راه اندازی فست فود سیب زمینی

راه اندازی فست فود سیب زمینی : راه اندازی فست فود سیب زمینی با توجه به استقبال بالا از سیب زمینی در رستوران های فست فودی کاری منطقی است. درواقع اکثر افرادی که برای خوردن وعده های غذایی خود به فست فود مراجعه می کنند، نمی توانند از سیب زمینی های سرخ شده فست فودی بگذرند. از این رو راه اندازی فست فود سیب زمینی می تواند سود شما را بالا ببرد. خوشبختانه با پیشرفت صنعت تجهیزات راه اندازی فست فود، تجهیزات خوبی برای تجهیز و راه اندازی فست فود سیب زمینی موجود است. برای راه اندازی فست فود سیب زمینی و تهیه غذاهای خوشمزه و کسب رضایت بیشتر مشتری، می توانید با مراجعه به کارشناس فروش تیم فست فود شاپ، برای مشاوره و خرید تجهیزات راه اندازی فست فود سیب زمینی اقدام نمایید.

راه اندازی فست فود سیب زمینی

راه اندازی فست فود سیب زمینی

لوازم فست فود سیب زمینی

برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده و راه اندازی فست فود سیب زمینی به چند دستگاه احتیاج دارید. تجهیزات راه اندازی سیب زمینی ضروری را می توان در دو دستگاه سرخ کن صنعتی و دستگاه شوتینگ سیب زمینی خلاصه کرد.

در صورتی که تازگی و کیفیت سیب زمینی برای شما اهمیت دارد و نمی خواهید از سیب زمینی های یخی استفاده کنید، می توانید با کمک دستگاه پوست کن سیب زمینی و دستگاه خلال کن سیب زمینی، سیب زمینی های تازه را برای سرخ کردن آماده کنید.

سیب زمینی سرخ کرده، سیب زمینی خلال شده ای است که در روغن داغ سرخ می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لوازم فست فود سیب زمینی در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه سرخ کن صنعتی سیب زمینی

دستگاه سرخ کن سیب زمینی دستگاهی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که در بدنه آن یک شیر خروجی تعبیه شده تا کار خروج روغن و نظافت دستگاه راحت تر انجام شود. دستگاه سرخ کن سیب زمینی در مدت زمان کمتر، مقدار سیب زمینی سرخ شده بیشتری را آماده می کند.

این دستگاه شامل یک المنت و محفظه ای برای قرار دادن روغن و سیب زمینی است. با دستگاه سرخ کن سیب زمینی صنعتی در راه اندازی فست فود سیب زمینی می توانید با سرعت بالاتری مقدار سیب زمینی سرخ شده بیشتری را تهیه کنید

دستگاه شوتینگ صنعتی سیب زمینی

دستگاه شوتینگ صنعتی سیب زمینی دستگاهی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که در ابعاد مختلفی برای راه اندازی فست فود سیب زمینی تولید می شود. این دستگاه از سیستم گرمایشی غیر مستقیم برخوردار است که موجب توزیع یکنواخت حرارت می شود.

دستگاه شوتینگ صنعتی سیب زمینی در میان تجهیزات راه اندازی فست فود سیب زمینی برای گرم و ترد نگه داشتن، گرفتن روغن سیب زمینی، نمایش سیب زمینی های سرخ کرده و … کاربرد دارد. با خرید دستگاه شوتینگ صنعتی سیب زمینی در راه اندازی فست فود سیب زمینی، همیشه سیب زمینی های خوشمزه، خوش طعم و تازه به مشتریان خود ارائه می کنید. دستگاه شوتینگ صنعتی سیب زمینی به گرمخانه تابشی سیب زمینی نیز شناخته می شود.

سود راه اندازی فست فود سیب زمینی

برای راه اندازی فست فود سیب زمینی مهم ترین مسئله ای که وجود دارد، سود فروش سیب زمینی است که نمی توان به سادگی از کنار این موضوع گذشت. سود فروش سیب زمینی سرخ کرده در فست فود سیب زمینی ارتباط مستقیمی با نوع تجهیزاتی که برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده فست فودی استفاده می کنید، دارد که در نتیجه آن کیفیت سیب زمینی سرخ کرده را می توان  تضمین کرد.

برای خرید  تجهیزات فست فود سیب زمینی بهتر است از فروشگاه های معتبر مانند فست فود شاپ خرید کنید و از کیفیت تجهیزات خریداری شده لذت ببرید.

هزینه راه اندازی فست فود سیب زمینی

هزینه راه اندازی فست فود سیب زمینی و در کل هزینه راه اندازی فست فود را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

هزینه تجهیزات فست فود سیب زمینی

هزینه دکوراسیون فست فود سیب زمینی

هزینه مواد اولیه مصرفی فست فود سیب زمینی

هزینه تبلیغات فست فود سیب زمینی

هزینه تجهیزات فست فود سیب زمینی

در صورتی که برای خرید تجهیزات فست فود سیب زمینی به دنبال گران ترین یا ارزان ترین تجهیزات راه اندازی فست فود سیب زمینی باشید، کاملا در اشتباهید. نه صرف گران بودن به معنای مرغوب بودن است و نه صرف ارزان بودن نشانه مناسب بودن می باشد.

در کل برای خرید تجهیزات راه اندازی فست فود سیب زمینی و اطلاع از هزینه های آن، توصیه می کنیم با مشاوران حرفه ای صحبت کنید تا هم از هزینه های بی خود جلوگیری کنید و هم پولتان را برای خرید تجهیزات فست فود سیب زمینی با کیفیت خرج کنید و در آینده پشیمان نشوید!

اما نکته مورد اهمیت این است که زمانی که صفر تا صد راه اندازی فست فود سیب زمینی خود را به  شرکت های راه اندازی فست فود مانند فست فود شاپ که در کارشان حرفه ای هستند می سپارید، نگرانی از وجود واسطه یا نداشتن اطلاعات ندارید و با اطمینان خاطر می توانید برای راه اندازی فست فود سیب زمینی خود برنامه ریزی کنید.

هزینه دکوراسیون فست فود سیب زمینی

هزینه دکوراسیون فست فود سیب زمینی ارتباط مستقیمی با سبک رستوران و غذاهایی که تهیه می کنید دارد. خلاقانه بودن طرح دکوراسیون، ساده یا پیچیده بودن، استفاده از مصالح خاص و … همگی در هزینه راه اندازی فست فود سیب زمینی اهمیت دارند.

اما نکته حائز اهمیت این است که در نظر داشته باشید که دکوراسیون فست فود سیب زمینی ارتباط مستقیمی با فروش شما دارد. این نکته را زمانی درک خواهید کرد که بارها شده شما یا دوستانتان برای سبک خاص دکور یا زیبایی دکوراسیون رستوران فست فود یا کافی شاپ، آن جا را برای غذا خوردن و گذران وقت انتخاب کرده اید. پس از کنار این موضوع به راحتی گذر نکنید

هزینه مواد اولیه مصرفی فست فود سیب زمینی

هزینه مواد اولیه مصرفی برای فست فود سیب زمینی با تجهیزات شما ارتباط دارد. درواقع پس از تصمیم گیری برای سبک غذایی که ارائه می دهید و غذاهای منوی شما، تعداد مشتریانی که در روز دارید و میزان سفارشی که قبول می کنید، می توان برای هزینه مواد اولیه مصرفی فست فود سیب زمینی اظهار نظر کرد.

مسئله مهمی که باید در نظر بگیرید این است که مشتریان غذاهای شما، خیلی زیاد به موقعیت فست فودی شما بستگی دارد. اینکه نزدیک یک موسسه آموزشی یا دانشگاه هستید یا در کوچه پس کوچه هستید؟! با توجه به این عوامل نیز باید برای خرید تجهیزات راه اندازی فست فود سیب زمینی تصمیم بگیرید.

هزینه تبلیغات فست فود سیب زمینی

پس از راه اندازی فست فود سیب زمینی باید بازاریابی خود را به موازات این کار شروع کنید. اما نکته مهمی که قبل از راه اندازی فست فود سیب زمینی بدانید این است که  در حال راه اندازی فست فود سیب زمینی در کجا هستید؟! آیا صاحب ملک قبلی در کار اغذیه بوده است یا نیاز دارید پس از مدتی در این محل شناخته شوید؟!

رقبای شما در اطراف شما چه کسانی هستند و چه غذاهایی ارائه می دهند؟! روش های بازاریابی رقبای شما چگونه است؟ با دانستن پاسخ هر یک از این سوالات می توانید با دید واضح تری برای راه اندازی فست فود سیب زمینی اقدام نمائید.

در کل اگر قصد راه اندازی فست فود سیب زمینی و خرید تجهیزات راه اندازی فست فود را دارید، باید با طرز تهیه سیب زمینی سرخ شده فست فودی آشنا باشید. در ادامه با همین موضوع همراه ما باشید.

طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده فست فودی

طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده فست فودی به این صورت می باشد که ظرفی از آب را روی اجاق می گذاریم تا جوش بیاید. بعد سیب زمینی هایی که به صورت خلالی خرد کرده ایم را به آن اضافه می کنیم  و پس از ۳ تا ۵ دقیقه، سیب زمینی ها را از ظرف خارج می کنیم. سیب زمینی ها را در حدی آب پز کنید که سفت نباشد نه اینکه کاملا له شود.

حال سیب زمینی ها را با دستمال خشک می کنیم و  به دو روش سعی در سرد کردن سیب زمینی ها داریم: در روش اول سیب زمینی ها را در یک ظرف ریخته و حداقل ۲ ساعت در فریز قرار می دهیم تا یخ بزند. در روش دوم سیب زمینی ها را به مدت ۲ دقیقه در ظرفی پر از یخ قرار می دهیم.

حال سیب زمینی های خلال را خارج کرده  و درون ظرف روغن داغ شده می ریزیم. دقت داشته باشید که سیب زمینی ها یخ زده را در ظرف روغن اضافه می کنیم. پس از اینکه سیب زمینی ها به وطر کامل خشک شدند، همه را درون صافی روغن سیب زمینی می ریزیم تا روغن اضافی را از دست بدهد. پس از چند دقیقه، سیب زمینی سرخ کرده فست فودی شما حاضر است.

خرید تجهیزات فست فود سیب زمینی

برای خرید تجهیزات فست فود سیب زمینی باید بدانید که مشتریان شما چه کسانی هیتند و چه غذاهایی را می پسندند؟ و شما چه منویی را برای ارائه به مشتریان خود در نظر گرفته اید؟ پس از مشخص شدن این دو موضوع، خرید تجهیزات فست فود سیب زمینی راحت تر می شود.

هر غذایی که در منوی فست فود است به تجهیزاتی نیاز دارد. اما هیچ گاه خودسر برای خرید تجهیزات فست فود سیب زمینی اقدام نکنید. درواقع بهتر است با یک تیم متخصص و با تجربه برای راه اندازی فست فود سیب زمینی مشورت کنید.