نحوه خرید زیورآلات نقره مانند حرفه ای ها

نحوه خرید زیورآلات نقره مانند حرفه ای ها : زیورآلات نقره به دلیل قیمت مناسب ، تنوع طرح و دوام بسیار محبوب هستند. اگر به دنبال خرید یک قطعه نقره هستید ، نکات ما را در مورد نحوه خرید برای چنین زیورآلات بررسی کنید. معمولا بین محصولات نقره ، خرید نیمست نقره و انگشتر نقره طرفدرات بسیاری دارد. اما برای اینکه سرتان کلاه نروند و هم مانند حرفه ای ها نقره بخرید ، ما در ادامه چند نکته ساده را به شما یادآوری میکنم ، با فروشگاه زیورآلات استرلینگ همراه ما باشید. برای دیدن محصولات نقره می توانید به صفحه فروشگاه در همین سایت مراجعه کنید.

نحوه خرید زیورآلات نقره

برای خرید این نیمست نقره با تخفیف ویژه کلیک کنید

نحوه تعیین کیفیت نقره

نقره استرلینگ باید با ۹۲۵ مهر شود ، یعنی ۹۲٫۵٪ نقره خالص است. هر چیزی با محتوای نقره کمتر از آن ممکن است رنگ اصلی خود را حفظ نکند. با توجه به نرم بودن نسبی فلز نقره برای جلوگیری از بروز آسیب‌های ناخواسته زیورآلات را به‌صورت تناسبی از ترکیب نقره و فلز دیگری (معمولا مس) می‌سازند. سازندگان موظف هستند، اطلاعاتی نظیر میزان خلوص را به‌روشنی روی کالا درج نمایند. بنابراین با تنها یک نگاه می‌توان از میزان خلوص یا ناخالصی این فلزات اطلاعات کاملی را به دست آورد.

به‌عنوان‌مثال درصورتی‌که روی انگشتری واژه  S925 درج ‌شده باشد، این کالا از مقیاس ۹۲۵ در ۱۰۰۰ نقره بر مبنای استرلینگ ساخته ‌شده است. به‌بیان‌دیگر هراندازه عددی که مشاهده می‌نمایید بزرگ‌تر باشد، خلوص نهایی نقره در آن بالاتر بوده و هراندازه عدد درج‌شده پایین‌تر باشد، خلوص کالا کاهش می‌یابد.

قبل از خرید نقره ، باید وقت بگذارید و به دنبال نقص های قابل مشاهده باشید.

قدرت قفل و بست گوشواره را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که دستبندها و گردنبندهای زنجیره ای هیچ گونه گره ای ندارند و به راحتی پاره نمی شوند.

خرید نقره متناسب با سبک شما

نقره استرلینگ به سبک های مختلفی ارائه می شود. هنگام خرید جواهرات نقره  به استایلتان و هدف قطعه ای که به دنبال آن هستید ، فکر کنید.

اگر به دنبال استفاده هر روز هستید و می خواهید این قطعه با همه چیز ست باشد ، ممکن است یک زنجیر نقره ای ساده ، برخی گوشواره های حلقه ای نقره ای کلاسیک یا یک دستبند را در نظر داشته باشید.

اگر می خواهید یک رنگ تند به لباس خود اضافه کنید ، می توانید انگشترهای آویز و سنگهای قیمتی زیبا و منحصر به فرد را در اندازه های مختلف پیدا کنید.

خرید زیورآلات نقره قابل تعویض

اگر بودجه کافی دارید ، می توانید برای جواهرات نقره قابل تعویض خرید کنید. مجبور نیستید برای بسیاری از قطعات مختلف زیاد هزینه کنید. ممکن است شما در نظر داشته باشید که یک گردنبند نقره و چند پلاک خریداری کنید که می توانید هر روز آن را عوض کنید و چندین گردنبند جذاب را خریداری کنید.

خرید این نوع قطعات قابل تعویض باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و قابلیت انعطاف پذیری در مجموعه نقره شما را افزایش می دهد.

گزینه های خرید نقره

جواهرات نقره در جواهرات ، غرفه ها ، فروشگاه های بزرگ و توسط طراحان مستقل جواهرات به فروش می رسد. خریدها می توانند به صورت آنلاین نیز انجام شوند.

شما می توانید قطعات سفارشی دهید که شامل طرحهای شخصی باشد ( مانند پلاک اسم ) و یا می توانید از بین مجموعه های موجود در دسترس انتخاب کنید.

قبل از خرید ، در مورد سیاست بازگشت سوال کنید تا اطمینان حاصل کنید که اگر مشکلی پیش آمد ، می توانید پول خود را پس بگیرید.اگر جواهرات نقره ای را بصورت آنلاین خریداری می کنید ، تحقیق در مورد وب سایت فروشنده آن بسیار مفید خواهد بود تا مطمئن شوید که نمایندگی فروش معتبر است. همچنین باید قبل از وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ، از ایمن بودن وب سایت اطمینان حاصل کنید.

نکاتی در مورد مراقبت از نقره

نقره می تواند لکه دار شود. به محض یافتن و خرید زیورآلات مورد علاقه خود ، حتماً یک تمیز کننده خوب برای جواهرات نقره در دست داشته باشید تا قطعات شما زیبا به نظر برسند.

همچنین ممکن است فکر کنید که آنها را در یک کیسه ضد لک کوچک نگهداری کنید تا بتوانید خریدهای مورد علاقه خود را ماندگار کنید.

زیورآلات نقره را از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی زیورآلات استرلینگ یکی از فروشگاههای معتبر در عرصه ی زیورآلات است که علاوه بر دارا بودن نماد اعتماد (اینماد)، زیورآلات نقره و برند خود را با گارانتی کتبی و فاکتور همراه با مهر فروشگاه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت و سهولت خریدتان را انجام دهید.