توصیه های فنگ شویی برای ورودی خانه

در فنگشویی درب ورودی به عنوان دهان خانه محسوب میشه و تغذیه خونه از اون صورت میگیره و انرژی ها از اونجا وارد خونه میشن.

انرژی چی نوعی انرژی هست که باید به صورت مطلوب در فضا حرکت کنه نه خیلی تند نه خیلی کند تا یک حالت مثبت و آرامبخش ایجاد کنه .

توصیه های فنگ شویی برای ورودی خانه

نظافت:

تمیز کردن مسیر منتهی به درب ورودی و رنگ آمیزی مجدد آن با رنگ های خوشایندتر، انرژی قوی تر وسلامت تری، به خانه وارد می کند. تا حد ممکن درب ورودی باید جذاب و زیبا باشد و حس خوبی را به شما القا کنه.

موانع را بردارید:

اطمینان پیدا کنید که هیچ مانعی برای ورود جریان انرژی به خانه از طریق درب ورودی وجود ندارد. به این معنی که هیچ سطل آشغالی و هیچ گلدان شکسته ای با گیاه مرده، در جلو درب ورودی، مانع وارد شدن انرژی به خانه نشود. در واقع هر چیزی هم که ورود شما به داخل خانه را سخت می کند، مانع داخل شدن جریان انرژی می شود.

سهولت در باز و بسته شدن درب:

همیشه به درب وروديتان عشق بورزید و از آن مراقبت کنید! اطمینان حاصل کنید که درب به آسانی و بی سر و صدا باز می شود و به آن آویزهای زیبا وصل کنید. مطمئن شوید که چفت و دستگیره درب زنگ زده نباشند. این کار باعث می شود که انرژی های خوب به داخل خانه بیایند.

رنگ درب:

رنگ درب ورودی شما یکی از بخش های مهم در اصول فنگ شویی است و باید مطابق با جهت جغرافیایی آن باشد. یعنی متوجه شوید که درب ورودی در کدام جهت قرار دارد و سپس طبق راهنمایی زیر، برای آن رنگ انتخاب کنید .

  • درب ها در جهت شرق و جنوب شرقی را با رنگ های عنصر چوب در فنگ شویی رنگ کنید.
  • درب در جهت جنوب را با رنگ های عنصر آتش
  • درب در جهت جنوب غربی و شمال شرقی با رنگ های عنصر زمین
  • درب در جهت غرب یا شمال غربی با رنگ های عنصر فلز
  • و درب در جهت شمال با رنگ های عنصر آب، رنگ شوند

وسایل نوک تیز ممنوع:

توجه کنید که استفاده از وسایل نوک تیز و زاویه دار تند باعث می شود که انرژی منفی داخل خانه شود. پس از استفاده از آن ها در ورودی خانه اجتناب کنید.

نصب آینه :

با اینکه آینه می تواند فضای کوچک راهرو ورودی خانه را بزرگ تر جلوه دهد، ولی نباید دقیقا جلو درب قرار بگیرد. چون انرژی های مثبت وارد شده به خانه را به بیرون از خانه بازتاب می دهد پس آن ها را در دیوارهای کناری راهرو نصب کنید.

دوره فنگ شویی در گرگان

مدرسه معماری داخلی آرت کانر برگزارکننده دوره های جامع فنگ شویی در گرگان می باشد. این موسسه تلاش دارد که جامعترین آموزش ها را به صورت کاربردی و مفید به دانشجویان خود بیاموزد که آنها بتوانند به راحتی در گروه های طراحی شرکت ها و تولیدی های مختلف استخدام و فعالیت کنند.

دوره جامع فنگ شویی

یکی از دوره هایی که علاوه بر جذابیت زیاد، امکان کار و استخدام در آن زیاد به چشم می خورد گرایش فنگ شویی در معماری است.مدرسه معماری داخلی آرت کانر با برگزاری دوره جامع فنگ شویی به افرادی که این دوره را به صورت کامل و موفق بگذرانند، پس از پایان دوره، مدرک معتبر از وزارت علوم ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

برگزاری کارگاه آموزشی فنگ شویی

با توجه به اینکه بازار معماری ایران با کمبود متخصص در حوزه معماری مواجه است.گذراندن دوره فنگ شویی باعث می شود تا افراد علاقمند به این حوزه به اشراف و تسلط کافی در این زمینه دست یابند و انواع راه حل و تکنیک های فنگ شویی با توجه به کاربری و نوع معماری هر فضا را بشناسند . مطالب مربوط به فنگ شویی در این کلاس ها عمدتا مبتنی بر مبانی نظری معماری می باشد .در این دوره ها تاکید بر آموزش تکنیکهای عملی فنگ شویی برای سبک های مختلف معماری است. ما با برگزاری گارگاه های آموزشی حضوری یا آنلاین و محصولات آموزشی به شما کمک میکنیم تا در حوزه تخصصی خود بی رقیب باشید.

۰۱۷۳۲۳۳۱۵۱۳