چرا فروشگاه ساز رایگان اوژن

چرا فروشگاه ساز رایگان اوژن : اگر شما در حال برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود هستید. سیستم عامل های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اوژن یکی از سازندگان فروشگاه آنلاین است که می توانید فروشگاه اینترنتی خود را با آن راه اندازی کنید. در هر شغلی به یک فروشگاه آنلاین نیاز خواهید داشت. یک فروشگاه آنلاین به شما امکان می دهد محصولات را در تمام نقاط کشور بفروشید و کاربران می توانند در هر مکان سایت خود را مرور کرده و محصولات خود را سفارش دهند. اکنون ، هنگامی که قصد راه اندازی فروشگاه را دارید ، سوالی پیش روی شما ایجاد می شود: کدام پلتفرم فروشگاه آنلاین را انتخاب کنم؟ ما به شما فروشگاه ساز رایگان را پیشنهاد می دهیم . زیرا هم یک فروشگاه آماده که فقط کافیست محصولا را درج کنید تحویل گرفته اید و هم در صورت انصراف از فروشگاه ساز متضرر ضرر مالی نشده اید. در ادامه به برخی از مزایای فروشگاه ساز رایگان اوژن می پردازیم. برای اطلاع از چگونگی نحوه دریافت فروشگاه ساز اینترنتی و هم هر سوال می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

شما میتوانید از فروشگاه ساز حرفه ای اوژن صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه اینترنتی، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.

با پلتفرم فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

فروشگاه ساز اوژن میزبانی شده است

فروشگاه ساز آنلاین میزبانی شده مانند اوژن فروشگاه هایی هستند که سورس کد در دسترس شما نیست و اگر دانش کد نویسی ندارید ، می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید. رابط کاربری آنها بسیار ساده است و برای ساخت فروشگاه آنلاین خود به اطلاعات خاصی احتیاج ندارید. فروشگاه ساز رایگان اوژن دارای قالب های رایگان و غیر رایگان است که می توانید در سایت خود انتخاب و استفاده کنید.

چرا فروشگاه ساز رایگان اوژن

کد نویسی فروشگاه ساز از پایه

با استفاده از این روش هیچ محدودیتی در روش ساخت فروشگاه آنلاین شما وجود ندارد و می توانید هر ویژگی مورد نیاز خود را اضافه کنید و فروش آنلاین روتین خود را مطابق میل خود طراحی کنید. استفاده از فروشگاه ساز رایگان و شخصی سازی آن باعث افزایش ویژگی ها و کیفیت فروشگاه شما می شود.

پلتفرم فروشگاه ساز قابل ارتقا است

اگر ویژگی های اصلی فروشگاه ساز پاسخگوی نیازهای شما نیست ، می توانید از ویژگی های پیشرفته آن استفاده کرده و فروشگاه خود را توسعه دهید. این ابزار دارای لوازم جانبی بسیاری است که هر ویژگی مورد نیاز شما را دارد و می تواند رایگان یا غیر رایگان باشد.

کاربری آسان و ساده

ابزارهای منبع باز مانند این ابزار به گونه ای طراحی شده اند که همه کاربران اینترنت می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و این سادگی در استفاده از آنها محبوب و مهم است. به همین دلیل یکی از اهداف اکثر پلتفرم های رایگان جهانی بودن و استفاده آسان از آن است.

قابلیت چند فروشگاهی

ویژگی بسیار خوب این ابزار این است که شما می توانید چندین فروشگاه را با یک کنترل پنل واحد راه اندازی و مدیریت کنید. می توانید برای هر بخش یک مدیر استخدام کنید و شخصی را برای مدیریت آن بخش استخدام کنید.

چند زبانه بودن فروشگاه ساز رایگان اوژن

این ابزار قابلیت چند زبانه بودن را دارد و شما می توانید فروشگاه خود را به هر زبانی و همچنین چند زبانه داشته باشید.

بسیاری از ویژگی های اضافی

در این ابزار بسیاری از ویژگی های جانبی مانند روش های پرداخت و تحویل بصورت پیش فرض قابل مشاهده است و به راحتی می توانید آنها را فعال و استفاده کنید.

توانایی توسعه

اگر می خواهید ویژگی خاصی به فروشگاه خود اضافه کنید و در سیستم اصلی نبود ، می توانید آن را از سایت اصلی خریداری کنید و همچنین در صورت لزوم می توانید

شما می خواهید عملکرد مورد نظر را در سایت خود برنامه ریزی کنید. کدهای این پروژه باز هستند و به راحتی می توانید عملکرد مورد نظر را در فروشگاه ساز اوژن برنامه ریزی کنید.