آیا نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن انرژی بدن را افزایش می‌دهد؟

آیا نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن انرژی بدن را افزایش می‌دهد؟ هماطور که می دانید در دنیای ماشینی امروز با توجه به تکنولوژی های پیشرفته نیز کارها سخت تر شده و افراد تایم بیشتری را سرکار می گذرانند و برای اینکه بتوانند ذهن فعال و متمرکزی داشته باشند باید انرژی بدن خود را حفظ کنند شاید در محل کار یا دانشگاه خود با افراد کسل یا افرادی که دائم احساس خستگی و خواب آلودگی دارندبرخورد داشته باشید به زبان ساده تر می توان گفت این افراد انرژی لازم را برای انجام فعالیت روزمره خود ندارند. جالب است که بدانید انرژی بدن شما رابطه مستقیمی با میزا اکسیژن در خون شما دارد. یکی از راههای انرژی بدن این روزها که قابل دسترس همگان است نوشیدن و استفاده از آب غنی شده از اکسیژن می باشد که در اندازه های مختلف بصورت بطری شده در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها و حتی سوپری های هر محل به راحتی یافت می شود با قیمت مناسب. اگر می خواهید بدانید که آیا نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن، انرژی بدن را افزایش می‌دهد؟ و چطوری تا انتهای این مطلب همراه ما باشید:

آیا نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن انرژی بدن را افزایش می‌دهد؟
آیا نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن انرژی بدن را افزایش می‌دهد؟

آیا نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن انرژی بدن را افزایش می‌دهد؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم انرژی بدن رابطه مستقیمی با میزان انرژی خون شما در بدن دارد. باید بدانید هرچه اکسیژن بیشتری در خون گردش کند ، احساس هوشیاری و شادابی بیشتری خواهید داشت و به مدت طولانی در طول روز احساس خوبی دارید. مصرف اکسیژن باعث افزایش سطح جریان خون می شود و از مغز ، ماهیچه ها ، بافت ها و سلول ها به حد کافی می رسد و در نتیجه باعث افزایش استقامت در کل و سلامت و شادی عمومی شما در طول روز می شود و از بروز خستگی و خواب آلودگی و یا کسلی شما جلوگیری می کند.

برای آنکه همیشه احساس خوب پر انرژی بودن را داشته باشید و دچار افت انرژی در طول روز نشوید همراه خود بطری های آب غنی شده از اکسیژن را داشته باشید و به راحتی از آن استفاده کنید شما می توانید بطری های بزرگ آ را خریداری کنید و در محل مناسب نگه دارید و حتی سرکار خود از آب غنی شده از اکسیژن استفاده کنید.پیشنهاد ما به شما قبل از مصرف آب غنی شده ازاکسیژن مشورت با یک پزشک می باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی به شما گوشزد کند و از نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن پرهیز کنید. همانطور که این نوع آب دارای مزایای بسیار زیادی برای بدن شما می باشد در صورت خطرناک بودن با توجه به نظر پزشک می تواند تهدید بزرگی برای سلبامتی شما بحساب آید.

زمان مصرف آب غنی شده با اکسیژن

آب غنی شده با اکسیژن در هر زمان قابل مصرف می باشد و در هر وقتی که احساس تشنگی کردید می توانید از آب غنی شده از اکسیژن مصرف کنید. زمان مناسب مصرف آب غنی شده از اکسیژن برای ورزشکاران معمولا به عنوان نوشیدنی بعد از تمرین می باشد ، هر چند که در هر زمان قابل مصرف است. آب غنی شده با اکسیژن ممکن است به عنوان نوشیدنی قبل از تمرین عمل کند ، زیرا نشان داده شده است که اکسیژن باعث افزایش عملکرد ورزش می شود. شما می توانید قبل از ورزش یا بعد از ورزش ، یا به عنوان یک نوشیدنی معمولی در طول روز به جای آب یا علاوه بر آن ، به طور مرتب آب اکسیژن بنوشید. الکترولیت های اضافه شده به آنها می توانند در هنگام ورزش با شدت متوسط ​​تا زیاد ، هیدراتاسیون را تقویت کنند.

همچنین این نوشیدنی برای افرادی که روزانه به پیاده روی مشغول هستنو و افرادی که کوهنوردی می کنند بسیار مفید می باشد زیرا در اثر پیاده روی های زیاد بدن نیاز به اکسیژن فراوان داد تا بتوند انرژی کافی را تامین کند با نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن مقدار موردنیاز اکسیژن خون را در اختیار بدن قرار می دهید و در تمام طول مسیر خود دچار خستگی و کمبود انرژی نمی شوید.

چند روش طلایی برای افزایش میزان انرژی بدن

از نور خورشید استفاده کنید : نور خورشید به شما انرژی می بخشد زیرا شما زیر نور خورشید ویتامینDکسب می کنید و ویتامینDمی تواند روحیه و عملکرد ذهنی تان را افزایش دهد. تنها 15 دقیقه هوا خوری و استفاده از نور خورشید در بیرون از منزل باعث می شود که شما شاداب و پرانرژی به سر کار خود بازگردید.

به فعالیت هوازی بپردازید : هر نوع فعالیت هوازی، حتی بالا رفتن از پله ها شما را پرانرژی خواهد کرد. ورزش نه تنها عملکرد بدنتان را بهتر می کند بلکه میزان اکسیژن خون تان را نیز افزایش می دهد و موجب می شود قلبتان تندتر بزند و در نتیجه جریان خون به ماهیچه و بازگشت به ریه ها تقویت شود. ورزش همچنین موجب ترشح آندرفین می شود و یک احساس خوب جسمی را در شما ایجاد می کند.

نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن : کم آبی از عوامل و مقصران اصلی کاهش سطح انرژی بدن و بروز خستگی است. اگر دچار کمبود آب به صورت خفیف شدید، رساندن اکسیژن به اندام ها آرام تر صورت می گیرد و باعث از بین رفتن انرژی می گردد. پس نوشیدن قهوه و نوشیدنی های انرژی زا را کنار بگذارید و روزانه به اندازه کافی آب غنی شده از اکسیژن بنوشید تا ضمن برطرف شدن تشنگی تان میزان اکسیژن لازم جهت بالا رفتن سطح انرزی تان به خون بدن برسانید.

از مصرف مواد فیبر دار در صبحانه غفلت نکنید: اینطور ثابت شده افرادی که به اندازه کافی در وعده صبحانه فیبر دریافت نمی کنند، بیشتر دچار احساس کمبود انرژی در طول روز می شوند. مصرف بلغور جو، نان تست کامل، تخم مرغ و همچنین ماست و انواع توت ها در وعده صبحانه فیبر مورد نیاز بدن را تامین کرده و فرد را از احساس خستگی در طول روز دور می کند. فراموش نکنید که مواد غذایی غنی از ویتامین های گروه ب که مانند یک نوشابه انرژی زا عمل خواهند کرد شامل ماست، غلات کامل و دانه آفتاب گردان است. مواد معدنی موجود در آجیل، غلات کامل و فراورده های لبنی با کمک به سوخت و ساز بدن نیز انرژی را افزایش می دهند.

داشتن چرت های کوتاه : یک خواب کوتاه 15 تا 30 دقیقه ای برای تجدید قوای سیستم های بدن کافی است و به شما در رفع خستگی تان کمک می کند.

تنفس عمیق : با تنفس عمیق، میزان اکسیژن خون زیاد می شود، فشار خون و تپش قلب کم می گردد، عضلات آرام می شوند و گرفتگی های عضلانی از بین می روند. با هر تنفس، شما اکسیژن و انرژی به سلول های بدن خود می دهید. علاوه بر این، انجام حرکات یوگا و مدیتیشن تنها برای 10 دقیقه در اوایل صبح بهترین روش برای کاهش سطح استرس و مبارزه با خستگی در طول روز است.

خرید آب غنی شده با اکسیژن اکساب شاپ بهترین هدیه برای سلامت خانواده

اکساب شاپ در حال حاضر توانایی ارسال محصول  آب غنی شده با  اکسیژن اکساب به نمایندگی های سراسر کشور را دارد . جهت ثبت سفارش آب غنی شده با اکسیژن اکساب ، تماس با اکساب شاپ در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد.