کناف در ساوه

شرکت مدرن سازان رادیس با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه نصب و اجرا و فروش کناف با کادری مجرب برای اجرای کناف در دکوراسیون داخلی منزل، محل کار ، شرکت با استفاده از طرح و مدلهای به روز مطابق با سلیقه شما آمادگی خود را برای خدمت رسانی به همشهریان ساکن ساوه اعلام میدارد . شما عزیزان می توانید با ثبت درخواست خود در زمینه اجرای کناف از بازدید و مشاوره رایگان شرکت مدرن سازان رادیس نیز بهره مندشوید.

از کناف در چه مکانهایی می توان استفاده کرد؟

امروزه در صنعت ساختمان، کناف جایگزین روش های سنتی شده است و می تواند تمام نیازهای مهندسی و معماری را در همه مکانها و فضاها برآورده کند. در ساختمانها با کاربردهای مختلف هم از کناف استفاده می شود.

اجرای دیوار کناف در ساوه

یکی از خدمات کناف کاران شرکت مدرن سازان رادیس نصب و اجرای کناف روی دیوار و اجرای دیوار جدا کننده با کناف می باشد . متخصصین رادیس علاوه بر طراحی مطابق با سلیقه و خواست شما و در نظر گرفتن تمامی جوانب زیبا سازی در سریع ترین زمان به اجرای آن در منزل و یا محل کار شما خواهند پرداخت . شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف در ساوه با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس حاصل نمایید . ما شما را در انتخاب سقف و دیوار کناف مناسب راهنمایی می کنیم.

قیمت اجرای کناف در ساوه

می توان گفت که مهمترین عواملی که قیمت کناف را تعیین می کند جنس و طرح و متراژ کل کار می باشد . کناف بسته به نوع طرح آن که ساده یا طرح دار است قیمتهای متفاوتی دارد . قیمت اجرای انواع طرح دکوراتیو و خاص بعد از تعیین طرح و آنالیز مصالح مصرفی تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت به روز و آخرین خدمات سقف کناف و دیوار کناف در ساوه و نیز قیمت فروش و نصب کناف هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید. شرکت مدرن سازان رادیس در نظر دارد تا با ارائه بهترین خدمات در امور کناف اعم از مشاوره و طراحی و اجرای کناف رضایت شما کارفرمای عزیز را جلب نماید.

اجرای کناف در ساوه

اجرای کناف در ساوه

موارد تعیین کننده قیمت نهایی در دیوار کناف شامل ، ارتفاع مدنظر برای اجرای دیوار کناف ، فضای مورد نظر اجرا، جنس سطح فضا برای اجرا ، نوع کناف دیوار ، جنس پانل مورد نظر، برند مصالح مصرفی ، ضخامت پانل ، متراژ کل برای اجرای دیوار کناف، قرار داشتن در یا پنجره در دیوار مورد نظر برای اجرا، قرار داشتن انواع شکست در دیوار کناف در قیمت کناف دیوار موثر است .

نکات مهم در انتخاب کناف

مورادی که در انتخاب کناف باید مورد توجه قرار دهید ، انتخاب نوع و طرح کناف متناسب با نیاز شماست . امروزه چیزی که بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرا گرفته است اجرای کناف با ترکیبی از روش سنتی و روشهای نوین می باشد . قیمت مناسب، سهولت استفاده و زیبایی از جمله ویژگی هایی است که باعث محبوبیت استفاده از کناف در ایران شده، در کنار این ویژگی ها همخوانی طرح های کناف با سلیقه و سبک معماری ایرانی بر این محبوبیت افزوده است. متخصصین ما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین کناف راهنمایی نمایند .

مزایای استفاده از سقف کناف

  • سرعت و دقت بالا در طراحی و اجرا
  • کاهش تعداد نیرو برای اجرای پروژه
  • هزینه کناف نسبت به دیگر سقفهای کاذب از جمله گچ ، رابیتس ، چوب و غیره کمتر است
  • کناف به شکل عایق عمل می کند و از این حیث شاهده صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم
  • به دلیل ساختار مفصلی که کناف دارد در مقابل زلزله مقاومت خوبی دارد
  • عایق های صوتی و حرارتی
  • سبک سازی ساختمان
  • ساخت سقف های معلق تزئینی
  • عدم نیاز به پیش بینی آویز
  • کاغذ دیواری ، بلکا ، رنگ و هر طرح دیگری را می توانید بر روی سطح کناف اجرا کنید .
  • باز بودن دست طراح و اجرا کننده کناف جهت طراحی و اجرا

اجرای سقف کناف در ساوه

امروزه از کناف سقف بخاطر مزایایی که ذکر شد در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بسیار استفاده می شود. دو نوع سقف کناف وجود دارد : سقف کناف یکپارچه و سقف کناف مشبک .

سقف کناف یکپارچه : در این نوع سقف کناف، کناف بدون درز بوده و ساختار آنها از اتصال تایل روکش دار گچی به سقف اصلی متصل می شوند. این ساختار از لحاظ معماری بسیار منعطف بوده و در ساخت سقف های زیبا و دکوراتیو کاربرد دارند. این نوع از کناف عایق حرارت و صوت بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. ساختار سبکی دارد و جایگزین مناسبی برای سقفهای کاذب غیر استاندارد می باشند و پس از اجرا قابلیت رنگ آمیزی نیز دارد.

سقف کناف مشبک : از سازه های T شکل و تایل های گچی تشکیل می شوند. این شبکه به وسیله آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل شده و سپس تایل های گچی درون این شبکه قرار می گیرند. نصب سریع، دسترسی آسان به فضای پشت کناف و تعمیر و نگهداری ساده از جمله ویژگی های کناف می باشند.

آیا می توان از کناف در شرایط آب و هوایی متنوع استفاده کرد؟

بله ؛ کناف از جمله سازه های مقاوم محسوب می شود. کناف به قدری انعطاف پذیر و خوب است که از آن می توان در اقلیم های مختلف با شرایط آب و هوایی متنوع استفاده کرد. شرکت مدرن سازان رادیس آماده اجرای خدمات اجرا و نصب کناف در ساوه می باشد. برای اطلاع از قیمت و جزئیات اجرای کناف در ساوه تماس با مدرن سازان رادیس را فراموش نکنید.

آیا در نمای بیرونی ساختمان نیز می توان از کناف استفاده کرد؟

بله، این موضوع به طرح معماری پروژه بستگی دارد و می توان از کناف در سطوح، رنگ نما یا پوشش های بافت دار معدنی استفاده کرد. در همه پروژه ها، قطعات کاشی و سرامیک و آجر با وزن مشخص و به کمک چسب کاشی کناف به سازه می چسبد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کناف و نحوه اجرا و قیمت روز آن با ما در تماس بوده و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی radiscompany.com پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید . کارشناسان و مشاوران در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند . همین امروز با ما تماس بگیرید.