مزایای بالقوه خرید آب غنی شده از اکسیژن

آب غنی شده از اکسیژن چیست؟ مزایا، مورد ها به کار گیری و اقدامات احتیاطی

آب غنی شده از اکسیژن یک محصول آب عملکردی نسبتاً جدید میباشد که در فرایند کنسرو کردن یا بطری سازی به آن اکسیژن اضافه می شود. داعیه می شود که اکسیژن بیشتر شده فوایدی به جهت تندستی از جمله کمک به ریکاوری ورزش، دفع سموم از بدن و بهبود متابولیسم الکل دارد. اهمیت همین حال، شواهد برای حمایت از این مزایا محدود است. در حالی که آب غنی شده از اکسیژن اندک کالری است، حاوی مواد مغذی قابل توجهی نیست. همچنین برند های مختلفی در دسترس هستند که بعضی از آنان حاوی مواد اضافی مثل کافئین، الکترولیت ها، عصاره شاهدانه و شیرین کننده ها هستند.بدین ترتیب خرید آنلاین آب غنی شده اهمیت اکسیژن گزینه استقبال قرار گرفته است.

مزایای بالقوه خرید کردن آب غنی شده از اکسیژن

در حالی که مطالعات بر روی آب غنی شده از اکسیژن محدود است، بعضا نشان می دهند که ممکن هست فوایدی داشته باشد.

ممکن هست پاکسازی لاکتات را بهبود بخشد

در طول ورزش حیاتی شدت میانگین ​​تا فراوان که بیش از 10 ثانیه طول می کشد، بدن شما لاکتات را به تیتر کالا جانبی تولید انرژی ایجاد می کند. همانطور که لاکتات تجمع می یابد، اسیدیته ماهیچه ها افزایش می یابد و چنانچه در اختیار گرفتن نشود، می تواند منجر خستگی عضلانی شود. بنابراین، پاکسازی لاکتات و اسیدیته ماهیچه ها در ارتفاع ورزش پایدار کلیدی پیدا می کند. یک مطالعه بر روی 25 دونده تدریس چشم نشان داد که پاکسازی لاکتات پس از ورزش در کسانی که در طول تمرین آب غنی شده از اکسیژن مصرف می کردند، بهبود می یابد.

اصلی دقت به این که این صرفا یک مطالعه است، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. دارای همین وجود، چنانچه یک ورزشکار استقامتی تراز بالا هستید، آب غنی شده از اکسیژن بها آزمون کردن را دارد. هم اکنون باید مقایسه کرد خرید آب معدنی بی آلایش با خرید کردن آب آشامیدنی چقدر تفاوت خواهد داشت.

ممکن میباشد متابولیسم الکل را افزایش دهد

یکی از دیگر از مزایای پیشنهادی نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن ، توانایی آن در ارتقا متابولیسم الکل است. وقتی الکل مصرف می کنید، از طریق معده و روده کوچک جذب می شود. بعد از آن به کبد منتقل می شود، جایی که از شیوه یک سری واکنش هایی که به مقادیر زیادی اکسیژن نیاز دارا هستند متابولیزه می شود .

به این ترتیب یکی از عوارض متابولیسم الکل می تواند کمبود اکسیژن در کبد باشد. یک مطالعه که بر بر روی متابولیسم الکل در 15 مرد سالم انجام شد نشان داد که اکسیژن محلول در نوشیدنی ها ممکن می باشد کاهش محتوای الکل خون را پس از مصرف مقادیر زیاد الکل تسریع نماید کلیدی این حال، تحقیقات بیشتری برای ساخت بضاعت آب غنی شده از اکسیژن به جهت ارتقا متابولیسم الکل مورد نیاز است.

می تواند به شما در رفع نیازهای هیدراتاسیون امداد نماید

علاوه بر مزایای بالقوه دیگر، آب غنی شده از اکسیژن به آسانی می تواند به شما در رفع نیازهای هیدراتاسیون روزانه امداد کند. یک قانون کلی در گزینه مصرف آب نوشیدن دست‌کم هشت لیوان 8 اونسی (حدود 2 لیتر) در روز است. حیاتی اعتنا به این که بدن شما از حدود 60 درصد آب تشکیل شده است، هیدراتاسیون کافی به جهت فرآیندهای متعدد از جمله تهیه دما، نگهداری فشار خون و کارایی صحیح مغز با است.

گنجاندن آب غنی شده از اکسیژن به عنوان گوشه ای از مایعات مصرفی روزانه می تواند به شما در از بین بردن نیازهایتان کمک کند.  اگرچه شواهد حاکی از فواید آب غنی شده از اکسیژن محدود است، برخی مطالعات نشان می‌دهند که همین آب به پاکسازی لاکتات در ارتفاع ورزش یاری مینماید و متابولیسم الکل را ارتقا می‌دهد. علاوه بر این، می تواند به شما کمک نماید نیاز روزمره به مایعات خویش را تامین کنید.