دوربین تفنگ بادی

تفنگ بادی از وسایل سرگرمی، شکار، از بین بردن آفات و یا شرکت در مسابقات تیراندازی است. بنا بر استفاده ای که از تفنگ بادی دارید ، گاهی لازم است بدانید که گلوله تان به هدف خورده است یا خیر!؟ با کمک دوربین تفنگ بادی می توانید فواصل دورتر را راحت تر ببینید و برای شلیک به اهدافی که در دور دست قرار دارد، دید بهتری داشته باشید. اگر تفنگ بادی دارید یا قصد خرید تفنگ بادی را دارید بهتر است از لوازم جانبی تفنگ بادی نیز اطلاع پیدا کنید شاید بخواهید با بعضی از لوازم جانبی تفنگ بادی مانند دوربین تفنگ بادی را نیز داشته باشید. مسئله مهم این است که برای خرید دوربین تفنگ بادی چه نکاتی اهمیت دارد؟ در ادامه با همین موضوع همراه ما باشید.

برای خرید دوربین تفنگ بادی و سایر تجهیزات شکار کلیک کنید.

آشنایی با انواع دوربین تفنگ بادی

برای خرید دوربین تفنگ بادی باید بدانید که دو نوع دوربین اسلحه بادی وجود دارد  که تفاوت شان در میزان بزرگنمایی است.

دوربین تفنگ بادی با زوم ثابت

در این نوع دوربین ها محدوده دوربین ثابت است. قدرت بزرگ نمایی این نوع دوربین های سلاح بادی کمتر است و برای فواصل کوتاه تر مناسب هستند.

دوربین تفنگ بادی با زوم متغیر

با دوربین اسلحه بادی زوم متغیر  می توانید میزان بزرگنمایی را تغییر داده و از قدرت پایین تر به قدرت بزرگنمایی بالاتر برسید.

راهنمای خرید دوربین تفنگ بادی

قبل از  #خرید_دوربین_اسلحه_بادی باید مواردی را بدانید که در ادامه به همین مسائل پرداختیم. با همراه باشید.

دوربین تفنگ بادی

نوع دوربین تفنگ بادی

همانطور که در بالا گفتیم، دو نوع دوربین تفنگ بادی وجود دارد: دوربین اسلحه بادی با زوم ثابت و متغیر. در #خرید_دوربین_اسلحه_بادی باید با توجه به نیاز خود و سطح حرفه ای بودنتان در تیراندازی یکی از دوبین های با زوم ثابت یا متغیر را بخرید.

توجه به نوع تفنگ بادی

در هنگام خرید دوربین تفنگ بادی حواستان باشد که هر دوربینی روی هر سلاحی قابل نصب نیست. از این رو توجه به نوع سلاح در خرید دوربین تفنگ بادی اهمیت دارد.

اندازه و وزن دوربین تفنگ بادی

اندازه و وزن دوربین تفنگ بادی در زمان خرید دوربین تفنگ بادی مسئله تغیین کننده ای است. زیرا هنگام شکار با تفنگ بادی باید تفنگ بادی را با دوربین سوار شده بر روی آن حمل کنید. پس به وزن دوربین تفنگ بادی در خرید دوربین اسلحه بادی دقت کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری به شکار بروید و لذت ببرید.

تورت دوربین تفنگ بادی

تورت یا طبلک دوربین تفنگ فاصله ای است که رتیکل در هنگام شلیک از روی هدف می پیماید. در واقع مجهز بودن دوربین به تورت یا طبلک به میزان فاصله شما با شکار و حرفه ای بودن تان بستگی دارد.

نوع رتیکل دوربین تفنگ بادی

علامت + درون لنز دوربین تفنگ بادی را رتیکل(Reticle) می گویند. وجود رتیکل در شلیک با تفنگ بادی موجب افزایش دقت می شود. در تولید دوربین تفنگ از رتیکل های متنوعی استفاده می شود که همین امر باعث شده که باید در خرید دوربین حواستان به رتیکل آن باشد.

بزرگنمایی و قطر دهانه دوربین تفنگ بادی

بزرگنمایی و قطر دهانه دوربین نیز در خرید دوربین اسلحه بادی عاملی مهم است. برای خرید دوربین تفنگ بادی باید بدانید که عددی مانند ۱۲×۹-۴ روی جعبه درج می شود که دو عدد اول از سمت چپ محدوده بزرگنمایی دوربین و عدد سوم قطر دهانه دوربین می باشد.

سایر امکانات دوربین تفنگ بادی

امکانات دیگری که دوربین شما می تواند داشته باشد شامل: ضد آب و ضد بخار بودن، دستمالی برای تمیز کردن لنز دوربین، درپوش لنز دوربین، تنظیم رنگ رتیکل و … . دارا بودن هر یک از این امکانات به سلیقه و نظر شخصی شما بستگی دارد.

قیمت دوربین تفنگ بادی

برای صحبت درباره قیمت دوربین تفنگ بادی باید بدانید همه مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم در تعیین قیمت دوربین تفنگ بادی تاثیر دارند. درواقع برای خرید دوربین تفنگ بادی و اطلاع از قیمت آن باید با افراد مطلع در این زمینه مشورت کنید و با توجه به میزان حرفه ای بودن تان برای خرید دوربین تفنگ بادی اقدام نمایید.

راهنمای نگهداری از دوربین تفنگ بادی

  • با انگشت یا ها کردن برای تمیز کردن لنز دوربین استفاده نکنید.
  • برای تمیز کردن لنز دوربین سلاح بادی از دستمال های میکروفایبر که گاها در جعبه دوربین وجود دارد نیز می توانید استفاده کنید.
  • تمیز کردن لنز دروبین تفنگ بادی کار حساسی است. برای تمیز کردن لنز دوربین اسلحه بادی بهتر است از دمنده های لنز عکاسی و یا قلم هایی که برای تمیز کردن این قطعات ظریف طراحی شده اند استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از خشک شدن و ماندن لکه ها روی لنز دوربین، بهتر است در مدت زمان های معینی لنز دروبین را کاملا تمیز کنید.
  • هیچگاه دوربین خود را پرت نکنید. زیرا ممکن است تنظیمات خط عدسی های آن بر هم بخورد.
  • درپوش دوربین را ببندید. اگر قصد خرید دوربین تفنگ بادی را دارید، بهتر است از دوربین هایی استفاده کنید که درپوش هایی برای پوشاندن لنز دارند دیدن کنید. زیرا با پوشاندن درب دوربین، امکان آسیب دیدن یا کثیف شدن دوربین کاهش می یابد.

ارزانترین دوربین تفنگ بادی

#دوربین_تفنگ_بادی از لوازم مورد نیاز برای کار با تفنگ بادی به صورت حرفه ای است. دوربین اسلحه بادی موجب افزایش دقت در  تیراندازی می شود. از این رو خرید ارزان ترین دوربین تفنگ بادی شاید انتخاب خوبی نباشد. بهتر است ابتدا نیاز خود را تعیین کنید و سپس به انتخاب و خرید دوربین اسلحه تفنگ بادی در آن بازه قیمتی بپردازید.

گران ترین دوربین تفنگ بادی

همانطور که ارزان بودن به معنای بدترین نیست، گران ترین دوربین تفنگ بادی به معنای بهترین #دوربین_تفنگ_بادی نیست و باید با توجه به عواملی که در بالا برسی کردیم، برای خرید دوربین تفنگ بادی اقدام نمایید.

بهترین دوربین تفنگ بادی

بهترین دوربین تفنگ بادی دوربینی است که دقیق، با کیفیت و وضوح بالا باشد. علاوه براین موارد، بهترین دوربین تفنگ بادی باید متناسب با نیاز های شما و سطح مهارت شما در تیراندازی باشد. برای خرید بهترین دوربین تفنگ بادی بهتر است ابتدا راهنمای خرید دوربین تفنگ بادی را در ابتدای این مطلب مطالعه کنید.

دوربین تفنگ بادی دست دوم

گاهی با توجه به شرایط مالی یا بسیاری از مسائل دیگر، قصد خرید دوربین تفنگ بادی دست دوم را داریم. مسئله ای که در خرید دوربین تفنگ بادی دست دوم باید مورد توجه قرار دهید این است که صرف قیمت پایین آن نباید شما را به طمع بیندازد. در صورتی که باید همه مواردی که برای خرید دوربین تفنگ بادی نو بررسی می شود نیز در خرید دوربین تفنگ بادی دست دوم بررسی کنید و اگر متوجه مشکلی در ظاهر یا عملکرد دوربین شدید، بهتر است هزینه خود را در جای بهتری سرمایه گذاری کنید.

قیمت دوربین تفنگ بادی چینی

تفنگ های بادی چینی معمولا قیمت بالایی ندارند و کاربران آن از آن رضایت دارند. برای خرید دوربین تفنگ بادی چینی بهتر است به نوع سلاح توجه بیشتری داشته باشید.

قیمت دوربین تفنگ بادی گامو

دوربین های تفنگ بادی گامو معمولا ساخت کشور چین تحت لیسانس اسپانیا هستند. این نوع دوربین ها امکان دید در مه یا غروب آفتاب را دارند.

دوربین تفنگ بادی بوشنل

دوربین های تفنگ بادی بوسنل ساخت کشور ژاپن می باشند. به طور معمول این دوربین ها قابلیت دید در مه را دارند و ضد آب می باشند.

قیمت دوربین تفنگ بادی دیانا

دوربین تفنگ بادی دیانا تولید چین و تحت لیسانس آلمان می باشد.معمولا دوربین تفنگ بادی دیانا ضد شوک، ضدآب و ضد مه می باشد که قیمت دوربین تفنگ بادی دیانا با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارد تعیین می گردد.

دوربین تفنگ بادی لیپرز

دوربین تفنگ بادی لیپرز ساخت کشور چین است و ویژگی هایی مانند ضد شوک بودن، ضد مه بودن و ضد آب بودن را داراست و می توان سان شید را روی آن نصب کرد. این دوربین لوازم جانبی نظیر دستمال برای تمیز کردن لنز دوربین را نیز دارد.

خرید دوربین تفنگ بادی ضروری است؟

خرید دوربین تفنگ بادی به نظر شخصی خود شما بستگی دارد. اگر برای شلیک به دید بهتر و بیشتری احتیاج داشته باشید شاید خرید دوربین تفنگ بادی انتخاب خوبی باشد.

به طور کلی برای شلیک به اهداف در فاصله ای دور، داشتن دوربین کمک بزرگی به شما خواهد بود. اما اگر استفاده شما از اسلحه بادی برای شلیک به قوطی های حلبی در فاصله ای نزدیک است، خرید دوربین تفنگ بادی ضرورتی ندارد.

بهترین دوربین برای تفنگ بادی فنری ، تعمیر دوربین تفنگ بادی بوشنل ، قیمت ارزانترین دوربین تفنگ بادی ، قیمت دوربین تفنگ بادی tasco ، دوربین تفنگ بادی لیپرز ، راهنمای خرید دوربین تفنگ بادی ، بهترین دوربین اسلحه شکاری ، دوربین تفنگ بادی گامو ، قیمت دوربین تفنگ بادی zos ، دوربین تفنگ بادی لیپولد ، دوربین تفنگ بادی امریکایی ، قیمت دوربین لیزردار تفنگ بادی ، دوربین ضد شوک تفنگ بادی ، دوربین تفنگ شوتر ، قیمت دوربین تفنگ بادی دیانا ، قیمت ارزانترین دوربین تفنگ بادی ،