نبایدهای فایبرسمنت برد طرح چوب

فايبرسمنت برد طرح چوب گزينه بسيار مناسبي جهت نماي ساختمانهاي ويلايي و همچنين نماي ساختمانهاي شهري است . به خاطر دوام و ماندگاري فايبرسمنت برد در مقايسه با چوب فراوري شده يا ترموود و همچنين قيمت بسيار مناسب تر از چوب طبيعي اقبال بسيار گسترده ايي از اين محصول گرديده است . فايبرسمنت برد طرح چوب در ابعاد ۲۰ سانتي متر عرض و ۸ ميلي متر ضخامت و ۲٫۴ متر طول توليد مي گردد.

روش نصب فایبرسمنت طرح چوب

فایبرسمنت برد طرح چوب به دو روش کرکره ای یا سایدینگ تخت یا فِلت بر روی نما اجرا می شود.

روش نصب کرکره ای فایبرسمنت

در این روش صفحات به صورت شیب دار و هم پوشانی مناسب روی زیر سازی نصب می شوند. اکثرا برای اقلیم های مرطوب و کاربری ویلایی از این روش استفاده می کنند. یکی از مزایای این سیستم پنهان شدن کامل پیچ ها در زیر قسمت هم پوشانی می باشد.

نبایدهای فایبرسمنت برد طرح چوب

روش نصب تخت فایبرسمنت

در این روش با استفاده از پروفیل گالوانیزه A بین صفحات فایبرسمنت را درز بندی کرده و صفحات سیمانی الیاف دار به صورت تخت نصب می شوند. این مدل از نصب شباهت زیادی به نمای ترمو وود و چوب طبیعی دارد و برای اقلیم های مرطوب با استفاده از (ماستیک پلی اورتان) لبه بالایی صفحات را آب بندی می کنند.

نبایدهای فایبرسمنت برد طرح چوب

با توجه به مصرف روز افزون فایبر سمنت برد در نمای ساختمان های ویلایی و شهری و کمبود نیروی متخصص جهت نصب صحیح این محصول در اکثر اوقات مجریان اصول اولیه را در اجرای فایبر سمنت برد رعایت نمیکنند . از این رو برانیم که با ارائه جزئیات اجرایی صحیح از بروز مشکلات ناشی از کمبود اطلاعات فنی بکاهیم .

عدم رعایت همپوشانی در اجرای فایبر سمنت برد

یکی از مهمترین مشکلات رایج در اجرای فایبر سمنت برد عدم رعایت همپوشانی و در نتیجه عدم تامین فاصله پیچ از لبه یا دیده شده پیچ ها است.
مقدار همپوشانی فایبر سمنت برد طرح چوب در روش سایدینگ از چند وجه دارای اهمیت است . اولین مورد در خصوص جلوگیری از حرکت آب به پشت فایبرسمنت برد است . اگر مقدار همپوشانی کم باشد امکان نفوذ آب مخصوصا در اقلیم های شمالی که بارشهای شدید و کج باران دارند وجود دارد . مسئله بعدی فاصله پیچ از لبه ی سمنت برد است . این مقدار نبایستی از دو سانتی متر کمتر باشد . بنابر این مقدار همپوشانی بایستی طوری در نظر گرفته شود که فاصله پیچ تامین شود و در ضمن پیچ دیده نشود . این مقدار به طور متوسط بین دو تا سه سانتی متر می باشد .

مشکلات رایج در اجرای فایبرسمنت طرح چوب

  1. اجرای فایبرسمنت روی قوطی آهنی
  2. عدم رعایت هم پوشانی و در نتیجه عدم تامین فاصله پیچ از لبه یا دیده شدن پیچ ها
  3. عدم توانایی اجرای صحیح کنج ها و برگشت های نما در محل بازشوها و پنجره ها
  4. عدم اجرای ورق های سمنت برد به صورت آجر چین که باعث باز شدن درزها و زشتی نمای اجرا شده میگردد.
  5. عدم رعایت فاصله بین پنل ها در محل سر به سر شدن و همچین عدم قرارا گیری سازه پشت محل درز و عدم اجرای چسب پلی اورتان در محل درز

اجرای فایبرسمنت طرح چوب با مدرن سازان رادیس

مدرن سازان رادیس با کادری مجرب و متخصص سعی در اجرای تخصصی و صحیح این نما و از بین بردن مشکلات ناشی از پس از نصب این نما دارد. تیم مهندسی مدرن سازان رادیس طرح دلخواه شما را با رعایت کامل اصول و استانداردهای ساز و کار خشک فایبر سمنت برد و کی پلاس اجرا می کنند. تیم فروش مدرن سازان رادیس با بروزترین قیمت ها و تخفیف های ویژه پاسخگوی شما در تمام ساعات شبانه روز هستند.

شرکت مدرن سازان رادیس این اطمینان را به شما می دهد که فایبر سمنت، نمای خانه شما را متحول خواهد کرد. این محصول، یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه در نمای ساختمان است.  شما می توانید برای کسب اطلاعات مربوط به شروع کار با فایبرسمنت با شرکت مدرن سازان رادیس که نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت و تولید کننده فایبرسمنت برد در ایران می باشد در ارتباط باشید . همچنین می توانید برای مشاهده نمونه های ارائه شده نمای فایبرسمنت و دریافت قیمت فایبرسمنت به آدرس اینترنتی www.radiscompany.com  مراجعه فرمایید.

همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوه های رایگان مجموعه رادیس بهره مند شوید ، کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان هستند.