طراحی فروشگاه اینترنتی کتاب و مجله

طراحی فروشگاه اینترنتی کتاب و مجله : فروشگاه های آنلاین کتاب مزایای بسیاری نسبت به سنتی دارند. اول اینکه ، رفتار خرید مردم بسیار تغییر کرده است. بله ، واضح است که خرید آنلاین کتاب باعث صرفه جویی در وقت و جلوگیری از ایجاد کارهای غیرضروری می شود. همچنین هیچ زمان مشخصی وجود ندارد که بتوانید آن را ذخیره کنید. فروشگاه های کتاب و سفارش آنلاین می توانید در هر زمان عضو شوید. یکی دیگر از مزایای یک فروشگاه آنلاین کتاب این است که فضای محدودی ندارد. شما می توانید هزاران و هزاران کتاب در فروشگاه های آنلاین کتاب داشته باشید. خرید آنلاین کتاب نه تنها روند بدون دردسر و روان است ، بلکه پاداش نیز دارد

چرا باید یک فروشگاه اینترنتی کتاب طراحی کنیم؟

صادقانه بگویم وضعیت فعلی واقعاً بسیاری از زندگی ما را مختل کرده است. به دلیل این واقعیت که اکثر ما مجبور به کار در خانه هستیم ، هر صنعتی متزلزل شده است. در حالی که برخی صنایع با مسائل جدی روبرو هستند اما برخی دیگر در حال شکوفایی هستند. حتی وقتی کار نمی کنیم نمی توانیم هر جایی که می خواهیم بیرون برویم بنابراین تمام تلاش خود را می کنیم تا در خانه مشغول کار خود باشیم و راه های جدیدی برای سرگرمی خود پیدا کنیم.

مرور یک کتابفروشی برای عنوانی که می خواهید آن را بخوانید ، همیشه چیز لذت بخشی بوده است. یکی دو دهه گذشته نه تنها نحوه خرید کتاب بلکه نحوه مطالعه آن را نیز تغییر داده است. در حال حاضر ، فروش کتاب به ویژه کتاب های الکترونیکی مخصوص کودکان بسیار بالا رفته است. گذراندن وقت بیشتر در خانه با بچه ها به معنای نیاز به سرگرمی بیشتر از تلویزیون است. البته ، این فقط در مورد کتابهای آنلاین برای کودکان نیست بلکه کتابهای بزرگسالان نیز افزایش یافته است.

نویسندگان به دنبال روش های جدید برای تحویل کتاب های خود برای افزایش فروش فراتر از حمل نسخه های فیزیکی و یا فروش نسخه کتابخوان خود در وب سایت های شخص ثالث هستند. به جای فروشگاه های آنلاین معمولی مانند آمازون و بارنز و نوبل ، نویسندگان می توانند کتاب فروشی خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنند. ممکن است به نظر برسد که راه اندازی وب سایت شخصی شما به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد اما بسیار آسانتر و سریعتر از آن چیزی است که فکر می کنید. برای کسانی که واقعاً می خواهند راهی دیگر برای فروش کتاب به مشتریان بالقوه و سودآوری بیشتر خود ایجاد کنند ، این می تواند این پاسخ باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی کتاب و مجله

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به مدت 7 روز به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه اینترنتی، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929  تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

برای راه اندازی صحیح کتابفروشی آنلاین باید این مراحل را دنبال کنید

1. شرکت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی مناسب و درجه یک را پیدا کنید

انجام این کار به تنهایی می تواند کمی طاقت فرسا باشد اما مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید. توسعه دهنده وب شما می تواند کارها را برای شما بسیار آسان کند. آنها می توانند وب سایت شما را در مدت کتر از 1 هفته فعال و راه اندازی کنند. آنها تمام دانش لازم را برای طراحی ، توسعه و حتی بازاریابی وب سایت شما دارند تا کسب و کار شما ضرر نکند. با تماس با شرکتی مانند اوژن استرس خود را در درک این مسئله برطرف کنید.

2. جمع آوری اطلاعات و کتاب های مورد نیاز

شما می خواهید تمام اطلاعات خود را که در وب سایت استفاده خواهید کرد با هم جمع کنید. اگر این کار را انجام نداده اید ، از داشتن کتاب های خود به صورت دیجیتالی اطمینان حاصل کنید. اگر این درست نیست ، توسعه دهندگان شما می توانند خیلی سریع این کار را برای شما انجام دهند. شما همچنین به تصاویر ، قیمت ها و توضیحات کتاب (های) خود نیاز خواهید داشت. اگر از یک شرکت توسعه وب استفاده می کنید ، آنها می توانند در کنار تعیین بهترین درگاه پرداختی که باید برای وب سایت کتابفروشی خود استفاده کنید ، با این جزئیات به شما کمک کنند.

3. در دسترس بودن کتاب ها

دلیل اصلی تهیه کتاب های آنلاین این است که تقاضا فراتر از تعداد نسخه های فیزیکی موجود است بنابراین شما باید آنها را به عنوان کتاب الکترونیکی ارائه دهید. البته ، آنها می توانند در قالب های مختلفی برای خوانندگان کتاب الکترونیکی در دسترس باشند ، اما همه این دستگاه ها را ندارند. باید برای چندین دستگاه مانند رایانه ، iPad و موارد دیگر در دسترس باشد.

4. پیشنهاد کتاب های جدید و پرفروش را بدهید

بر خلاف فروش کتاب خود در وب سایت های دیگر ، شما کنترل کاملی بر هر پیشنهادی دارید که می خواهید به خوانندگان خود ارائه دهید. این می تواند به شما کمک کند تا از سایر کتابفروشی های آنلاین که مشتری بسیار بیشتری دارند ، متمایز شوید. درصدی که از فروش در وب سایت های شخص ثالث گرفته شده می تواند مبلغی باشد که تخفیف می دهید. هم برای شما و هم برای مشتری های شما بهترین است. در حال حاضر با بسیاری از تغییرات درآمد ، قیمت در نهایت برنده است.

حتی می توانید هدایایی را ارائه دهید ، چیزی که واقعاً انگیزه مردم را برای خرید از شما فراهم کند. گرچه این گزینه اختیاری است ، اما افراد به دنبال بهترین معامله ای هستند که می توانند پیدا کنند اعطا تخفیف یا هزینه رایگان. ارائه برخی از کتاب های الکترونیکی به صورت رایگان نیز یک گزینه عالی است. دریافت ایمیل برای شانس برنده شدن رایگان برخی از کتابهای آنلاین راهی عالی برای جلب توجه مردم است. این همچنین بدان معنی است که احتمال بیشتری وجود دارد که آنها در مقایسه با شرکت های بزرگتر مستقیماً از شما خرید کنند.

5. در دسترس بودن در سیستم عامل های دیگر

اگر کتاب خود را در آنجا دارید ، نیازی به حذف کامل آن از سیستم عامل های دیگر ندارید. تمام بازاریابی و محتوایی که ایجاد می کنید باید فقط به کتابفروشی آنلاین شما هدایت شود. قیمت وب سایت شما نیز کمتر خواهد بود بنابراین مشتریان را بیشتر مجذوب خود می کند. هر تبلیغ یا بازاریابی که برای جلب افراد به وب سایت های شخص ثالث انجام شده است ، اکنون باید به وب سایت شما هدایت شود.

ایجاد فضای دیجیتالی مخصوص کتاب های خود در حال حاضر بهترین راه برای رفتن است. مردم می خواهند و بیشتر به خواندن کتاب های آنلاین نیاز دارند ، این بدان معناست که شما این فرصت را دارید که سود خود را بیش از هر زمان دیگری افزایش دهید. افزایش تقاضا برای کتاب های کودکان و بزرگسالان به این معنی است که شما باید فوراً روی این موضوع بپرید. با طراح سایت و فروشگاه ساز مناسب مانند اوژن ، این کار در حدود کمتر از 3 روز امکان پذیر است.

حقایق و آمارهای مربوط به فروشگاه آنلاین کتاب

دنیای دیجیتال ، فرقی نمی کند که خریداران احتمالی به هر کالایی یا خدماتی علاقه مند باشند. مطالعات اخیر نشان داده است که بیشتر مصرف کنندگان قبل از خرید یک محصول ، اطلاعات مربوط به آن را در اینترنت جستجو می کنند. به ویژه در سایت های فروش محصول. چنین داده هایی سیگنال هشدار دهنده ای برای کسانی است که هنوز هم معتقدند SEO برای پیشرفت در کارشان خیلی مهم نیست. اگر چنین شرکت هایی به موقع نتوانند نتیجه گیری درستی انجام دهند ، در آینده نزدیک آنها به راحتی قادر به رقابت با رقبای خود نخواهند بود و بسیار عقب خواهند ماند.

اثبات رسمی سلطه جهان آنلاین در تهیه کالاها و خدمات نتایج یک نظرسنجی انجام شده توسط بانک خرده فروشی GE Capital است که نشان می دهد بیش از 75٪ از پاسخ دهندگان گفته اند که قبل از ساخت باید یک محصول را به صورت آنلاین مطالعه کنند یک خرید ، و فقط پس از آن تحقیق ، آن را خریداری کنید.

برخی از آمارهای بیشتر: طبق LSA-Acquisio ، سه چهارم درخواست های انجام شده با استفاده از تلفن های همراه این اطمینان را می دهد که خریداران مجدداً در عرض 24 ساعت از فروشگاه بازدید می کنند و حدود یک سوم این بازدید کنندگان قطعاً چیزی را خریداری می کنند.

همه ی شبکه های اجتماعی در اختیار شماست که به بازدیدکنندگان وب سایت امکان می دهد پست های شما را در حساب های اجتماعی کنترل کنند.

سوالات متداول درباره طراحی فروشگاه اینترنتی کتاب و مجله

کتاب فروشی های آنلاین چقدر سودآور هستند؟

پاسخ واحدی برای این سال وجود ندارد. همه اینها بستگی به میزان تبلیغات سایت اینترنتی خود ، قیمت های تعیین شده و گردش مالی شما دارد.

چه محصولات مرتبط را می توانم در کتابفروشی های آنلاین بفروشم؟

محصولات بالقوه شامل انواع لوازم التحریر و همچنین اقلام مورد نیاز برای خلاقیت است. در واقع هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما ممکن است هر چیزی را بفروشید.

چقدر پول برای راه اندازی و طراحی سایت فروشگاه آنلاین کتاب نیاز دارم؟

هزینه چنین تعهدی معمولاً معادل مبلغی است که باید برای خرید کتاب برای تنظیم موجودی شما هزینه شود. اگر با فروش آثار خود شروع کنید ، هزینه ها حداقل خواهد بود.

کدام کتابفروشی آنلاین به عنوان بهترین شناخته می شود؟

جدا کردن یک فروشگاه کار دشواری است ، اما مشهورترین آنها AbeBooks ، Book Depository ، Walmart ، Alibris و Booktopia است.