بهترین رنگ برای اتاق غذاخوری از نظر فنگ شویی

بهترین رنگ های فنگ شویی برای اتاق غذاخوری ، اگر در فکر به تغییرات یا طراحی مجدد اتاق ناهارخوری خود هستید، استفاده از اصول فنگ شویی در تغییر دکوراسیون می تواند به شما کمک کند فضایی جذاب و راحت تر ایجاد کنید. در فنگ شویی، قسمت های مختلف خانه به بخش های مختلف زندگی شما مرتبط است. اتاق‌های غذاخوری درباره خانواده، جشن و لذت و همچنین فراوانی هستند. میز ناهار خوری جایی است که ما خودمان را تغذیه می کنیم و برای تقسیم یک وعده غذایی و ارتباط با خانواده و دوستان دور هم جمع می شویم.

راه های مختلفی برای کار با مفاهیم فنگ شویی در اتاق غذاخوری شما وجود دارد. یکی از ساده‌ترین و تاثیرگذارترین راه‌هایی که می‌توانید برای این کار شروع کنید، آوردن رنگ‌های خاص با هدف های مشخص است. به عنوان انسان، بیشتر ما تحت تأثیر آنچه در محیط خود می بینیم بسیار هستیم و رنگ تأثیر زیادی بر احساس ما و انرژی یک فضا دارد. در فنگ شویی، رنگ های مختلف به انواع مختلف انرژی، عناصر و نقشه فنگ شویی باگوآ که به مناطق مختلف زندگی شما نگاه می کند، متصل می شوند.

استفاده از تئوری رنگ فنگ شویی در طراحی ، خود یکی از راه هایی است که می توانید هماهنگی و حس آرامش را در اتاق نایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که لزوماً لازم نیست یک دیوار کامل را رنگ کنید تا انرژی یک رنگ خاص را وارد کنید. اگر این برای فضای شما منطقی باشد، مطمئناً می توانید دیوارهای خود را رنگ آمیزی کنید، اما می توانید خلاقیت به خرج دهید و از طریق مبلمان، آثار هنری یا سایر وسایل دکوری رنگ را به ارمغان بیاورید.

در اینجا چند رنگ مورد علاقه ما با الهام از فنگ شویی برای اتاق ناهارخوری آورده شده است.

نحوه استفاده از رنگ قهوه ای در اتاق ناهار خوری

قهوه ای انرژی گرم و خاکی دارد و اگر می خواهید به مهمانانتان کمک کنید احساس آرامش کنند، انتخاب رنگی عالی است. قهوه ای به عنصر زمین متصل است و انرژی زمین پایدار و ثابت است.

نحوه استفاده از رنگ قهوه ای در اتاق ناهار خوری: برای میز ناهارخوری و/یا صندلی های خود، روکش های چوبی با رنگ گرم را انتخاب کنید. اگر به دنبال راه ظریف تری برای وارد کردن این انرژی خاکی هستید، سفال یا گلدان قهوه ای را امتحان کنید.

نحوه استفاده از رنگ سبز در اتاق ناهارخوری

رنگ سبز انرژی آرامش بخشی دارد که ما را به یاد جنگل یا مزرعه در فصل بهار می اندازد. رنگ سبز به عنصر چوب متصل است که دارای انرژی تازه و احیا کننده است.

نحوه استفاده از رنگ سبز در اتاق ناهارخوری: دیوارها را به رنگ سبز تازه ای رنگ کنید که تداعی کننده فصل بهار است، یا یک فرش زیر میز ناهارخوری و صندلی اضافه کنید تا احساس ایستادن در چمن های سرسبز را ایجاد کنید. همچنین می توانید گیاهان آپارتمانی یا گلدان های سبزی تازه را روی میز غذاخوری یا بوفه خود اضافه کنید.

نحوه استفاده از رنگ آبی در اتاق ناهارخوری

آبی آرام بخش و رویایی است. به این فکر کنید که وقتی آسمان آبی روشن یا شاخ و برگ درختان آبی-سبز را می بینید چه احساسی دارید. آبی های با تن متوسط ​​و به خصوص سبز آبی نیز به عنصر چوب متصل هستند. انرژی عنصر چوب با رشد مرتبط است و همچنین به ناحیه خانواده باگوا متصل است.

نحوه استفاده از رنگ آبی در اتاق ناهارخوری : دیوارها را به رنگ آبی روشن و زیبا رنگ آمیزی کنید تا اتاق ناهارخوری به مکانی شاد برای جمع شدن خانواده تبدیل شود. همچنین می‌توانید به روش‌های کوچک‌تر، مانند روکش صندلی، کوسن‌های صندلی، یا گلدان‌های تزئینی، به این انرژی حیاتی اضافه کنید.