فنگ شویی خانه در جهت غرب

برای پیدا کردن جهت خانه خود به یک قطب نما نیاز دارید. اساتید فنگ‌شویی از قطب‌نمای خاصی به نام luo pan استفاده می‌کنند، اما می‌توانید از قطب‌نمای استاندارد یا حتی اپلیکیشن قطب‌نما در تلفن هوشمند خود استفاده کنید. در جلوی در خانه خود رو به بیرون بایستید و قطب نما را بررسی کنید تا ببینید به کدام جهت رو به رو هستید. این به طور کلی جهت خانه شما است.

اگر این چیزی است که واقعاً به آن علاقه دارید، توصیه می کنیم با یک استاد فنگ شویی به صورت انفرادی آموزش ببنید یا مشاوره دریافت کنید. عوامل دیگری وجود دارد که می تواند جهت خانه شما را تغییر دهد و یک استاد حرفه ای فنگ شویی می تواند کامل ترین و دقیق ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

معنای خانه رو به غرب در فنگ شویی چیست؟

در فنگ شویی، ما با چیزی به نام باگوا کار می کنیم. نقشه باگوا یک ماندالا با هشت ناحیه در اطراف یک مرکز است که هر ناحیه نمایانگر جنبه خاصی از زندگی است. اگر با یک مشاور فنگ‌شویی کار می‌کنید، آنها احتمالاً باگوآ را روی پلان طبقه‌تان می‌گذارند تا در مورد آنچه ممکن است در خانه و زندگی شما می‌گذرد بینش پیدا کنند.

هر ناحیه از باگوا علاوه بر ارتباط با منطقه ای از زندگی، دارای لایه های اهمیت زیادی است. به عنوان مثال، هر منطقه همچنین به یک رنگ، یکی از پنج عنصر و یک جهت مغناطیسی متصل است. جهت غرب مربوط به منطقه نقشه باگوا به نام Dui است. Dui همچنین به عنوان Completion یا Children شناخته می شود و به پروژه های تکمیلی و همچنین کودکان و فرزندان مرتبط است. این بخش از باگوا مربوط به عنصر فلز و رنگ سفید است.

فنگ شویی خانه در جهت غرب

فنگ شویی خانه در جهت غرب

چگونه انرژی خانه رو به غرب را فعال کنیم؟

با ایجاد تغییراتی در بخش غربی خانه خود می توانید انرژی خانه ای را که رو به غرب است فعال کنید.

رنگ عناصر فلزی و زمینی

یکی از راه‌های تقویت بخش غربی خانه، افزودن رنگ‌های عناصر فلزی یا خاکی است. هر یک از پنج عنصری که در فنگ شویی با آنها کار می کنیم با رنگ های خاصی مطابقت دارد و افزودن عمدی رنگ یک عنصر به خانه شما یکی از راه هایی است که انرژی آن عنصر را بیشتر به زندگی شما دعوت می کند.

از آنجایی که جهت غرب به عنصر فلزی متصل است، می توانید رنگ های عنصر فلزی را در اینجا اضافه کنید تا این قسمت از خانه خود را فعال کنید. رنگ عناصر فلزی سفید، خاکستری و متالیک است. همچنین می‌توانید رنگ‌های عنصر زمین را اضافه کنید زیرا این پنج عنصر به عنوان یک چرخه خلاقانه با هم کار می‌کنند و زمین عنصری است که فلز را تغذیه و پشتیبانی می‌کند. رنگ های زرد، قهوه ای و خاکی همگی مظهر زمین هستند.

راه های مختلفی برای استفاده از این رنگ ها در دکوراسیون منزل وجود دارد. رنگ آمیزی درب ورودی یک راه قدرتمند برای تغییر qi شما است، زیرا درب ورودی شما نشان می دهد که چگونه انرژی و فرصت ها به شما می رسد. این یکی از مهمترین بخش های خانه از دیدگاه فنگ شویی است. همچنین می‌توانید رنگ‌های فلزی یا خاکی را به روش‌های کوچک‌تری مانند تشک پادری، یک مبل نک یا گیاهان با گل‌های سفید یا زرد اضافه کنید.

غرب خانه را با عنصر فلز تقویت کنید

علاوه بر رنگ، راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید عنصر فلز را وارد بخش غربی خانه خود کنید. فلز مربوط به اشکال دایره ای است، بنابراین به دنبال راه هایی برای ترکیب دایره ها در این قسمت باشید. ممکن است بخواهید یک میز کناری گرد یا یک فرش طرح دار که دارای اشکال دایره ای است اضافه کنید. همچنین می‌توانید مواردی را اضافه کنید که در واقع از فلز ساخته شده‌اند، مانند یک چراغ، قاب عکس، یا مجسمه‌های تزئینی.

غرب خانه را با عنصر زمین تقویت کنید

به طور مشابه، راه هایی وجود دارد که می توانید عنصر زمین را از طریق شکل و مواد وارد بخش غربی خانه خود کنید. زمین به اشکال مربع و مستطیل متصل است، بنابراین می توانید زمین بیشتری را از طریق چیزهایی مانند مبلمان مستطیلی، آثار هنری یا کوسن اضافه کنید.

یکی دیگر از راه های محبوب برای وارد کردن عنصر زمین، سنگ ها یا کریستال های طبیعی است. اینها انرژی زمین را تجسم می بخشند زیرا از زمین می آیند. این در مورد ظروف سفالی نیز صادق است، بنابراین ممکن است بخواهید به دنبال یک گلدان یا ظرف سرامیکی بگردید که دوست دارید بخش غربی خانه خود را بهبود بخشد.