملات میزان قابل توجهی از فروش خود به این سیستم عامل ها بدهید. با این وجود ، لیست در سایت های تجارت الکترونیکی شخص ثالث می تواند فرصت های منحصر به فردی را برای تنظیم دقیق پیام های اصلی بازاریابی و ویژگی های محصول به شما ارائه دهد تا قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین رسمی خود ، بهترین کار را انجام دهید.
توجه: اگر بازخورد مثبتی از دوستان یا افرادی که در کمپین سرمایه گذاری گسترده خود سرمایه گذاری کرده اند دریافت کرده اید ، می توانید از این مرحله صرف نظر کرده و مستقیماً به سمت طراحی فروشگاه آنلاین اختصاصی خود بروید. در هر صورت ، هنوز ایده خوبی است که دور خود را جمع کنید و محصول خود را در این سیستم عامل های شخص ثالث قرار دهید تا دامنه تجاری خود را گسترش دهید. علاوه بر این ، این سایت ها می توانند منبع درآمد تکمیلی را فراهم کنند که در تجارت همیشه مورد استقبال قرار می گیرد.
پیدا کردن مخاطبان و مشتریان بالقوه خود
اساساً ، اگر مخاطب هدف خود را نمی فهمید – یا نحوه ارتباط با آنها – محتوای عمومی ، عمومی یا پیام تجاری مارک شما احتمالاً ارزش کمی ارائه می دهد و به همین ترتیب ، نادیده گرفته می شوید.
وقتی نوبت به دانستن می رسد نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین به روش صحیح ، درک اینکه کجا تلاش خود را انجام دهید ضروری است.
با این وجود ، علی رغم اهمیت حیاتی شناسایی و تمرکز بر روی مخاطب خاص ، بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیکی با این مفهوم دست و پنجه نرم می کنند. هنگامی که از آنها خواسته می شود مخاطبان خود را توصیف کنند ، بسیاری از مارک ها اغلب با عباراتی گسترده ، مبهم و تقریباً بی معنی پاسخ می دهند.
وقتی نتوانید مخاطب هدف خود را تعریف کنید ، تلاش های تبلیغاتی شما به روش های زیر آسیب می بیند:
شما قادر به ساخت یک مارک تجاری معتبر و معتبر نخواهید بود که مورد توجه مشتریان بالقوه قرار دارد.
ارتباطات بازاریابی شما مسطح و بدون روحیه خواهد بود.
شما نمی توانید وفاداری مشتری ، یکی از ارکان مهم تجارت موفق تجارت الکترونیکی را تشویق کنید.
از برجستگی در رقابت شکست خواهید خورد.
شما نمی توانید پیشنهادات خود را بهبود ببخشید زیرا تصوری در مورد چگونگی پاسخگویی محصولات به نقاط درد خاص مشتریان خود نخواهید داشت.
چگونه مخاطب هدف خود را تعریف کنیم
برای کمک به شما در جلوگیری از چنین بلاهایی ، تعیین مخاطب هدف ضروری است. گفته شد ، در اینجا یک خلاصه عملی از چگونگی طبقه بندی مخاطبان هدف خود به روش خاص و ارزش محور که نتیجه می گیرد ، بر اساس ویژگی های خاصی است که باید بر آنها تمرکز کنید:
جمعیت شناسی: داده های آماری مربوط به مخاطبان شما
جزئیات حرفه ای: اطلاعات مربوط به مشاغل ، شایستگی ها و محل کار
روانشناسی: معیارها و جزئیات براساس ویژگی های شخصیتی و ویژگی های ذاتی
اهداف: شرح آنچه مخاطب شما به دنبال انجام آن است
چالش ها: نقاط درد و مشکلاتی که مخاطبان شما به طور منظم با آن روبرو هستند
تأثیرات: رسانه ها و برداشت هایی که مخاطبان شما معمولاً با آنها روبرو می شوند
روند خرید: چگونه مخاطب هدف شما تصمیمات خرید را می گیرد
هرچه بیشتر به این جنبه های اطلاعات بپردازید ، بازاریابی شما بهتر و هدفمندتر خواهد بود. بعلاوه ، اگر می خواهید مخاطبان خود را حتی در سطح عمیق تری بشناسید ، در اینجا یک راهنمای عملی برای تعریف شخصیت های خریدار برای لذت مطالعه وجود دارد.
عناصر مهم یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی
نحوه ساخت یک فروشگاه آنلاین الگوی وب سایت اکنون که اهمیت درک مخاطب خود را درک کردید ، وقت آن است که به بخش بعدی راهنمای ما در مورد نحوه ساخت یک فروشگاه آنلاین برویم.
در حالی که فقط چند عنصر اساسی وجود دارد که شما برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین باید داشته باشید ، بسیاری از مولفه های دیگر نیز به شما کمک می کنند تا از فروشگاه تجارت الکترونیک خود بیشترین بهره را ببرید.
قبل از شروع به فروش آنلاین ، عناصر زیر و چگونگی مدیریت هر یک را در نظر بگیرید.
جزئیات و عکسهای محصول در فروشگاه آنلاین
فقط صفحات محصول را پست نکنید و امیدوار باشید کالاهای شما به فروش برسند. در عوض ، صفحات جالب و مفید جزئیات محصول را با نسخه فروش ایجاد کنید که مزایا ، ویژگی ها و مشخصات را ذکر می کند. و حتماً عکسهایی که محصول را با جزئیات نشان می دهد ، قرار دهید.
در مورد دانستن چگونگی راه اندازی فروشگاه آنلاین که کار می کند ، درست گرفتن تصاویر ، فیلم ها و کپی محصول باید از اولویت های اصلی باشد.
در حقیقت ، 87٪ از مصرف کنندگان آنلاین اظهار می دارند که محتوای محصول هنگام تصمیم گیری بسیار مهم است. این افراد زیادی هستند.
این توضیحات محصول شامل تمام اطلاعاتی است که مشتری ممکن است هنگام تصمیم گیری برای خرید نیاز داشته باشد ، از جمله دستورالعمل های مراقبت برای آینده.
بهترین توصیفات محصول الهام بخش ، درگیر ، پرداختن به نقاط خاص و از همه مهمتر ، یک داستان است.
داستان سرایی یکی از موثرترین عناصر نوشتن متن است – به ویژه هنگامی که صحبت از محتوای مارک دار یا مبتنی بر محصول می شود.
اگر داستانی در مورد مشتری دارید که با محصولات یا خدمات شما از نتایج تغییر زندگی لذت می برد ، داستان را به اشتراک بگذارید.
دقیقاً مانند توضیحات محصول ، عکسهای محصول باید واضح و چشم نواز باشند. شما می دانید که آنها چه می گویند: “یک عکس هزار کلمه است.” و در دنیای خرید آنلاین ، این قطعاً درست است. تصاویر و محتوای ویدئویی به طور گسترده در اینترنت مصرف می شود زیرا هضم ، فوری و در صورت استفاده خوب ، فروشگاه آنلاین شما را خیره کننده نشان می دهد.
CTA در هر صفحه
تماس به عملCTA عناصر حیاتی برای وب سایت های تجارت الکترونیکی است.
CTA های متنوعی وجود دارد ، اما هدف نهایی انتقال یک چشم انداز به پایین از کانال فروش است. این می تواند از گرفتن (CTA ثبت نام در خبرنامه برای آن عالی باشد) تا تبدیل مشتری موقت به مشتری دائم (CTA های خرید یک از یک نفر) می تواند ترفندهایی باشد.
شما می خواهید CTA یک احساس فوریت ایجاد کند (“اکنون بخر!”) که منجر به فروش شود.
نحوه حمل و نقل و ارسال
هزینه حمل و نقل محصولات خود را محاسبه کنید و روش حمل و نقل (رایگان ، نرخ ثابت یا مبتنی بر وزن) را انتخاب کنید که بهترین خدمات را به مشتریان و مشاغل شما ارائه دهد.
حمل و نقل رایگان را در نظر بگیرید زیرا این امر ثابت شده است که رها کردن سبد خرید و فروش آن افزایش می یابد.
حمل و نقل بین المللی
تصمیم بگیرید که آیا قصد حمل کالا به خارج از کشور را دارید و یا یک سیاست حمل و نقل برای فروش بین المللی ایجاد کنید که شامل هزینه های اضافی و روزهای تحویل باشد.
مالیات
هنگام فروش آنلاین ، مالیات را فراموش نکنید. برای تعیین اینکه آیا شما نیاز به گرفتن مالیات از فروش آنلاین خود دارید یا نه ، با یک حسابدار صحبت کنید.
قوانین خدمات و شرایط
به وضوح بازپرداخت و سیاست های خدمات را در وب سایت خود ارسال کنید و از کاربران بخواهید قبل از خرید با آن موافقت کنند.
کدهای تخفیف
در فروشگاه خود ، گزینه هایی برای ایجاد کوپن با نرخ تخفیف یا محصولات جداگانه دارید. کاوش کنید که چگونه می توانید از کوپن ها برای پاداش دادن به مشتریان جدید یا وفادار استفاده کنید.
نظرات مشتری
بسیاری از ویترین های فروشگاه دارای ویژگی بازبینی هستند. بیش از نیمی از مشتریان قبل از خرید نظرات را می خوانند ، بنابراین مشتریان خوشحال خود را تشویق کنید که پس از خرید نظرات خود را بگذارند.
قبل از فروش آنلاین ، تصمیم بگیرید که چگونه سفارشات خود را انجام می دهید.
تدارکات مربوط به مدیریت سفارشات جدید را مرور کرده و یک چک لیست ایجاد کنید که سفارش را از ابتدا تا انتها انجام دهد. برنامه ریزی قبلی و آگاهی از روند کار به شما کمک می کند تا به درستی انتظارات را تنظیم کرده و از تحویل دیرهنگام و مشتریان ناراضی جلوگیری کنید.
2. فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید
صفحه اصلی فروشگاه آنلاین هنگامی که همه مولفه های اصلی یک تجارت الکترونیکی موفق مبتنی بر وب را در نظر گرفتید ، وقت آن است که به معنای عملی فکر کردن در مورد آن را شروع کنیم.
ساده ترین و سریع ترین راه برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود استفاده از فروشگاه ساز اوژن است.
با استفاده از این گزینه ، همه را در یک نصب سریع دریافت می کنید. بسته وب سایت تجارت الکترونیکی شامل الگوی وب سایت فروشگاه آنلاین (با عنوان تم وب سایت) ، صفحات محصول ، سبد خرید ، ویژگی پردازش پرداخت و میزبانی برای سایت است.
به جای اینکه قطعه قطعه فروشگاه خود را بسازید ، می توانید یکباره کل فروشگاه را نصب کنید.
فروشگاه ساز اوژن شامل همه این موارد ضروری به علاوه پشتیبانی مشتری برنده جایزه ، ابزارهای ادغام با بازارهای آنلاین ، Facebook و Google Analytics و موارد دیگر است . می توانید به صورت رایگان تا 7 روز از فروشگاه ساز اوژن استفاده کنید.
بیایید نگاهی بیاندازیم به یک طرح گام به گام برای کمک به شما در ایجاد یک فروشگاه آنلاین با استفاده از سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی
دوره آزمایشی رایگان خود را شروع کنید
برای برداشتن اولین قدم کوچک اما اساسی در واقعیت بخشیدن به فروشگاه آنلاین خود ، برای دوره آزمایشی رایگان خود ثبت نام کنید.
حساب خود را تنظیم کنید و تنظیمات خود را تعریف کنید
پس از ورود به سیستم نام و دسته کسب و کار خود را وارد می کنید تا جهت ، فروشگاه آنلاین خود را شکل دهید.
نحوه راه اندازی نام و نوع فروشگاه آنلاین هنگامی که این کار را انجام دادید ، پیش بروید و Google Analytics را برای وب سایت خود تنظیم کنید. تنظیمات سایت خود را اصلاح کنید تا آنها با ، اهداف و تنظیمات خاص شما همسو شوند.
به علاوه ، برای الهام بخشیدن ، در اینجا مجموعه ای از منابع انتخاب شده است که به شما نحوه ساخت یک فروشگاه آنلاین با سبک را نشان می دهد:
مد: نحوه ایجاد وب سایت برای فروش لباس
خلاقانه و هنری: بهترین وب سایت ها برای فروش هنر (و چرا باید خودتان ایجاد کنید)
صنایع دستی و لوازم جانبی: فروش صنایع دستی به صورت آنلاین با راهنمای شروع تا پایان ما
الگوی خود را انتخاب کنید
با وجود چارچوب (مبانی و اصول فروشگاه آنلاین خود) ، مرحله بعدی انتخاب ظاهر کلی وب سایت شما با انتخاب الگویی از طیف وسیعی از گزینه های چشم نواز است. پس از انتخاب طرح زمینه ، می توانید قلم و رنگ صفحه خود را تغییر داده و برای رضایت خود آن را تنظیم کنید.
تنظیمات سایت خود را به روز کنید
به محض تحقق یافتن سایت تجارت الکترونیک آسان – پر از صفحات محصول خیره کننده ، تصاویر ، رنگ ها ، فونت ها و قابلیت های کاربر پسند – باید قبل از پخش مستقیم ، تنظیمات سایت خود را به روز کنید تا آخرین لمس های مهم را انجام دهید.
نحوه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین گزینه های تنظیمات سایت
پس از ورود به بخش “تنظیمات سایت” حساب خود ، باید عناصر زیر را در نظر بگیرید و آنها را به تنظیمات خاص خود به روز کنید:
1. تمام اطلاعات تماس مشاغل خود را به روز کنید تا موجود و صحیح باشد.
2. با استفاده از نام موجود خود ، خرید نام دامنه یا استفاده از نام دامنه رایگان ، نام دامنه خود را حل کنید.
3. با استفاده از SEO Wizard داخلی پلت فرم ، تمام صفحات خود را برای اهداف SEO بهینه کنید.
4. تمام حساب های فعال رسانه های اجتماعی خود را به فروشگاه آنلاین خود پیوند دهید.
5. اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، Google Analytics را به وب سایت خود پیوند دهید – اگر می خواهید از داده های مشتری بهره مند شوید ، این کار ضروری است.
6. در صورت لزوم ، کوکی های سایت و اعلان های ترافیک را علاوه بر Favicon ، تبلیغات نمایشی ، برچسب های متا Facebook Pixel و Pinterest تنظیم کنید. می توانید این کار را با توجه به ترجیح شخصی خود انجام دهید.
اگر به هر یک از این عناصر به کمک بیشتری نیاز دارید ، حتماً صفحه راهنمای اختصاصی اوژن را برای فروشگاه آنلاین بررسی کنید.
فروشگاه آنلاین خود را مدیریت کنید
اکنون ، قبل از راه اندازی بزرگ ، یک کار نهایی وجود دارد که باید انجام دهید – و این مهم است – اگر می خواهید درآمد کسب کنید ، یعنی. بله ، شاید حدس زده باشید. شما باید محصولات را اضافه کنید و روش های پرداخت خود را تنظیم کنید.
هم برای پرداخت و هم برای محصولات (و سایر موارد) ، روی مدیریت در بخش فروشگاه در فهرست کلیک کنید. با این کار به صفحه جدیدی منتقل می شوید.
نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین مدیریت گزینه فروشگاه از آنجا صفحه جدیدی پیدا خواهید کرد که تمام گزینه های مربوط به محصول شما را دارد ، مانند افزودن محصول ، افزودن گزینه های پرداخت ، حمل و نقل و سایر موارد.
نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین شروع کار پرداخت ، محصولات و حمل و نقل
افزودن محصول ساده است. تصویری را بارگذاری کنید و نام ، توضیحات ، قیمت ، دسته مالیات و سایر اطلاعات اساسی را در آن بگنجانید. پس از ذخیره آن ، محصول شما در بخش فروشگاه (در زیر صفحات) فروشگاه آنلاین قرار خواهد گرفت.
3. فروشگاه آنلاین خود را تبلیغ کنید
تبلیغ وب سایت فروشگاه نمونه وب سایت فروشگاه اینترنتی با نمادهای رسانه های اجتماعی سومین و آخرین عنصر نحوه شروع راهنمای فروشگاه آنلاین به صورت تبلیغ یا بازاریابی است.
وقتی ایده خود را دقیق تنظیم کردید و در واقع فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کردید ، وقت آن است که در مورد آن برای مخاطبان هدف خود فریاد بزنید.
در اینجا ما می خواهیم نحوه تبلیغ یک فروشگاه آنلاین ، گسترش دسترسی شما و لذت بردن از موفقیت افزایش سود را که بدون شک شایسته آن هستید ، توضیح دهیم.
راه های زیادی وجود دارد که می توانید هنگام بازاریابی از فروشگاه آنلاین خود به خریداران احتمالی ، از اتصال وب سایت خود به فروشندگان شخص ثالث محبوب گرفته تا رسانه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل و موارد دیگر ، مراجعه کنید.
اما ، قبل از اینکه به این مناطق مهم بپردازیم ، تکرار اهمیت انتشار خبر در مورد فروشگاه آنلاین شما ضروری است.
چرا شما نیاز به ارتقا فروشگاه آنلاین خود دارید
بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک فکر می کنند پس از ایجاد فروشگاه اینترنتی ، کار آنها تمام شده است.
در واقع ، از آنجا شروع می شود که سرگرم کننده باشد. هرکسی که یک فروشگاه اینترنتی ایجاد می کند ، در ایجاد منبع اصلی درآمد خود موفق نیست. اما کسانی که موفق هستند چند ویژگی مشترک دارند:
آنها مشتریان خود را دوست دارند
از هر فروشنده آنلاین موفق بپرسید که چه کاری را در مورد تجارت خود دوست دارند و آنها داستان های مشتری دلگرم کننده ای را در سر زبان ها خواهند داشت. آنها برای بهتر کردن زندگی مشتریان خود زندگی می کنند.
موفق ترین فروشندگان آنلاین راهی را برای گسترش این خبر در جامعه مشتریان خود پیدا کرده اند. برخی این کار را از طریق جامعه انجام می دهند بازاریابی رسانه ای دیگران افراد تأثیرگذار را در جامعه خود شناسایی می کنند و از آنها می خواهند محصول خود را تبلیغ کنند. برخی از صاحبان مشاغل با تبلیغ محصولات خود با تخفیف های ویژه به تبلیغات هوشمندانه ویروسی دست می یابند.
همه چیز در مورد آزمایش تاکتیک های مختلف بازاریابی و انطباق با آنچه کار می کند است.
این آخرین مرحله در سفر به یک فروشنده آنلاین موفق ، یک فرایند تکراری است – تلاش مداوم برای ادامه بهبود محصول و زندگی مشتریان شما. و در اینجا ما می خواهیم در مورد چگونگی تبلیغ فروشگاه آنلاین به شما توصیه های اساسی تری ارائه دهیم.
با بازارهای آنلاین ارتباط برقرار کنید
همانطور که قبلاً ذکر شد ، اتصال فروشگاه آنلاین خود به بازارهای مشهور تجارت الکترونیک بین المللی راهی عالی برای افزایش پتانسیل سودآوری شما در عین گسترش دامنه تبلیغاتی است.
اگر در مکان های خرید آنلاین بیشتری حضور پیدا کنید ، مصرف کنندگان بیشتری می توانند با پیام های تجاری شما ارتباط برقرار کنند ، محصولات شما را کاوش کنند و از شما چیزهایی بخرند.
یک لیست بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کنید
برخلاف تصور عمومی ، بازاریابی از طریق ایمیل هنوز هم یکی از موثرترین روشهای تبلیغاتی موجود در مارک های تجارت الکترونیک امروزی است. در واقع ، 86٪ از متخصصان تجارت ترجیح می دهند از ایمیل به عنوان رسانه اصلی برای ارتباطات بازاریابی خود استفاده كنند.
اکنون ، اگر کار خود را به سمت کارآفرینی تجارت الکترونیک آغاز کرده اید ، ممکن است سرمایه لازم برای صرف تبلیغات گران قیمت را نداشته باشید. اما ، همانطور که بدون شک اکنون می دانید ، اگر می خواهید موفق باشید ، تبلیغ فروشگاه آنلاین خود ضروری است.
فقط با چند هزار تومان در ازای هر پیام ، می توانید کمپین های ایمیل تغییر دهنده بازی را که مردم را به وب سایت شما باز می گرداند ارائه دهید.
علاوه بر این ، نرخ بازگشت سرمایه باورنکردنی است – به ازای هر 1 دلار هزینه شده ، حدود 43 دلار. بله ، درست خواندید.
برای اطمینان از اینکه ایمیل هایتان خوانده می شوند و به تقویت فروشگاه کمک می کنند ، باید یک لیست ایمیل هدفمند از گیرندگان مایل ایجاد کنید که برای دریافت ارتباطات شما باز هستند. اگرچه این می تواند در ابتدا مشکل ایجاد کند ، اما وقتی اصول را یاد گرفتید و کمی حرکت پیدا کردید ، با گاز پخت و پز خواهید کرد.
برای کمک به شما در انجام این کار ، با آموزش ما در ایجاد لیست ایمیل خود یک بار یک گیرنده دنبال کنید – در حالی که 110٪ با GDPR سازگار است.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید
ارتقا فروشگاه آنلاین جوزف کریگ انگلیسی فیس بوک به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رسانه های مبتنی بر ارتباط در جهان ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای جلب توجه به فروشگاه آنلاین شما مهم است.
رسانه های اجتماعی به یکی از اصلی ترین موارد زندگی روزمره ما تبدیل شده اند – راهی برای ارتباط (یا برقراری ارتباط مجدد) با دوستان و خانواده ، به اشتراک گذاشتن قطعات زندگی ما با پیروانمان و “جاسوسی” برای دیگران. سایت های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک به ما کمک می کنند تا از آخرین روندها مطلع نشویم. LinkedIn به یکی از منابع اصلی شکارچیان و استخدام کنندگان تبدیل شده است. و سایت های مبتنی بر تصویر مانند Pinterest و Instagram با الهام بصری 24/7 روزانه ما را تغذیه می کنند. اما تا همین اواخر ، رسانه های اجتماعی ابزاری ضروری برای بازاریابی نبودند