کناف سقف پذیرایی مستطیلی

کناف سقف پذیرایی مستطیلی : کناف سقف مستطیلی یکی از انواع مدلهای اجرای کناف می باشد که معمولا در طراحی سقف پذیرایی کاربرد بسیاری دارد . اتاق پذیرایی در اکثر خانه های ایرانی به شکل مستطیل طراحی و ساخته می شود . کمتر اتفاق می افتد که شما به جایی بروید و پذیرایی گرد یا مربع ببینید. اگر شما نیز جزو اکثریت افرادی هستید که پذیرایی مستطیلی دارند و می خواهید که سقف پذیرایی را بازسازی نمایید، به شما پیشنهاد می‌ کنیم برای اجرای کناف سقف پذیرایی مستطیلی حتما با افراد خبره در این زمینه مشورت نمایید . کارشناسان ما در شرکت مدرن سازان رادیس آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه اجرای کناف به بهترین متریال و کمترین قیمت هستند.

طراحی کناف سقف پذیرایی مستطیلی

برای جذابیت بیشتر کناف سقف پذیرایی مستطیلی می توانید از نور مخفی درون سقف استفاده کنید. به این صورت علاوه بر آن که به زیبا شدن اتاق کمک نموده اید، با نورپردازی مناسب باعث بزرگ تر شدن پذیرایی منزل خود هم خواهید شد. یکی دیگر از ویژگی های کناف سقف این است که شما می توانید به راحتی آن را رنگ آمیزی نمایید و یا از گچ بری های متفاوتی بر روی آن استفاده کنید.

شما می توانید با اجرای کناف سقف پذیرایی مستطیلی به گرم ماندن منزل در زمستان و همچنین سرد نگه داشتن آن نیز در فصل تابستان کمک کنید. اتصال و همچنین جا به جایی این سقف به آسانی انجام می شود. بنابراین جهت تغییر دکوراسیون و یا تعمیر آن با سرعت بالا و همچنین با پرداخت مبلغی کم، خواهید توانست آن را بازسازی نمایید. با اجرای سقف کاذب کناف ، می توانید کابل های برق و همه اتصالات داخل سقف را پنهان کنید.

مزایای کناف سقف پذیرایی مستطیلی

  1. نصب بسیار آسان
  2. پنهان سازی لوله ها، سیم های الکتریکی و همچنین شبکه های تهویه مطبوع
  3. کاهش صدا و ایجاد فضای آرام و دلنشین در منزل یا محل کار
  4. به آسانی قابل تعمیر و جابجایی خواهد بود
  5. تامین انرژی
  6. جهت زیباتر شدن سقف، از طراحی و همچنین نور پردازی در آن نیز استفاده می شود

کناف سقف‌ اتاق خواب مستطیلی

از کناف سقف مستطیلی می توان برای طراحی اتاق خواب نیز استفاده نمود . همانطور که می دانید اغلب اتاق خواب‌ها به شکل مستطیل یا مربع طراحی می‌شوند و برای کناف کاری سقف اتاق خواب مستطیلی باید به سبک دکوراسیون خانه و اتاق خواب توجه کنید.

معمولا از این طرح کناف برای سقف های بلند استفاده می شود که با نورپردازی هایی که در داخل آنها انجام می شود جلوه ویژه ای به ساختمان دهد اما پرکاربردترین بخش سقف پذیرایی می باشد که از کناف مستطیلی برای طراحی آن استفاده می شود.

اجرای کناف ارزان

اجرای کناف باید توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود . افراد حرفه ای و باتجربه نظارت مستقیمی بر کل پروژه کناف کاری دارند و با کنترل کامل ، آنها می توانند کار شما را به سرعت انجام دهند. با انجام این کار ، دیگر ممکن است شاهد نقص در سازه نباشید ، و مشکلات همراه با شکاف در پارتیشن ها ، عدم تعادل ، عدم انطباق ، ایجاد امواج و برجستگی ها و… دیگر برای شما ایجاد نمی شود. 

اجرای کناف ارزان یکی از فعالیت هایی است که در شرکت مدرن سازان رادیس بصورت ویژه ارائه می شود . کناف یا تایل های گچی، سالهاست که در طراحی داخلی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها، فرم پذیری، سبک بودن در کنار استحکام، قابلیت کار روی دیوار و سقف و ….. از جمله دلایلی هستند که باعث محبوبیت این محصول شده است .

قیمت کناف سقف مستطیلی

شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس گرفته و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی radiscompany.com پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. با ما تماس بگیرید.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی  کناف سقف پذیرایی مستطیلی , , , , , , , , , , , , , , , , , ,