چرا فایبر سمنت بهترین گزینه برای نمای خانه های اطراف خلیج فارس است

نمای  بیروتی ظاهری زیبا به خانه های  شما می دهد. همچنین به محافظت از خانه شما  در برابر عناصری و خطراتی که  در آن زندگی می کنید کمک می کند. در منطقه  خلیج فارس ، گرما و رطوبتی است  که ممکن است در مناطق دیگر کشور دیده نشود.  همچنین این بدان معنی است که  نمایی که شما برای خانه خود نیاز دارید باید  منزل شما در برابر رطوبت و  گرما محافظت کند. در حالی که گزینه های بسیاری  در بازار برای نمای بیرونی  ساختمان ها وجود دارد ، تنها نمای فایبر سمنت  برد است که به شما ظاهر و  دوامی مقاوم در برابر گرما و رطوبت می دهد و هم  زیبایی منزل شما را دو  چندان می کند. در ادامه به مزایای استفاده از فایبر سمنت برد برای خانه های اطراف خلیج فارس می پردازیم با ما همراه باشید:

فایبر سمنت مقاوم در برابر رطوبت

رطوبت  می  تواند به مرور زمان ویرانگر نمای خانه شما باشد . رطوبت شدید هوا هر  نوع  نمایی را تحت تأثیر قرار می دهد ، طول عمر آنها را کوتاه می کند و  هزینه  نگهداری آن را افزایش می دهد.

نمای چوب  به طور خاص در این آب  و هوا عملکرد ضعیفی دارد. رطوبت باعث انبساط و منقبض  شدن چوب ، پیچاندن  سایدینگ و قاب های خانه و همچنین باعث لکه دار شدن رنگ ،  لایه برداری و  پوسته شدن آن می شود. با گذشت زمان ، این منجر به پوسیدگی  چوب می شود ،  همچنین باعث رشد قارچ و کپک در نمای منزل شما می شود.

گچبری یک  نمای  محبوب برای خانه ها در شهرهای حوزه خلیج فارس است ، اما در رطوبت  بالای  منطقه عملکرد خوبی نخواهد داشت. در نهایت ، رطوبت باعث نرم شدن گچ ها  می  شود و باعث می شود که بیشتر مواقع ترمیم شود و همچنین استفاده های مکرر  از  رنگ برای حفظ بهترین ظاهر آن انجام شود.

اما نمای فایبر سمنت برد در مناطق با رطوبت بالا در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر است. بنابراین ، مهم   نیست که روزها در منطقه خلیج فارس چقدر مرطوب باشد ، دیگر لازم نیست نگران   این باشید که نمای شما خراب می شود یا باید هزینه زیادی صرف تعمیر و   نگهداری آن کنید . فایبر سمنت قطعا انتخای عالی خواهد بود.

فایبر سمنت مقاوم در برابر گرما

روزهای   گرم تابستان برای برخی از انواع نماها مشکل ساز است ، حتی اگر رطوبت یک   عاملی نباشد. وینیل ، که اغلب به عنوان جایگزین چوب استفاده می شود ، اغلب   نمی تواند در دمای بالای تابستان در جنوب ایران مقاومت کند. در حقیقت ،  در  برخی شرایط ، وینیل – نوعی پلاستیک – حتی در هنگام برخورد مستقیم با  خورشید  تابستان ذوب می شود. با گذشت زمان ، حتی مقادیر اندک ذوب یا نرم  شدن مواد  می تواند باعث پیچ و تاب خوردن نما شود که به نوبه خود می تواند  باعث نفوذ  رطوبت در پشت آن شود و باعث پوسیدگی یا رشد قرچ و کپک در نمای  خانه شما  شود.

نمای فایبر سمنت برد   بدون تاباندن و ذوب شدن در مقابل گرمای خورشید تابستان مقاومت می کند.   رنگ و یکپارچگی فایبر سمنت در برابر حرارت مقاوم هستند ، به این معنی که  می  توانید بدون مراقبت یا نگرانی از ظاهر خانه خود به مدت طولانی از آن  لذت  ببرید.

فایبر سمنت مقاوم در برابر نمک دریا و باد

علاوه  بر  گرما و رطوبت در کل منطقه خلیج فارس ، خانه هایی که در نزدیکی دریا  واقع  شده اند نیز باید با باد های شدید همراه با نمک نیز مقابله کنند.  موادی  مانند چوب ، گچ و حتی آجر و سنگ تراشی همه به مرور زمان تحت تأثیر  نمک قرار  می گیرند.

نمک می  تواند در بسیاری از سطوح با سرعت بسیار  سریعتر از آنچه در جاهای دیگر دیده  می شود نفوذ کند. این بدان معناست که  خانه هایی که در این مناطق قرار دارند  اغلب به مراتب به نگهداری بیشتری  نیاز دارند. برای نمای چوبی ، این به  معنی خراشیدن و رنگ آمیزی مواد و  همچنین تعویض تخته های آسیب دیده و پوسیده  است.

برای آجر و  سنگ  تراشی ، این ممکن است به معنای نیاز به تغییر مجدد و جایگزینی بخش های   فرسوده یا آسیب دیده خیلی سریعتر از آنچه پیش بینی می کنید باشد. طبیعت   متخلخل آجر ها نیز نمی تواند در برابر نمک مقاومت کند.

نمای  فایبر  سمنت برد حتی در هوای شور منطقه خلیج نیز مقاومت و دوام خوبی دارد.  مخلوط  شن و ماسه ، سیلیس ، فیبر سلولز و سیمان به این معنی است که این ماده  حتی  بدون نیاز به نگهداری یا مراقبت لازم حتی سخت ترین شرایط آب و هوایی  را  نیز می تواند تحمل کند.

مهمتر از  همه ، این رنگ و ظاهری زیبا و  همچنین یکپارچگی آن را حفظ می کند ، این بدان  معنی است که شما می توانید  ظاهر و سبکی را که می خواهید برای خانه خود  داشته باشید بدون اینکه نیازی  به تغییر بر اساس موقعیت مکانی خانه داشته  باشید

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فایبرسمنت رادیس کمپانی با ما تماس بگیرید