نقش مهم دستگاه تولید فیلتر هوا در صنعت تولید فیلتر هوا

فیلتر هوا به جهت نقشی که در عملکرد مناسب خودرو دارد ، از اهمیت بالایی نیز برخوردار است . ویژگی های فیلتر هوای مناسب بسته به نوع خودرو و فیلتر مورد نیاز آن مشخص می شود . دستگاه تولید فیلتر هوا در جهت ساخت انواع این فیلتر ها ایجاد شده است و فیلتر هوا در مدل های مختلفی را تولید می کند. فیلتر هوا شامل موادی چون کاغذ ، فلز ، نمد ، مواد پلی اورتان و دیگر اجزا می باشد .

ویژگی های فیلتر هوای مناسب

فیلتر هوا باید با داشتن مواد با کیفیت و مرغوب ، استفاده از آن به مدت طولانی امکان پذیر باشد . یکی دیگر از ویژگی های فیلتر هوای مناسب ، به کار رفتن مقدار کافی از مواد اولیه در آن است . برای مثال ، کاغذ چین خورده باید به قدر کافی در آن به کار رفته باشد ، از فلز با قطر کافی و مناسب استفاده شده باشد و مواد پلی اورتان نیز به حد استاندارد در فیلتر هوا وجود داشته باشد .

خرید دستگاه تولید فیلتر هوا

دستگاه تولید فیلتر هوا یکی از دستگاه های مهم و کاربردی در صنعت تولید فیلتر هوای خودرو به شمار می رود . تولید فیلتر هوا دارای فروش و سود خوبی می باشد که همین امر موجب شده تا تولید این فیلتر ها به روش های دستی و استفاده از ماشین آلات مربوطه انجام گیرد . مواد اولیه ای که در ساخت فیلتر هوا به کار می رود، قیمت زیادی ندارد .

دستگاه تولید فیلتر هوا وظیفه ی ساخت این قطعه پرمصرف را دارد . فیلتر هوا قطعه ای مهم در خودرو است که موجب می شود تا هوای تمیز وارد سیستم احتراق خودرو شود . در صورت عدم وجود فیلتر هوا ، ذرات گرد و غبار و آلودگی های محیط به سیستم احتراق خودرو وارد شده و عمل سوختن و احتراق را دچار مشکل می کند که در پی آن ، مصرف سوخت نیز بالا می رود .

خرید دستگاه تولید فیلتر هوا

خرید دستگاه تولید فیلتر هوا

مشخصات فنی دستگاه تولید فیلتر هوا

امکان کنترل PLC

سر هد تزریق( هد میکس) با پیچیده ترین تکنولوژی روز با امکان خنک کردن .

تمیزکاری با پس، کنترل دما و تزریق با سرعت متفاوت .

تکنولوژی بالای میکسر هد دستگاه تولید فیلتر .

سیستم تایمینگ بسیار دقیق و قابل کنترل .

عدم تلرانس دبی تزریق .

امکان تزریق از ۱ گرم تا ۲۰۰ گرم در ثانیه .

ویزگی انحصاری دستگاه تولید فیلتر هوا امکان تغییر دادن نوع فوم از خشک تا نرم .

ویژگی انحصاری سازگاری دستگاه با برق خانگی .

دارای سیستم ایمنی برای حفاظت از دستگاه .

تنظیم دور دستی و دیجیتال .

ظرفیت تولید ۱۰۰۰۰۰ فیلتر در ماه به ازای هر روز ۶ ساعت کاری .

امکان تزریق از یک دهم تا اتمام مخزن .

عدم وجود هیچ گونه آلودگی صوتی و زیست محیطی .

دارای مخازن دو جداره .

دارای سیستم خنک کننده جهت مناطق گرمسیر .

ابعاد محیط کار برای این سیستم ۱۰ متر مربع می باشد .

تنها با برق تکفاز تغذیه می گردد .

۱ سال گارانتی تعویض قطعات و ۱۰ سال خدمات پس از فروش.

امکانات دستگاه تمام اتوماتیک فیلتر هوا :

تعریف میز CNC : دستگاه تمام اتوماتیک فیلتر هوا مجهز به میز CNC (میزی که قالب های پلاستیکی بدون دخالت دست توسط حافظه ی از پیش تعریف شده ی کامپیوتر دستگاه توسط کاربر- فقط با انتخاب نوع خودرو از صفحه تمام لمسی LCD و میز CNC بسته به نوع و اندازه، روی میز را در آن جهت حرکت می دهد تا مواد از هد ریز دستگاه به قسمت مواد ریز قالب مواد ریزی گردد.)

تعریف PLC : کنترل کننده دستگاه تولید فیلتر هوا ، نرم افزاری است که در قسمت ورودی اطلاعاتی را دریافت و آنها را طبق برنامه ریزی که در حافظه اش ذخیره شده پردازش می نماید و نتیجه عملیات را نیز از قسمت خروجی به صورت فرمان هایی به گیرنده ها و اجرا کننده های فرمان ارسال می کند .

خط تولید فیلتر هوا

خط تولید فیلتر هوا برای ساخت و تولید انواع فیلتر هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد . همان طور که می‌دانید در حال حاضر انواع مختلف خودرو و اتومبیل تولید می شوند که تقریبا هر کدام فیلتر هوای ویژه خود را دارند . برای خرید خط تولید فیلتر هوا بهتر است دقت کنید ، دستگاهی را خریداری کنید که قابلیت تولید انواع مختلف فیلتر هوا برای انواع و مدل های مختلف ماشین ها را داشته باشد .

شاید هیچ قطعه ای از خودرو به اندازه فیلتر هوا ، مصرفی نباشد . هر اتومبیلی دست کم در ماه یک بار فیلتر هوا را تعویض می‌کند . همچنین هر روز صدها خودرو به جمع خودروهای کشور افزوده شده و هر کدام به فیلتر هوای خاص خود نیاز دارند .

خط تولید فیلتر هوا بهترین سرمایه گذاری

پس بازار فیلتر هوای ماشین یک بازار بسیار عالی و با چشم انداز بسیار مثبت است . اگر شما سرمایه ای دارید و می‌خواهید یک کار تولیدی راه اندازی کنید ، خط تولید فیلتر هوا یکی از بهترین سرمایه گذاری ها است . سرمایه اندک و بازدهی بالا ، مهمترین مزیت‌های دستگاه فیلتر هوا است .

از کجا دستگاه خط تولید فیلتر هوا بخریم ؟

اگر قصد دارید فیلتر هوا را در منزل تولید کنید ، وارد این صنعت شوید . میتوانید در ابتدا با کارشناسان و متخصصان ( شرکت سام صنعت قومس ) مشورت نمایید . سپس با توجه به اتوماتیک بودن یا غیر اتوماتیک بودن خط تولید انتخابی خود ، اقدام به خرید مواد اولیه یا خرید تجهیزات خط تولید نمایید . در خرید محصولات نیز کارشناسان ما در خط فروش آماده ارائه خدمات به شما می باشد .

چرا فیلتر هوا ۲۰ ؟

ما تنها شرکتی هستیم که از مشتری بابت فیلترهایی که نزد ایشان میدهیم . وجه ضمانت دریافت نمی کنیم . به طور مثال بعضی شرکت ها از شما بابت فیلترهوایی که دراختیار شما میگذارند مبلغ بیست تا سی میلیون وجه ضمانت میگیرند . بعداز مونتاژ ، فقط از فیلترهوا ی شما ایراد گرفته و آن مبلغ مذکور را بابت خسارت برمی دارند . ولی شرکت ما از شما هیچ گونه وجه ضمانتی در قبال فیلتر هوا نخواهد گرفت.