آموزش صفر تا صد نقاشی رنگ روغن در گرگان

از اصلیترین و با قدمت ترین تکنیکهای نقاشی که میتوان گفت پرطرفدار ترین تکنیک نقاشی نیز هست نقاشی رنگ روغن می باشد . نقاشی رنگ روغن در بیشتر سبکهای نقاشی قابلیت استفاده دارد و همین ویژگی منحصر به فرد است که آنرا از دیگر تکنیکها متمایز نموده است. اگر به یادگیری هنر رنگ و روغن به درستی و زیر نظر متخصصان این حوزه فکر می کنید ، باید به یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید.

موسسه مدرسیاب لیستی از بهترین آموزشگاه های خصوصی نقاشی رنگ روغن در گرگان را تهیه کرده است ، تا با مراجعه به پروفایل آموزشگاه مورد نظر بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به آموزشگاه مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید.

مدرس یاب یک پلتفرم جامع آموزشی است که مدرسان و آموزشگاه ها را معرفی می کند. یک منبع جامع که همه ی مدرسان و آموزشگاه های گرگان را در یک جا جمع کرده تا مخاطبان براحتی درهر رشته ی آموزشی بتوانند مدرس و آموزشگاه مورد نظر خود را پیدا کنن و از این خدمات استفاده کنن.(این روش باعث صرفه جویی در زمان می شود چرا که براحتی به بیشترین مدرسان و آموزشگاه ها در یک مکان دسترسی داریم، و همچنین دیگر نیاز نیست برای هر آموزشی جاهای مختلف را برای پیدا کردن مدرس و آموزشگاه در رشته مورد نظر جستجو کنیم )

دوره آموزش نقاشی رنگ روغن در گرگان

دوره آموزش نقاشی رنگ روغن شامل کلیه اصول تئوری پرسپکتیو ، نور ، سایه ، حجم ، کمپوزیسیون و علم رنگ شناسی و تکنیکهای تخصصی استفاده از رنگ و ابزار می باشد که به صورت عملی روی بوم اجرا می شود. هنرجو ضمن آشنایی با ابزاری نظیر انواع قلمو ، کاردک ، چوبدست نقاشی ، پالت ، بوم ، مدیوم ها و روغنها ، طریقه صحیح کاربرد آنها را فرا گرفته وبا استفاده از این ابزار به صورت عملی در چند اثر مختلف روی بوم پیاده سازی می کند.

این دوره توسط اساتید حرفه ای و با تجربه بصورت صد در صد عملی برگزار می گردد و در صورت عدم یادگیری، امکان بازآموزی رایگان و تجدید دوره برای افراد وجود داشته و پشتیبانی نامحدود از آنها صورت می گیرد.

آموزش صفر تا صد نقاشی رنگ روغن در گرگان

پس از آموزشهای اولیه و شناخت ابزار کار هنرجو در ترم تخصصی صرفاً روی تکنیک های پیشرفته سبک مورد علاقه خود تمرکز خواهد کرد و در طول دوره با فراگیری اصول صحیح ترکیب رنگها علاوه بر سبک رئالیسم ، روش رنگ گذاری روی بوم به وسیله ی کاردک در سبک امپرسیونیسم و همچنین سبکهای دیگر هنری مانند کلاسی سیسم ، سورئالیسم ، کوبیسم و زیر شاخه های تلفیقی آنها ، آشنا می شود.

نکته مهم و ضروری در انتخاب آموزشگاه برای گذراندن دوره های مهارتی دارا بودن مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور می باشد. دلیل اصلی اینست که متاسفانه برخی از اموزشگاه هایی که غیر قانونی و اصطلاحا زیر پله ای هستند بدون نظارت هیچ ارگان رسمی اقدام به برگزاری دوره می نمایند و عموما از کاراموزان کلاه برداری میکنند چراکه اگر این آموزشگاه ها صلاحیت و شرایط لازم را داشتند توسط سازمان فنی حرفه ای کشور مورد تایید قرار گرفته و برای آنها پروانه تاسیس صادر می شد.

هزینه کلاس خصوصی نقاشی رنگ روغن در گرگان

هزینه تدریس خصوصی نقاشی رنگ روغن با توجه به تجربه و سابقه مدرس ، مدرک تحصیلی ، روش تدریس  و … بستگی دارد و بهترین راه این می باشد که شما از طریق شماره تماس های موجود در سایت با مدرسان مربوطه تماس حاصل نمایید تا آنها بعد از صحبت با شما و اطلاع از شرایط شما قیمت یا هزینه تدریس خصوصی رنگ روغن را به شما اعلام نمایند.اما درکل با توجه به کیفیت بالای دوره ها و کلاس های ما، هزینه هایی که ما به شما اعلام می نماییم قطعا مناسب و منصفانه خواهد بود.

دو قانون طلایی در نقاشی با رنگ روغن

1- استفاده از ترکیب رنگی غلیظ تا رقیق
2- هرگز رنگ های آکریلیک‌ را روی رنگ روغن نریزید