صادرات به تاجیکستان

صادرات به تاجیکستان : پارسال کل صادرات ایران به کشور تاجیکستان ۷۸ میلیون دلار بود. عمده اقلام صادراتی ایران به کشور تاجیکستان شامل پلی اتیلن، کلرو وینیل، رنگ و رزین، دارو، شوینده‌ها، لوله و شلنگ، مصالح ساختمانی، شیرینی و شکلات، نخ‌های پروپیلن و عمده اقلام وارداتی از آن کشور، مواد اولیه و واسطه‌ای برای بخش تولید مانند پنبه، پیله کرم ابریشم، نخ‌های پنبه‌ای، کاغذ و مقوا، شیرینی، رنگ، انواع پسته، سیمان، اکسیدآلومینیم، دارو، تخم پرندگان، بیسکویت و همچنین خدمات فنی و مهندسی از مهمترین اقلام صادراتی جمهوری اسلامی ایران به کشور تاجیکستان هستند. .تاجیکستان به دلیل قرابت فرهنگی و تاریخی با ایران و همچنین همزبانی با مردم کشور، بستر مناسبی برای توسعه مراودات اقتصادی، پذیرش گردشکر بویژه گردشگری سلامت دارد. شرکت بازرگانی صادرات کالا تجارت طلایی ایران Golden Trade می تواند در این زمینه با شما همکاری کند.

صادرات کشمش به تاجیکستان

اگر به دنبال صادرات کشمش به تاجیکستان هستید می توانید با شرکت تجارت طلایی ایران همکاری داشته باشید. تاجیکستان از همسایه های شمالی کشورمان از جمله کشورهایی محسوب می شود که کشمش ایرانی را وارد کرده و از آن استفاده می کند.

صادرات پسته به تاجیکستان

تاجیکستان بازار بسیار مناسبی برای پسته ایران می‌باشد. فروش پسته در تاجیکستان به سبب ارزآوری و رشد میزان صادرات از اهمیت بسیاری برخوردار است.  قیمت پسته در تاجیکستان به سبب هزینه حمل ونقل کمتر (ارتباط زمینی) مناسب تر می‌باشد.

کشور تاجیکستان که دارای مرز زمینی با ایران می‌باشد از روابط تجاری و سیاسی مناسبی با ایران برخوردار است و حجم مبادلات تجاری قابل قبولی با ایران دارد.

صادرات به تاجیکستان

صادرات به تاجیکستان

صادرات مبل به تاجیکستان

یکی از محصولات بسیار خوب که در زمینه صادرات به شدت مورد توجه است، محصولی به نام مبلمان است. مبلمان ظرفیت های بسیار بالایی جهت صادرات دارد. مهم ترین کشور های هدف صادراتی ایران برای صادر کردن مبلمان، کشورهای عراق، آذربایجان، ترکمنستان، قزاقستان، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان، دبی، عمان و قطر هستند. ازبکستان، افغانستان و نیز حوزه خلیج فارس و اروپا از جمله کشورهایی می باشند که از ایران به این کشورها مبلمان صادر می شود.

صادرات عسل به تاجیکستان

صادرات عسل حاشیه سود بالایی دارد و یکی از بهترین کالاها برای صادرات است.اگر قصد صادرات عسل را دارید روی کیفیت و بسته بندی وسواس به خرج دهید. ماندگاری طولانی مدت عسل، موجب کاهش ریسک صادرات عسل شده است. با استفاده از زنبور عسل محصولات متنوعی مانند عسل، موم، ژل رویال و گرده تولید می‌شود.

صادرات گوجه فرنگی به تاجیکستان

کشور ایران هفتمین کشور دنیا در تولید و صادرات گوجه فرنگی می باشد . در سالهای اخیر به علت وجود روش های نوین در کشاورزی و افزایش سرمایه گذاری در این صنعت رتبه های خوبی در زمینه صادرات نصیب کشور ایران شد که با افزایش بهره وری و بازدهی محصولات با استفاده از بذر ها و مواد اولیه مرغوب در حال پیشرفت در این زمینه می باشیم .
بازار گوجه ایران با هدف شناسایی بازار گوجه فرنگی در داخل و خارج از کشور اقدام به عرضه محصولات کشاورزان سراسر کشور نموده است . این شرکت شرایط خرید و فروش را برای خریداران و تولید کنندگان بسیار راحت نموده است . صادر کنندگان گوجه فرنگی های گلخانه ای می توانند جهت خرید محصول با این شرکت همکاری نمایند .

صادرات میوه خشک به تاجیکستان

ایران با تولید و صادرات انواع خشکبار باکیفیت و متنوع از جمله خرما، کشمش، توت، انجیر، آلو و موارد دیگر، جایگاه خوبی در تجارت خارجی دارد.

این امر با روی کار آمدن روش های جدید تولید میوه خشک به روشی صنعتی، زمینه ی بسیار گسترده تری پیدا کرده است.

تا جایی که تنوع بسیار خوبی را در میان میوه خشک های تولید شده شاهد هستیم، امری که در تولید به روش سنتی و آفتاب خشک، با شدید کیفیت همراه بود.

توت فرنگی خشک، آلو شابلون اسلایس، سیب، پرتقال، کیوی، خرمالو و بسیاری از ارقام متنوع دیگر، میوه خشک های صنعتی تولید شده در کشور را تشکیل می دهند.

این محصولات در اغلب موارد به صورت اسلایس شده و حلقه شده، تولید می گردند و به همین جهت تحت عنوان میوه خشک اسلایس نیز شناخته می شوند.

اما همان طور که اشاره شد، خشکبار ایرانی بازارهای صادراتی خوبی را تجربه کرده و اینک با استفاده از فن آوری جدید خشک کردن میوه به روش صنعتی، راه برای ارائه ی محصولاتی با کیفیت بیشتر و تنوع بالاتر همواره شده است.

صادرات زعفران به تاجیکستان

یکی از گزینه های پرسود برای صادرات ، تجارت زعفران است. زعفران ایران در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. برای راهنمایی در صادرات زعفران تیم حرفه ای ما در خدمت شماست.

صادرات میوه به تاجیکستان

صادرات پرتقال ، صادرات سیب ، صادرات گیلاس ، صادرات گلابی و … از عمده صادرات میوه به ارمنستان هستند. برای صادرات میوه به ارمنستان علاوه بر روش های نگهداری ، بسته بندی هم حائز اهمیت است. برای اطلاع از تعرفه و جزئیات صادرات میوه به تاجیکستان با ما همراه باشید.

صادرات سیب زمینی به تاجیکستان

صادرات محصولات زارعی، بخشی از کالاهای صادر شده از مرز زمینی به تاجیکستان است. صادرات سیب زمینی جهت مصرف روزانه و همینطور برای تولید چیپس به کارخانه ها صادر می شود . شرکت تجارت طلایی ایران هم تامین کننده و صادر کننده سیب زمینی به تاجیکستان می باشد. برای راهنمایی بیشتر با ما در تماس باشید.

صادرات خرما به تاجیکستان

در سالیان اخیر صادرات خرما به تاجیکستان از جمله زمینه های رو به رشد در روابط اقتصادی بین ایران و تاجیکستان بوده است که از مهم ترین دلایل آن می توان به همسایگی دو کشور و روابط سیاسی خوب را نام برد. صادرات خرما در ایران در هفت دسته ی مضافتی، استعمران، شاهانی، زاهدی، بکاب، پیاورم و سایر خرما قرار دارد. از این میان خرمای مضافتی به صور ساده و خشک بیشترین صادرات را به خود اختصاص داده است.