بهترین جاروبرقی برای مساحت زیاد

بهترین جاروبرقی برای مساحت زیاد : جارو برقی یکی از ضروری ترین لوازمی است که برای نظافت خانه و یا محل کار به آن نیاز داریم. برای خرید خیلی از چیزهایی که در بازار وجود دارند تنوع برند و محصولات می تواند مثل یک شمشیر دو لبه عمل کند و همانگونه که می تواند حق انتخاب بیشتری به ما بدهد از طرفی دیگر می تواند باعث سردرگمی بشود. بهترین جاروبرقی هم به سبب همین تنوع می تواند انتخاب را مشکل کند.

بهترین جاروبرقی برای مساحت زیاد

جاروبرقی یکی از لوازم خانگی های مهم است که امروزه در اکثر منازل وجود دارد. این وسیله برای پاکیزگی گرد و غبار از تمامی سطوح قابل استفاده است و به همین خاطر باید بهترین جارو برقی بازار را انتخاب کنیم.کارخانه های مختلفی وجود دارد که اقدام به ساخت جاروبرقی می کنند اما اینکه بهترین جاروبرقی در بازار لوازم خانگی کدام است، باید به افراد متخصص در این حوزه مراجعه کرد. برخی از جارو برقی ها دارای کیسه یکبار مصرف و برخی دیگر دارای کیسه دائمی با قابلیت تخلیه و استفاده مجدد هستند.می توان گفت بهترین جاروبرقی برای مساحت زیاد جاروبرقی های سطلی می باشد که ظرفیت و حجم زیادی از زباله وگردوغبار را در خود جای می دهد.

نکات انتخاب بهترین جاروبرقی

قدرت مکش در کنار کم بودن صدای تولیدی دو شاخصه ای است که برندهای تولید کننده به طور خاص بر روی آن رقابت می کنند و به طبع آن نقش ویژه ای در انتخاب جارو برقی مناسب خواهند داشت. اما بدون شک نکات دیگری وجود خواهد داشت که می تواند در انتخاب تاثیر گذار باشد که شامل موارد زیر می باشد:

بهترین جاروبرقی برای مساحت زیاد

بهترین جاروبرقی برای مساحت زیاد

مصرف انرژی جاروبرقی

مانند هر وسیله برقی دیگر جاروبرقی هم دارای نشانگر مصرف انرژی است. مصرف انرژی از A تا G است. هرچه به سمت A باشد مصرف انرژی جاروبرقی کمتر و مقرون به صرفه‌تر برای شما و محیط زیست است. در خرید جاروبرقی جهیزیه به این مسئله توجه کنید چرا که قرار است چندین سال از این وسیله استفاده کنید.

صدای جاروبرقی

یکی از مواردی که در قیمت جاروبرقی موثر است میزان صدای آن است. جاروبرقی‌های جدید در این زمینه پیشرفت زیادی داشته‌اند و صدای جاروبرقی‌ها نسبت به جاروبرقی‌های قدیمی کمتر است. اگر صدای جاروبرقی برای شما و خانواده‌تان اهمیت دارد حتما هنگام خرید به این موضوع توجه کنید و قبل از انتخاب بخواهید یک بار روشن شود تا میزان صدای جاروبرقی را بشنوید.

قدرت جاروبرقی

قدرت جاروبرقی میزان مکش زباله آن را نشان می‌دهد. قدرت یا همان توان موتور جاروبرقی با واحد وات روی جاروبرقی نوشته می‌شود. هرچه میزان قدرت مکش جاروبرقی بیشتر باشد صدای آن کمتر است. اغلب جاروبرقی‌های نسل جدید بین ۱۵۰۰ تا ۲۲۰۰ وات قدرت دارند.

لوازم جانبی جاروبرقی

هر مدل از جاروبرقی‌ها لوازم جانبی و امکانات اضافی دارند که شاید برای کار کردن جاروبرقی الزامی نباشد ولی وجودشان باعث عملکرد بهینه دستگاه می‌شود. امکانات جانبی جاروبرقی مانند: سری‌های مختلف برای تمیز کردن سطوح مختلف مانند مبلمان، سرامیک، زیر یخچال و پرده و… اگر وجود لوازم جانبی برای شما اهمیت دارد حتما هنگام خرید به این موضوع توجه کنید.

سیم جاروبرقی

یکی از موارد مورد توجه در خرید جاروبرقی جهیزیه طول سیم آن است که مهم‌ترین نکته در انتخاب طول سیم جاروبرقی مساحت خانه شماست. امروزه همه‌ی جاروبرقی‌ها دارای سیم جمع کن هستند و به راحتی سیم جاروبرقی را داخل دستگاه جمع می‌کند.

مخزن و پاکت جاروبرقی

جاروبرقی‌ها به دو دسته کلی دارای کیسه و بدون کیسه و یا مخزن‌دار تقسیم می‌شوند. جاروبرقی‌های کیسه‌دار می‌توانند کیسه‌های دائمی داشته باشند و یا کیسه‌های موقتی که بعد از هر بار پر شدن با کیسه‌ی جدید جایگزین می‌شوند. جاروبرقی‌هایی که دارای مخزن هستند نیازی به تعویض و خرید کیسه ندارند و مقرون به صرفه هستند ولی از نظر بهداشتی پیشنهاد نمی‌شوند.

وزن جاروبرقی

اگر استفاده شما از جاروبرقی زیاد است حتما به وزن آن توجه کنید چرا که در دراز مدت کار با جاروبرقی سنگین باعث کمر درد می‌شود. در مورد وزن جاروبرقی‌ها، مدل‌های ایستاده و خوابیده در مقایسه با هم قرار می‌گیرند. جاروبرقی‌های ایستاده سبکترند ولی قابلیت‌ها و توان کمتری در مکش دارند. برای مساحت‌های بالا بهتر است جاروبرقی زمینی و با توان بالا باشد.

بهترین برند جاروبرقی برای جهیزیه

مانند هر وسیله‌ برقی دیگری، انتخاب درست جاروبرقی بستگی به سلیقه شما، شرایط زندگی و ویژگی‌های مختلف جاروبرقی دارد. بهترین بودن یک وسیله برای هر فردی با توجه به شریط متفاوت است.

یک پاکت جاروبرقی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مهم ترین ویژگی پاکت جاروبرقی سازگاری آن با مدل دستگاه مصرفی شما می باشد. باید از پاکت هایی استفاده کرد که با طراحی به روز تولید شده و با وجود لایه های مخصوص در درون آن از خروج گرد و غبار نگه داشته شده در درون پاکت به بیرون جلوگیری کند تا به طول عمر و حفاظت از موتور جاروبرقی شما کمک کند. این پاکت ها باید قابلیت ضد میکروبی داشته باشند تا از آلودگی محیط جلوگیری کنند.
پاکت های هپا و ضد میکروبی به نسبت پاکت های کاغذی معمولی دارای طول عمر بیشتری هستند و همچنین عملکرد فیلترینگ بسیار مطلوب تری رامی باشند.

با توجه به استفاده زیاد بانوان از دستگاه جاروبرقی پاکت یا کیسه دستگاه باید دارای ظرفیت کافی باشند تا نیاز به تعویض هر روزه آن نباشند. در بازار پاکت های جاروبرقی موجود می باشد که با توجه به ظرفیت بالا خود هر سه ماه نیاز به تعویض دارند.
جنس این پاکت ها نباید خیلی نازک باشد که استفاده از آنها باعث نگرانی ایجاد پارگی و یا خرابی شود. در بازار پاکت هایی موجود می باشد که به دلیل استفاده از الیاف میکرو فایبر در تهیه این محصول به هیچ عنوان نباید نگران پارگی و یا خرابی این پاکت های جاروبرقی باشید.

پاکت جاروبرقی یکبار مصرف استفاده کنیم یا دائمی ؟

  • پاکت جاروبرقی در مدل های یکبار مصرف و دائمی در بازار عرضه میگردد .
  • کیسه جاروبرقی یکبار مصرف در لایه های مختلف در بازار موجود میباشد .
  • چنانچه از کیسه جاروبرقی نازک و یا یک لایه استفاده نمایید امکان پاره شدن دارد و اینکه خاک و آشغال داخل موتور رفته و آسیب به موتور جاروبرقی میرساند و در نهایت منجر به تعویض موتور جاروبرقی شما میشود .
  • کیسه جاروبرقی 3 لایه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد ، ضخیم تر هستند و نسبت به دائمی بهتر میباشند .
  • کیسه جاروبرقی دائمی به مرور زمان خاک را به سمت موتور کشانده و باعث از بین رفتن موتور میشود .
  • کیسه جاروبرقی آنتی باکتریال نیز در بازار موجود میباشد که باعث عدم حساسیت در شما عزیزان میشود .
  • اندازه و مدل کیسه جاروبرقی را نوع جاروبرقی مشخص میکند .