خرید میز تلویزیون از عطاآباد

خرید میز تلویزیون از عطاآباد : خرید میز تلویزیون از عطاآباد انتخابی مهم است که باید متناسب با فضای داخلی منزل شما صورت بگیرد. در صورتی که مدل میز تلویزیون شما همخوانی لازم با دیگر وسایل موجود در دیزاین اتاق پذیرایی را داشته باشد، شما می توانید محیطی زیبا را به وجود آورید که همیشه از بودن در آن فضا، نهایت لذت را ببرید. راحت ترین راه برای تغییر سالن نشیمن و پذیرایی انتخاب درست انواع میز تلویزیون و ال سی دی می باشد.شما می توانید با مراجعه به بازار مبل عطاآباد متنوع ترین میز تلویزیون را برای خرید خود پیش رو داشته باشید و محدودیت انتخاب نداشته باشید. برای خرید میز تلویزیون از عطاآباد می توانید به عطاآباد واقع در استان گلستان شهرستان آق قلا مراجعه کنید.

انواع میز تلویزیون

شما باید با توجه به نوع دکوراسیون و نحوه چیدمان تان، مناسب ترین میز تلویزیون که شامل سبک های مدرن، نیمه مدرن و کلاسیک می باشد را انتخاب نمایید. گزینش جنس مرغوب و ایده آل بستگی به جنس دیگر وسایل به کار رفته در منزل دارد. اتخاب مدل های ترکیبی از جنس شیشه، فلز و چوب و یا هر کدام به صورت جداگانه به شما برای داشتن دکوراسیونی زیبا کمک خواهد کرد. جدا از بحث جنس و مدل به رنگ میز تلویزیون نیز اهمیت دهید زیرا نکته بسیار مهمی بوده و نمی توان به سادگی آن را نادیده گرفت.انواع میز تلویزیون شامل موارد زیر می باشد:

میز تلویزیون شیشه ای

میز تلویزیون شیشه ای از جمله میزهایی است که در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این مدل میز در مقایسه با سایر مدل ها ارزان تر است و با دکوراسیون تمام خانه ها همخوانی دارد. میزهای شیشه ای با ظاهر یکدست و براق خود تلویزیون و اشیاء دکوراتیو مجاور آن را به زیبایی به نمایش می گذارند و اصولاً در رنگ های مشکی و دودی به بازار عرضه می شوند.

خرید میز تلویزیون از عطاآباد

خرید میز تلویزیون از عطاآباد

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی و مدرن به شکل بوفه و دکورهای دیواری طراحی و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مدل های میز تلویزیون چوبی اصولاً از جنس نئوپان، ام دی اف و چوب طبیعی می باشند و دارای کشو و طبقات مختلف برای قرار دادن وسایل هستند. میز تلویزیون روستیک از جمله میزهایی است از چوب طبیعی ساخته می شود که نه تنها در دکوراسیون خانه های روستیک بلکه در سایر دکوراسیون ها نیز زیبایی بی نظیری به فضا می بخشد. قیمت میز تلویزیون مدرن چوبی به نسبت قیمت میز تلویزیون شیشه ای گران تر است.

میز تلویزیون برنز

میز تلویزیون برنزی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و طول عمر آن طولانی می باشد. در طراحی این مدل میز از ترکیب برنز با سایر متریال ها نظیر شیشه، MDF، چوب طبیعی و … استفاده می شود که هر کدام از این مدل ها از نظر زیبایی فوق العاده هستند و به دلیل ترکیب رنگ جذابیت خاصی به دکوراسیون منزل می بخشند. میز ال سی دی برنزی در انواع ساده و کار شده به صورت آماده یا سفارشی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

میز تلویزیون پازلی

میز تلویزیون پازلی یکی از مدل های میز تلویزیون است که همانند سایر مدل ها یکنواخت و تکراری نیست. این میزها از قطعات مختلف ساخته شده اند و شما با توجه به فضای مورد نظر در اتاق نشیمن یا اتاق خواب می توانید میز را با فضا تطبیق دهید. قطعات این مدل میز تلویزیون دارای تنوع رنگ هستند و شما می توانید با توجه به دکوراسیون فضای مورد نظر نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون دیواری از جنس چوب ساخته می شود و در زیبایی فضای اتاق نقش بسزایی دارد. با استفاده از این مدل میز دیگر نیازی طراحی دیوار پشت تلویزیون نیست زیرا جذابیت و تنوع این مدل بسیار بالاست. میز تلویزیون دیواری برای خانه کوچک گزینه ای ایده ال خواهد بود زیرا این مدل میز فضای کمی از کف را اشغال می کند و در مقایسه با میزهای معمولی فضا بازتر به نظر می آید. میز تلویزیون دیواری ساده و شیک یک المان بی نظیر در دکوراسیون آپارتمان های نقلی است. برای خرید مدل میز تلویزیون ساده ابتدا باید فضای مورد نظر و سایز تلویزیون خود را در نظر بگیرید، سپس به فروشگاه اینترنتی هومرمراجعه نمائید. قیمت میز تلویزیون دیواری با توجه به ابعاد و مدل آن متفاوت است.

چگونه یک ميز تلويزيون مناسب را انتخاب كنيم؟

ميز تلويزيون يكى از عناصر اتاق نشيمن محسوب مى شود و جزء وسائلى است كه براى مدت طولانى از آن استفاده مى شود. بنابراين چگونگى انتخاب آن امرى مهم محسوب مى شود. براى اطمينان از يکانتخاب مناسب براى ميز تلويزيون به نكات زير توجه داشته باشيد:

١- اندازه و شكل تلويزيون شما

ايجاد بسترى مناسب براى قرارگيرى دستگاه تلويزيون از وظايف اوليه يك ميز تلويزيون محسوب مى شود بنابراين شما بايد از عرض و عمق مناسب ميز تلويزيون اطمينان حاصل فرمائيد. هر ميز و يا پايه تلويزيون بايد حداقل چند سانتيمتر از هر طرف، از تلويزيون بزرگ تر باشد. با اين حال توجه داشته باشيد كه اندازه صفحه نمايش تلويزيون عرض واقعى آن نيست، بلكه به اندازه قطر صفحه نمايش است. بنابراين يك تلويزيون ٥٠ اينچ واقعا ٥٠ اينچ عرض ندارد. تلويزيون هاى عريض داراى نسبت تصوير ٩:١٦ هستند، در حالى كه در تلويزيون هاى سُنتى اين نسبت به میزان ٣:٤ مى باشد.

٢- فضاى اتاق شما

براى قرار دادن ميز تلويزيون در فضاى خانه شما، لازم است تا ابعاد آن با ابعاد فضاى شما متناسب باشد. اگر داراى يك اتاق نشيمن با ابعاد بزرگ هستيد، يك ميز تلويزيون عريض مى تواند فرصتى عالى را براى اضافه كردن عناصر دكورى ايجاد كند و فضاى شما را بزرگ تر جلوه دهد. چنانچه از نظر ابعاد داراى محدوديت هستيد، استفاده از يك ميز تلويزيون كوچك تر و ساده تر مى تواند احساس مينيماليستى را در خانه شما ايجاد كند.

٣- هماهنگى ميز تلويزيون با ساير مبلمان هاى خانه

ابعاد مبلمان هاى شما مى تواند معيار مناسبى براى تعيين ارتفاع ايده آل براى نصب تلويزيون باشد تا بهترين زاويه ديد را به شما نشان دهد. تغيير در اين ارتفاع هر چند اندك مى تواند باعث مشكلات اِرگونومى شود. بنابراين براى جلوگيرى از فشارِ گردن از اين ارتفاع مطمئن شويد.

٤- كاربرى ميز تلويزيون شما

در نظر داشته باشيد كه آيا هدف ميز تلويزيون شما صرفا براى تحمل وزن تلويزيون و قرار گرفتن تلويزيون بر روى آن مى باشد و يا قصد داريد از آن براى ذخيره سازى روزنامه ها، مجلات، سى دى ها و لوازم جانبى ديگر استفاده كنيد. اگر تنها هدف قرار دادن تلويزيون است از يك قطعه ساده استفاده كنيد. با اين حال اگر شما نياز به جاى دادن سيستم هاى بازى، مجموعه فيلم ها و دستگاه هاى ديجيتال ديگر داريد بهتر است از يك ميز بزرگ تر با قفسه ها و كشوهاى مختلف استفاده كنيد تا تمام لوازم جانبى را درون خود جاى دهد.

تولید میز تلویزیون جدید و مدرن در عطاآباد

در طراحی و تولید میز تلویزیون مدرن در عطاآباد هیچ محدودیتی برای خلق مدل جدید وجود ندارد و شما به راحتی می توانید میز تلویزیون در اشکال خاص و متفاوت را انتخاب کنید و برای ساخت سفارش دهید. به همین دلیل می گویند میز تلویذیون های مدرن جزو متنوع ترین و خاص ترین مدل های موجود در بازار می باشد زیرا خلاقیت در سبک مدرن حرف اول را می زند و اصولا چند کاربره طراحی میگردند و به همین جهت مقرون به صرفه تر خواهند بود. حتی در سبک مدرن امکان تولید میزهای منعطف نیز وجود دارد به نحوی که شما در هر قسمتی که ایستاده اید، می توانید به تماشای تلویزیون مشغول باشید. برای خرید میز تلویزیون جدید و مدرن می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی هومر که یکی از تولید کننده های مبل واقع در عطاآباد آق قلا استان گلستان می باشد تماس بگیرید.

خرید میز تلویزیون از عطاآباد

به خاطر داشته باشید که انتخاب میز تلویزیون باید با شرایط موجود در خانه شما هماهنگ باشد. به همین دلیل هم هست که انواع میز تلویزیون در بازار عطاآباد موجود هستند .همچنین با توجه به تولیدی هایی که در عطاآباد وجود دارد می توانید طبق سلیقه خودتانمیز تلویزیون خود را در اندازه و ابعاد و رنگ دلخواه سفارش دهید. اگر شما از آن دست افراد هستید که تصمیم به خرید میز تلویزیون از عطاآباد را دارید ما به شما فروشگاه هومر پیشنهاد می کنیم.

قیمت میز تلویزیون هایگلاس

با توجه به نوع چوب این نوع میز تلویزیون که یکی از مرغوب ترین جنس ها می باشد و همچنین اندازه میز تلویزیون وابعاد آن و مدل آن که ساده باشد یا دارای بوفه و کتابخانه و میز پشت ال ای دی قیمت میز تلویزیون هایگلاس متفاوت می باشد و می توان گفت از 2 میلیون و پانصد هزار تومان شروع می شود .

میز تلویزیون جدید

میز تلویزیون از جمله ملزومات دکوراسیون خانه های ایرانی است و توجه خاصی به آن معطوف می گردد. از این رو طراحان و سازندگان در عطاآباد، مدل های بسیار متنوعی از این محصول را به بازار ارائه می دهند تا نیاز تمام سلیقه ها را برآورده سازند. بعضی از افراد مدل های کلاسیک را می پسندند و برخی دیگر طرفدار طرح های مدرن نظیر میز تلویزیون پازلی هستند. اگر شما از آن دست افراد هستید که تصمیم به خرید میز تلویزیون جدید از عطاآباد را دارید ما به شما فروشگاه هومر پیشنهاد می کنیم.