چگونه به یک آنلاین برندیگ تبدیل شویم ؟

امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، لزوم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم اول نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها همانند داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها برقرار نمایند

چگونه به یک آنلاین برندیگ تبدیل شویم ؟

طراحی سایت شرکتی حرفه ای و جذاب، مهم ترین گام در آنلاین برندینگ برای شرکتها می باشد . یک وب سایت خوب ویترین شرکت در فضای آنلاین است، ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری شرکت قضاوت می کنند. امروزه بیشتر افراد ابتدا به صورت آنلاین با یک برند آشنا می شوند و در ذهن‌شان تصویر قبلی از برند شرکت در دنیای واقعی ندارند. به همین دلیل در مورد وب سایت آن شرکت جستجو کرده و در وهله ی اول از سایت آن بازدید می کنند.

سئو سایت یا همان بهینه سازی وب سایت

سئو سایت یا همان بهینه سازی وب سایت، باعث دیده شدن شما در گوگل می شود و گوگل مهمترین و اصلی ترین مرکز جستجوی خدمات می باشد. چنانچه شما، در صفحه اول گوگل با کلید واژه های مرتبط با کسب و کارتان باشید، می توانید به صورت روزانه مشتری هایی بالقوه را به بالفعل تبدیل نموده و از اقصی نقاط کشور سفارش دریافت کنید.
مجموعه خدمات در زمینه سئو ،از تولیدمحتوا تا طراحی های داخلی و لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی و بهینه سازی تمام ساختار سایت چه در محصولات، چه در محتوا و چه در خدمات می شود.
کار کردن شما با ما که یک تیم حرفه ای هستیم، نیازمند صبر و حوصله هم هست. از ما نباید انتظار داشته باشید که سئو های سیاه و خلاف انجام دهیم. ما به صورت استاندارد شما را با کلیدواژه ای از کسب و کارتان که پررقابت و پرکاربرد است، به صفحه اول می آوریم. طوریکه به آسانی از صفحه اول بیرون نخواهید رفت.

تبلیغ در گوگل بهتر است یا سئو ؟
همان طور که میدانید در تبلیغات در گوگل شما در مدت زمان 15 دقیقه با کلمات کلیدی نامحدود در رتبه اول گوگل قرار خواهید گرفت در صورتی که در بهینه سازی سایت یا سئو به این شکل نمی باشد و برای سئو کردن یک کلمه کلیدی نیاز به مدت زمان 3 تا 6 ماهه می باشد .
از دیگر نکات مثبت تبلیغات کلیکی گوگل این سایت که نتایج تبلیغات گوگلی در بالای سرچ اصلی گوگل یا به عبارت دیگر در بالای نتایج سئو شده گوگل قرار میگیرد که این یک مزیت بزرگ به حساب می آید که در چند روزه گذشته با آپدیتی که گوگل انجام داده است تعداد تبلیغات در بالای پیچ گوگل به 4 عدد رسیده است یعنی در صورتی که شما نفر اول در بخش سئو باشید باز در بالای سایت شما 4 سایت به نمایش در خواهد آمد که با این حساب سایت شما به عنوان نفر پنجم بازدید می شود .

ساخت اپلیکیشن

ارسال ایمیل انبوه