چگونه نمای فایبر سمنت را تمیز کنیم؟

ماندگاری نمای فایبر سمنت زیاد است و به همین دلیل هم معروف می باشد ولی با این وجود مثل هر نمای دیگری به محافظت و مراقبت نیاز دارد.  در این مقاله قصد داریم در مورد روش تمیز کردن فایبر سمنت از هر نوع آلودگی، صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعاتی به دست آورید.

چگونه نمای فایبر سمنت را تمیز کنیم؟

چگونه نمای فایبر سمنت را تمیز کنیم؟

چگونه می توان خاک و گرد و غبار و گچ را تمیز کرد؟

برای پاک کردن گرد و خاک و گچ، نیاز نیست که از پاک کننده های شیمیایی یا پودر شست و شو استفاده کنید. نمای فایبر سمنت به مراقبت کمی نیاز دارد. تمام چیزی که شما به آن نیاز دارید یک پارچه نرم و مرطوب و شلنگ است. در زمانی که دارید نمای خود را پاک می کنید، پارچه را به صورت مرتب بشویید. این کار باعث می شود که ذرات کثیف و آلوده نتوانند نمای ساختمان را خراش دهند. بعد از این کار نمای خود را بشویید.

چگونه می توان روغن و گریس را تمیز کرد؟

برای پاک کردن لکه های گریس و روغن از نمای ساختمان، از پاک کننده های شیمیایی استفاده می شود. با این حال، برای نمای فایبر سمنت، تمام چیزی که نیاز دارید مقداری مایع ظرفشویی ملایم است. یک چند قطره از مایع ظرفشویی را بر روی پارچه خیس بریزید و آن را بر روی نمای ساختمانتان بکشید، فورا کف را بشویید. در غیر این صورت، خورشید و نور آفتاب می تواند محلول را خشک کند و رگه هایی سفید را تشکیل دهد.

چگونه می توان از شر کپک راحت شد؟

هنوز نتوانسته اید از شر آلودگی ها و لکه هایی مثل کپک خلاص شوید؟  برای پاک کردن آن ها به پاک کننده کپک نیاز دارید. پیمانکاران نمای فایبر سمنت توصیه می کنند که ابتدا به برچسب روی پاک کننده دقت کنید تا حاوی مواد شیمیایی نباشد، زیرا که این مواد ممکن است به نمای شما آسیب برسانند. برای لیستی از این مواد شیمیایی به دستورالعمل های تولیدکننده نما مراجعه کنید. علاوه بر سطح نمای ساختمان، نیاز است که به بتونه کاری ها و پوشش رنگ توجه کنید. بتونه کاری ها باعث می شوند که جلوی آب را از وارد شدن به فضاهای بین پنل ها بگیرند، در حالی که رنگ برای ساییدگی و پارگی به عنوان یک محافظ اضافی عمل می کند. برای اینکه مطمئن شوید که این دو مورد در شرایط خوبی هستند، می توانید از پیمانکاران باتجربه و ماهر بخواهید که نمای خارجی ساختمانتان را بازرسی کنند.

قیمت فایبر سمنت برد کنامیت

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد کنامیت است.کنامیت این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل ، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته و یا به وب سایت konamit.com مراجعه نمایید. همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوه های رایگان مجموعه کنامیت بهره مند شوید ، کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان هستند.