انتخاب بهترین گزینه طراحی سایت وکلا برای شما

سه دسته به جهت طراحی سایت وکلا وجود دارد که به طور معمول در جامعه حقوقی به کار گیری می شود. هزینه های شما ثابت، اندک و قابل پیش بینی است. نظارت بها به طور معمول بالا، متغیر و ناپایدار است. خیلی کم.

تعهد بلندمدت گزینه نیاز نه معمولا

مسئولیت های شما محتوا را بنویسید یا به یک شخص ثالث اقتدار دهید تا آن را برای شما بنویسد. نظارت های ماهانه بنویسید. محتوا را بنویسید یا این که به شخص ثالث اذن بدهید تا آن را برای شما بنویسد، طراحی، اصلاح کد، تعیین نرم افزار و افزونه و به روز رسانی، پشتیبان گیری، نگهداری گواهی امنیتی و امنیتی، به روز رسانی تجربه کاربر.

پشتیبانی ویژه حقوقی بله بستگی به تاکسی و توافق دارد. خیر

از پیش بهینه شده به جهت شرکت های حقوقی بله خیر نه

ساخته شده تنها به جهت وکلا بله

راهنمای محتوا گنجانده شده می باشد بله بستگی به ماشین کرایه ای و توافق دارد. خیر

به جهت شما انجام شد راه اندازی و طراحی بله بستگی به آژانس و توافق دارد.

به روز رسانی های طراحی عصر ای گنجانده شده میباشد بستگی به آژانس و توافق دارد. خیر

مدل LawLytics طراحی وب سایت موسسه حقوقی

با رویکرد مبتنی بر محتوا که مورد علاقه وب سایت گوگل است، موفقیت وکلا را آسان می کند. این پلت فرم منحصرا به جهت وکلا طراحی شده است. به طور خودکار مؤثرترین UX را ایجاد می کند و اساسی نهایی استانداردها و بهترین طریق ها مطابقت دارد. این فعالیت فنی و حدس و گمان را حذف می کند، براین اساس تنها کاری که بایستی انجام دهید این است که وارد شوید و محتوا بنویسید (یا از فرد ثالث بخواهید آن را برای شما بنویسد).

ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ سورنا طراحی، منش اندازی، راه اندازی، میزبانی، حفظ و به روز رسانی طراحی وبسایت وکالت را به جهت شما انجام می دهیم. ما به شما یاد خوا‌هیم داد که چگونه از این پلتفرم به جهت نشر محتوایی استعمال نمایید که مشتریان نو را جذب و تبدیل می نماید و راهکار و پشتیبانی مداوم از شما ارائه می دهد. شما نیازی به یادگیری یا این که انجام هیچ کار فنی نخواهید داشت، بنابراین می توانید از همان روز اولیه مشارکت کنید و در آینده شرکت خود تغییر تحول تولید کنید. همینطور می‌توانید اهمیت فروشندگان شخص ثالث همکاری نمایید تا در LawLytics به شما یاری کنند وب وب سایت سوای اینکه کنترل وب تارنما شما (و بر درآمد فعلی و آتی شرکت شما) به آن ها داده شود.

مدل تاکسی بازاریابی طراحی سایت وکلا

هنگامی وکلا ماشین کرایه ای های بازاریابی را به جهت طراحی وب تارنما های شرکت حقوقی استخدام می کنند، طیف گسترده ای از قیمت ها و نتیجه های بالقوه وجود دارد. تعداد یه خرده از آژانس‌ها طراحی وب‌سایت سفارشی واقعی و از نخست انجام می‌دهند، طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها اصلی مقدار یا کیفیت کار طراحی ارتباط یه خرده دارااست یا این که هیچ ارتباطی ندارد. بعضی از تاکسی های طراحی وب سایت برای چندین ساعت تغییر تحول سبک قالب وردپرس، بیش از 15000 دلار از وکلا اخذ می کنند.

سایر آژانس‌های طراحی وب‌سایت به جهت وب‌سایت‌هایی از ابتدا کمتر از 1000 دلار دریافت می کنند که هر چند قطعاً حیاتی هستند، ولی به شدت از بهترین شیوه‌های طراحی وب‌سایت شرکت حقوقی منحرف می گردندسبب می گردند کمپانی حقوقی تعداد قابل توجهی از فرصت‌ها را از دست بدهد). زمانی سخن از طراحی وب وب سایت کمپانی حقوقی به میان می آید، پرداخت اکثر به همین معنی نمی باشد که اکثر به دست می آورید، و گرفتن معامله اکثر وقت ها سبب ساز به بازگشت سرمایه خوب نمی شود.