صندلی مديريت لیو مدل A81i

در این صندلی امکان شستشوی روکش های پارچه ای با حداقل تغییر رنگ وجود دارد و این روکش ها در مقابل سایش مقاوم می باشند، همچنین روکش های چرم مصنوعی در آن از جنس PU لایه دار بدون بو بوده و مقاوم در برابر سایش است. این روکش های چرمی به دلیل داشتن جنس مرغوب حداقل تعریق را دارا می باشند و قابل شستشو توسط شوینده های معمول، آب و پودر لباس شویی و ترجیحا پاک کننده چندمنظوره هستند. این صندلی در طیف وسیعی از رنگ ها قابل سفارش می باشد. سطح نشیمن این صندلی از یک لایه فوم ورقی با تراکم بالا برزنت مقاوم در برابر کشش به انضمام چرم مصنوعی یا پارچه تشکیل شده است. پشتی این صندلی به اندازه 65 سانتیمتر است که تکیه گاه مناسبی برای کمر می باشد.. این صندلی دارای پشت سری نیز می باشد که به راحتی گردن می تواند به آن تکیه دهد. و از تنش های وارده بر سر و گردن جلوگیری به عمل می آورد. وزن این صندلی حدود ۲۰ کیلوگرم است. ازجمله خصوصیات چرخ ها می توان به عایق بودن در برابر الکتریسیته و مقاوم بودن آن در مقابل ضربه با توجه به متریال مرغوب PP بکار رفته در چرخ ها اشاره کرد. چرخ های این صندلی عملکرد حرکتی تحت بار واقعی در سطوح شبیه سازی شده به مدت حداقل 15 ساعت به طور مداوم و امکان تعویض ساده و سریع چرخ در صورت صدمات احتمالی رو دارا هستند. پایه این صندلی پنج پر فولادی است و به منظور درخشش بیشتر و جلوگیری از زنگ زدگی از آبکاری ن کل-کروم به ضخامت 12 میکرون در آن استفاده شده است. جک این صندلی قادر به تغییر ارتفاع تا 8 سانتی متر می باشد. محصولات شرکت لیو به مدت سه سال از تاریخ تولید طبق شرایط مندرج شامل گارانتی می باشند.

ویزگی های مهم در خرید صندلي مديريتی لیو مدل A81i

صندلی مدیریتی مدل A81i لیو با داشتن قفل 4 حالته (سینکرون) و پشت سری، کاربری بسیار بالا و دسترسی آسانی دارد، این صندلی با پایه و فریم کروم مقاوم و جک 8 سانتی متری قابل تنظیم و دسته انتگرال عرضه می شود و درمکان های مربوطه استفاده می گردد.

خرید صندلی مدیریتی از فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب

مجموعه وی چوب با ایجاد شبکه‌ای سیستماتیک این امکان را فراهم کرده که عرضه‌کنندگان کالا و ارائه‌کنندگان خدمات به‌آسانی با مخاطبان و مصرف‌کنندگان خود ارتباط مؤثر و دوسویه برقرار نمایند.
وی چوب یک فروشگاه بزرگ اینترنتی محصولات حوزه تجهیزات اداری می باشد  که امکان مشاهده ، انتخاب و خریداری کالای مبلمان اداری ، صندلی های اداری و … از برندهای مختلف را به متقاضی این کالاها می‌دهد.
ما هر روز در تلاشیم بهترین تجربه خرید را، با بیشترین حق انتخاب و مناسب ترین قیمت برای مشتریان فراهم آوریم.