چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا

موسسه اطلاعات علمی Institute for Scientific Information یا isi  به عنوان سازمان و مرکزی برای اعتبار سنجی مقالات محسوب می شود که از سال ۱۹۶۰ شروع به فعالیت کرده است. موسسه ای اس ای به صورت تخصصی روی اعتبار مقالات علمی کار می کند به همین دلیل معیار سنجش اعتبار یک مقاله از روی isi ان مشخص می شود. خدمات موسسه ای اس ای نگهداری داده‌ ها و نقل‌ قول ‌های مقالات هزاران نشریه دانشگاهی است. این خدمات از طریق سرویس پایگاه دادهISI’s Web of Knowledge در دسترس است، این پایگاه داده به پژوهشگران این امکان را می‌دهد که بداند کدام مقاله‌ها بیشتر مورد ارجاع قرار گرفته و چه مقالاتی از این مقاله مطلبی را نقل‌قول کرده‌اند. از این رو چاپ مقاله isi  برای بسیاری دانشجویان ، استادان و موسسات تحقیقاتی بسیار اهمیت دارد. تیم پژوهشی هدف این امکان را برای همه دانشجویان و اساتید در سراسر ایران به وجود آورده که مقالات isi  خود را به صورت تضمینی و فوری به چاپ برسانند. نگارش و چاپ مقاله isi به منزله گام نهادن در جهت رفع سوالات و پرسش های علمی است. اگر میخواهید با نحوه چاپ و شرایط پذیرش مقاله در isi آگاه شوید با موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ همراه باشید :

چاپ مقاله isi

چاپ مقاله isi

هزینه چاپ مقاله isi

چاپ مقالات در هر زمینه و رشته در مجلات مختلف ، متفاوت است اما همیشه یک میانگین واحد برای هزینه چاپ مقاله isi وجود دارد که از طرف خود سازمان ای اس ای اعلام می شود. علاوه بر آن هزینه های خدمات و مراحل چاپ و موسسات چاپ مقاله ای اس ای جداگانه محاسبه می شود. به طور خلاصه هزینه چاپ مقاله علمی و پژوهشی در برخی مجلات رایگان و برخی دیگر پولی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چاپ مقاله isi پولی

مقالات مجلات open access در وبسایت مجله در دسترس کاربران است و پژوهشگران می‌توانند به‌طور رایگان همه مقالات آن را دانلود کنند. تمام هزینه چاپ مقاله isi و علمی پژوهشی در این نوع مجلات از نویسندگان مقالات آن گرفته می‌شود و مولفان تنها حامی مالی برای تامین هزینه‌های نشر این مجلات‌اند. به‌طور خلاصه، این مجلات برای نویسندگان پولی و برای خوانندگان رایگان است.

چاپ مقاله isi رایگان

مجلات close access از نویسندگان هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و به‌طور رایگان مقالات را چاپ می‌کنند، اما خوانندگان برای دانلود مقالات باید حق آبونمان آن مجله را پرداخت کنند؛ بدین ترتیب این مجلات از فروش مقالات خود درآمدزایی می‌کنند. این مجلات با نویسندگان قرارداد کپی‌رایت امضا می‌کنند و حق اشتراک‌ گذاری مقاله را بر عهده می‌گیرند. به‌طور خلاصه، این مجلات برای نویسندگان رایگان و برای خوانندگان پولی است.

البته بدیهی است که چاپ هر مجله مستلزم صرف هزینه‌هایی قابل توجه است، بنابراین مجلات open access معمولا برای تامین بودجه لازم از نهادهای خصوصی یا دولتی و دانشگاهی کمک می‌گیرند و هدف خود را نشر علم و دانش و تکنولوژی قرار داده‌اند.

چاپ سریع مقاله isi

یکی از مواردی که هزینه چاپ مقاله isi را افزایش می دهد چاپ فوری مقاله است. منظور از اکسپت سریع و چاپ فوری مقاله ،چاپ در یک یا دو روز نمیباشد و هر مجله شرایط و بازه زمانی خاصی دارد. اکسپت مقاله کاری تخصصی است. مراحل انتخاب مجله تا ترجمه تخصصی و ویراستاری، فرمت بندی و سابمیت می تواند در کمتر از یک هفته انجام گیرد اما پروسه داوری برخی مجلات مثل JCR ممکن است بیشتر از یک ماه باشد. اما مجلات ISI یی که موسسه هدف با آنها همکاری می کند، در کمتر از یک ماه پذیرش مقاله شما را ارسال می کند.

هزینه چاپ فوری مقاله isi

یکی از مواردی که هزینه چاپ مقاله isi را افزایش می دهد چاپ فوری مقاله است. هزینه چاپ سریع مقاله ISI نیز وجود دارد و شامل حال نویسندگانی می‌شود که تمایل دارند مقالات آن‌ها در زمان کوتاه‌تری داوری و چاپ شود؛ به عبارت دیگر این امکان در نظر گرفته شده تا پژوهشگرانی که می‌خواهند آثارشان سریع و به‌طور اختصاصی داوری و مقاله‌شان در صورت تایید بدون نوبت چاپ شود، با پرداخت مبلغی بیشتر از هزینه چاپ، این امر برای‌شان میسر شود. هزینه چاپ مقاله به دلار و یورو دریافت می شود.

چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا

چاپ مقاله در مجلاتی که دارای ایمپکت هستند کمی دشتوار تر از ژورنال های فاقد ایمپکت است . زیرا ژورنال های ایمپکت دار بسیار رده بالا هستند و غالبا متعلق به کشورهای امریکایی و اروپایی میباشند ، اگر مقاله شما از سطح علمی بالایی برخوردار نباشد نمی تواند از سد داوری مجلات ایمپکت دار گذر کند ، اما موسسه هدف با راه کارهای علمی امکان چاپ مقالهisi  با ایمپکت بالا را فراهم آورده است.

نحوه نوشتن مقاله isi

نکته‌ای که ISI در نوشتن مقالات بر آن تاکید دارد و برایش مهم است، بیان مطالب علمی به‌صورت ساده و پرهیز از عامیانه‌نویسی یا ژورنالیستی‌نویسی است، همچنین مقاله باید خلاق ،دارای ایده جدید، تازه و به عبارتی منحصر به فرد باشد. مقاله ISI به هیچ عنوان نباید کپی یا جعلی باشد، در ایران یک مقاله به سه شکل مختلف نوشته می‌شود، ولی ISI به هیچ وجه این کار را قبول ندارد و مقاله‌ای را می‌پذیرد که جدید بوده و قبل از آن وجود نداشته باشد. در عنوان مقاله ISI نباید از لغات اضافه یا ایهام‌ دار استفاده کرد، عنوان باید به نحوی انتخاب شود که بیشترین جذابیت را برای خواننده و بیشترین ارتباط را با محتوای مقاله داشته باشد.

نحوه پیدا کردن مجله مناسب برای چاپ مقاله isi

مهترین کار در انتخاب یک مجله برای چاپ مقاله ISI، ورود به سایت موسسه تامسون است، در این سایت نشریات مختلف وجود دارد و می‌توان به راحتی انتخاب کرد. روش دیگر و برای حالتی که نشریه برای چاپ مقاله مشخص است، می‌توان با مراجعه به سایت آن نشریه، اطلاعات مورد نظر و نحوه نگارش را مطالعه کرد و بر اساس آن مقاله را نوشت، زیرا هر کدام از نشریه‌ها دارای نحوه نگارش خاص خود هستند. تخصصی نبودن مقاله و سنخیت نداشتن موضوع یا تخصص آن با مجله‌ای که مقاله در آن چاپ شده یکی دیگر از موارد و عوامل برگشت مقاله ISI است.

چاپ تضمینی مقاله isi

آیا تضمینی برای چاپ مقاله ای اس ای وجود دارد ؟ باید گفت اگر شما پس از نگارش مقاله isi  آن را برای موسسه ای معتبر بفرستید که بتواند اشتباهات شما را ویرایش و ویراستاری کند و همینطور شما را در انتخاب مجله معتبر و مناسب با موضوع یاری کند ، می تواند گفت چاپ مقاله isi تضمینی امکان دارد.

در موسسه هدف مشاوران مقاله مورد نظر را مطالعه و بررسی می نمایند و سپس آن را برای متخصصین مربوطه در آن رشته ارسال می نمایند. متخصصین موسسه هدف که همگی از اساتید برجسته و داوران بین المللی ژورنالهای معتبر می باشند با بررسی مقاله سطح آن را مشخص و ژورنال مورد نظر را انتخاب می نمایند.

در این مرحله در صورتیکه مقاله با مشکلات محتوایی مواجه باشد آن مشکلات نیز برطرف و جهت چاپ در آن ژورنال آماده و سپس ارسال می گردد. افتخار همکاری با چنین شبکه جامعی از نخبگان و اساتید که همگی به عنوان داور در یک یا چند ژورنال معتبر مشغول فعایت هستند و یا دارای مقالات متعدد در آن ژورنالها هستند و شناخت کاملی از فرایندهای داوری ژورنالها در حیطه تخصصیشان دارند به موسسه پژوهشی هدف این قابلیت را می دهد تا با بهره گیری از ارتباطات وسیع میان این متخصصین و داوران و سردبیران ژورنالها، روند داوری مقالات را تسریع و زمان چاپ مقالات را به شدت کاهش دهد.

چاپ مقاله isi در کمترین زمان

یکی از دغدغه های محققان، چاپ مقاله در کمترین زمان است. پژوهشگران  و یا دانشجویان به دنبال راهی برای چاپ مقاله در اسرع وقت هستند. چاپ مقاله در نشریات isi، بعد از ارسال مقاله انجام نمی شود و باید مراحلی را طی کند.پذیرش و چاپ مقاله مراحلی دارد. مراحل انتخاب مجله مناسب تا ترجمه مقاله، ویراستاری، فرمت بندی و ارسال مقاله در کمترین زمان می تواند انجام شود. اما چاپ فوری مقاله کار یکی دو روز نیست. زیرا مقالات باید مراحل اکسپت در مجلات را طی کنند. زمانبرترین قسمت اکسپت و چاپ مقالات، فرآیند داوری است. هر مجله isi  برای چاپ مقاله بازه زمانی مختص خود را دارد. مجلات آی اس آی در دو دسته  ISI WOSو ISI LISTED تقسیم  بندی می شوند. مجلات isi wos ایمپکت فکتور دارند و با این شاخص ارزیابی مشخص می شود که چند بار به مقاله ارجاع شده است. مجلات ایمپکت فکتوردار به مجلات jcr  نیز معروف هستند و معتبرترین مجلات در جهان هستند. پژوهشگرانی که حداقل یکبار برای چاپ مقاله اقدام کرده باشند می دانند که اکسپت مقاله و روند داوری زمانبر است. زیرا داوری مقالات یک کار تخصصی است و نیاز به توجه زیادی دارد.

چاپ مقاله در اسرع وقت به این معنا نیست که هر مقاله با هر کیفیتی را می توانید در کمترین زمان چاپ کنید. بلکه محقق باید تمام اصول و نکات را برای چاپ مقاله رعایت کند.

راهکارهایی که برای چاپ مقاله isi  در کمترین زمان معرفی می شوند عبارتند از:  انتخاب موضوع جدید و نو، محتوای قوی و تازه مقاله، رعایت نکات فنی و نگارشی، نگارش چکیده اصولی و ترجمه دقیق و نیتیو.

برای چاپ مقاله آی اس آی در حداقل زمان، نیاز نیست نویسنده ویراستاری را بلد باشد یا ترجمه تخصصی را فرا بگیرد. بلکه می تواند با مشورت با موسسات چاپ مقاله، برای چاپ مقاله isi خود اقدام کند.

پذیرش و  چاپ مقاله در نشریات isi

برای چاپ مقاله در مجلات isi مانند پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی، باید مراحلی را طی کنید. تمام مراحل پذیرش مقاله آی اس آی را در ادامه ذکر کرده ایم.

اقدامات قبل از ارسال مقاله isi

قبل ارسال مقاله، باید متن مقاله را ترجمه کنید. برای ترجمه صحیح و دقیق، بهتر است ترجمه مقاله را به مترجمان نیتیو بسپارید که می توانند مقاله را مانند کسی که زبان مادری اش زبان انگلیسی است، ترجمه می کند.

پس از ترجمه نیتیو، باید متن مقاله را ویرایش کنید. انتخاب مجله برای چاپ مقاله نیز اقدام بعدی است. همه این اقدامات قبل از ارسال مقاله انجام می شوند.

ارسال مقاله به ژورنال

انتخاب مجله قبل از ارسال مقاله گام مهمی است. اگر مراحل قبلی به بهترین نحو انجام شود، چاپ مقاله به صورت تضمینی انجام می شود. در صورتی که مقاله نظر مجلات را جلب نکند، مقاله ریجکت می شود.

حواستان باشد که کاورلتر را برای سردبیر مجله ارسال کنید. در فرآیند سابمیت ممکن است مجله سوالاتی را از شما بپرسید که باید به شیوه ای پاسخ دهید تا اعتمادشان جلب شود.

مرحله داوری مقاله ای اس ای

داوران مقاله را از نظر کیفیت ترجمه، ویرایش و ترجمه مورد بررسی قرار می دهند. بنابراین برای چاپ مقاله isi  در کمترین زمان ممکن، باید به این نکات دقت داشته باشید و این مراحل با بالاترین سطح کیفیت انجام شوند.

لازم به ذکر است که داوران نشریات، مقالات را با سختگیری مطالعه می کنند و برای انتخاب بهترین مقالات، کیفیت مقاله را از همه نظر بررسی می کنند. بنابراین برای بالا بردن شانس اکسپت مقاله، به کیفیت مقاله خود توجه کنید.

اعلام نتیجه داوری مقاله

پس از داوری مقالات، نتایج داوری در سه حالت اعلام خواهد شد. در بهترین حالت ممکن مقاله پدذیرش می شود و برای چاپ در شماره های بعدی نشریه ارسال می گردد. در حالت بعدی مقاله در صورت اعمال تغییراتی قابل پذیرش است و نویسنده موظف است طبق نظرات داوران به ویرایش مقاله بپردازد. اما این به این معنا نیست که مقاله شما پذیرش شده است. در بدترین حالت، مقاله شما کیفیت های مورد توجه داوران را ندارد و در نهایت ریجکت خواهد شد.

هزینه چاپ سریع مقاله isi

هزینه چاپ مقاله isi شامل هزینه های دسترسی رایگان، هزینه رسیدگی به مقالات، هزینه داوری، هزینه انتشار و سایر هزینه ها می شود.

هزینه دسترسی رایگان یا  Open Access هزینه ای است که نویسنده می پردازد تا مقاله وی در دسترس عموم قرار گیرد. پس از پرداخت این هزینه توسط محقق، خوانندگان برای دسترسی به مقاله، پولی نمی پردازند. در نتیجه مقاله بیشتر در دسترس عموم قرار می گیرد و تعداد ارجاعات به مقاله بالاتر می رود.

هزینه رسیدگی به مقالات isi یا Submission Fee

هزینه رسیدگی به مقالات یا Processing Fee برای رسیدگی به مقاله شما، به داوران پرداخت می شود. بدون پرداخت این مبلغ، مقاله شما داوری نخواهد شد.

هزینه داوری سریع

بازه زمانی بررسی و داوری مقالات، ۳ تا ۶ ماه است. برخی محلات با دریافت مبلغی، داوری مقاله شما را زودتر انجام می دهند و سرعت کار شما بالا می رود. البته این به معنای پذیرش مقاله شما نیست و صرفا با پرداخت مبلغی، کار رسیدکی به مقاله تان را سرعت می بخشید.

هزینه انتشار مقاله

هزینه چاپ مقاله با خود نویسنده است.  پس از دریافت  اکسپت  از مجلات،  هزینه انتشار را باید بپردازید که این هزینه با توجه به سطح اعتبار مجله و نوع مقاله متفاوت است. تمام هزینه هایی که در بالا ذکر کردیم برای تمام مقالات ثابت و یکسان نیست و بسته به نوع مجله متغیر است.  اگر قصد چاپ مقاله isi در کمترن زمان را دارید، علاوه بر هزینه های بالا، هزینه چاپ سریع مقاله isi را نیز بپردازید. درواقع امکان چاپ مقاله در سریع ترین زمان برای پژوهشگرانی که قصد چاپ مقاله در اسرع وقت را دارند، وجود دارد و با پرداخت مبلغی، می توانید به مقصود خود برسید. در کنار همه ی مزایایی که چاپ مقاله ISI  دارد، نمی توان از اهمیت چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی کاست و همواره اساتید و دانشجویان زیادی در تلاش برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی هستند.

چاپ مقاله isi دارای jcr

چاپ مقاله به صورت تضمینی به نوع مجله ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. چاپ مقاله در نشریات ایمپکت فکتوردار به صورت تضمینی نیست و به کیفیت مقاله شما بستگی دارد. هم چنین مجلات ISC  و JCR  نیز پذیرش تضمینی ندارند و باید بر کیفیت مقاله خود تمرکز کنید. اما مجلات داخلی و خارجی هستند که سختگیری کمتری دارند و امکان چاپ تضمینی وجود دارد.

در نهایت برای چاپ مقاله ISI در کمترین زمان، بهتر است روی کیفیت مقاله خود فعالیت کنید و با کمک موسسه های چاپ مقاله مشورت کنید تا در روند چاپ مقاله علمی پژوهشی شما خللی ایجاد نشود.

ثبت مقاله isi

هنگامی که برای چاپ مقاله در نشریات isi تصمیم می گیرید، با یک مسئله کاملاً رقابتی و چالش برانگیز روبرو هستید زیرا باید تمام قوانین و اصول ژورنال isi  را در نظر بگیرید تا مقاله ای کامل بنویسید که از رد شدن،  مصونیت داشته باشد. تمام مقالات isi روشی را برای ارتباط دانشمندان با سایر دانشمندان در مورد نتایج تحقیقات خود ارائه می دهند. آنها قالب کلی یکسانی و قسمت های متمایزی دارند که نوع خاصی از اطلاعات را نشان می دهد. تعداد و عناوین بخش ها ممکن است در مجلات متفاوت باشد اما در بیشتر موارد، شما باید یک ساختار اساسی را حفظ کنید.

شرایط پذیرش مقاله در isi

شرایط پذیرش مقاله در isi معمولا سخت است و پیچیدگی های خاص خود را دارد. برای اینکه مقاله خود را در isi به چاپ برسانید باید مواردی را رعایت کنید که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

سطح کیفیت و فنی مقاله خود را بالا ببرید. مقاله هایی که کیفیت و اهمیت پایین تری داشته باشند شانس زیادی برای چاپ در مجلات آی اس آی را ندارند. پس وقت خود را برای مجله ای با کیفیت پایین نگذارید.

ساختار مقاله را به درستی رعایت کنید. ساختار مقاله isi باید طبق چیزی که بیان شده است نگارش شود. عنوان مقاله باید متناسب با محتوای مقاله باشد. چکیده را درست نگارش کنید و مهم ترین نتایج، درون مایه مقاله و روش تحقیق را کامل شرح دهید. کلمات کلیدی را به درستی انتخاب کنید. مقدمه را طبق اصول آن نگارش کنید. سعی کنید از جداول و نمودارها برای بیان مقاهیم استفاده کنید.

  • برای پروژه های بعدی پیشنهادات و راهنمایی هایی را مطرح کنید.
  • رفرنس دهی را به درستی رعایت کنید و از رفرنس های معتبر استفاده کنید.
  • مقاله را به ژورنالی ارسال کنید که با حوزه تخصصی آن کاملا هماهنگی داشته باشد.
  • ترجمه ی مقاله باید حرفه ای باشد. ترجمه ی نادرست و نگارش ناصحیح انگلیسی دلیل رد بسیاری از مقالات است. پس این مورد را نادیده نگیرید.
  • توجه داشته باشید که متن ترجمه شما از مطلب دیگری کپی نشده باشد که این خود به منزله سرقت علمی از دید داوران است و منجر به رد مقاله علمی پژوهشی شما خواهد شد.
  • فرآیند پذیرش و چاپ مقاله isi سخت و پیجیده است. بنابراین همه ی ساختارها را به درستی رعایت کنید و از دانش اقراد مطلع بهره ببرید تا بتوانید بهترین مقاله را برای چاپ در ژورنال ارسال کنید.

مجلات isi با پذیرش سریع

مجلات isi با پذیرش سریع برای کسانی مناسب است که فرصت کمی برای چاپ مقاله isi دارند و به هر دلیلی نمی توانند زمان را از دست بدهند. بهرحال مجلات isi با پذیرش سریع نیز قوانین و ساختار مختص خود را دارد که باید آن ها را رعایت کنید. در ادامه برای آشنایی با این اصول چند مورد از آن را بیان کردیم:

باید از هر جهتی که ممکن است مقاله شما رد شود جلوگیری کنید. لذا باید ساختار مقاله، رفرنس دهی و فرمت بندی را با کیفیت بالایی انجام دهید و در نگارش مقاله جوری عمل کنید که مقاله اصلاحیه نخورد و زمان را از دست ندید.

قطعا انتخاب ژورنالی با داوری آسان به فرآیند پذیرش سریع مقاله isi شما کمک خواهد کرد. مجلات isi به دو دسته کلی تقسیم می شود. دسته اول مجلات jcr یا ایمپکت فکتوردار است و دسته دوم بدون ایمپکت فکتور هستند.

مجلات jcr  داوری سختگیر دارد و برای چاپ مقاله دراین نوع مجلات به حداقل ۴ تا ۹ هفته زمان احتیاج دارید. برای چاپ مقاله در این نوع ژورنال ها نیازی به پرداخت هزینه ندارید و هزینه چاپ را از خوانندگان دریافت می کنند. به عبارتی این نوع مجلات کلوز اکسس هستند.

قطعا متوجه شده اید که مجلات isi با پذیرش سریع در دسته اول جایی ندارند و در دسته بدون ایمپکت فکتوردار ها هستند. زمان داوری این نوع مجلات بین ۲ تا ۳ هفته می باشد. چاپ مقاله در مجلات isi با پذیرش سریع، نام شما را در لیست متخصصان امور پژوهش علمی قرار می دهد.

هزینه ثبت مقاله در isi

هزینه ثبت مقاله در isi از مهم ترین سوالات پژوهشگران است. از این رو باید بدانید که هزینه ثبت مقاله در isi  به عوامل مختلفی بستگی دارد. در قدم اول می توان به اپن اکسس یا کلوز اکسس بودن مقاله اشاره کرد. مجلات اپن اکسس با دسترسی رایگان برای خوانندگان هستند اما برای چاپ این نوع مقاله باید هزینه را شما به عنوان نویسنده بپردازید. اما مقالات کلوز اکسس که هزینه را از خواننده دریافت می کند، هزینه ای برای نویسنده ندارد. لذا اگر قصد چاپ مقاله در مجلات اپن اکسس دارید، هزینه چاپ مقاله را باید مدنظر داشته باشید.

هزینه ثبت مقاله در هزینه ثبت مقاله در isi  به نوع مقاله شما و حوزه تخصصی آن نیز بستگی دارد. از جمله هزینه های دیگر برای ثبت مقاله isi می توان به هزینه های ویراستاری و هزینه های ارسال مقاله نیز اشاره کرد. هزینه ترجمه مقاله های فارسی نیز از هزینه های ثبت مقاله isi به شمار می روند.

درخواست مقاله isi

درخواست مقاله isi از سوی مجلات و موسسات علمی به دانشجویان ارشد یا دکتری داده می شود. درخواست مقاله از سوی دانشجویان رقم می خورد و طرف دیگر این درخواست اساتید دانشگاهی و پژوهشگرانی هستند که سطح علمی و دانش فنی بالایی دارند  و در زمینه نگارش مقاله علمی پژوهشی یا مقاله isi تبحر دارند. درخواست مقاله isi در زمینه های تخصصی مختلفی است. این مقالات برای چاپ در مجلات با درجه های علمی معتبر ارسال می شوند.

خرید مقاله isi

چاپ مقاله isi با توجه به مزیت هایی که به برای اساتید، دانشجویان و پژوهشگران دارد همه را مشتاق نگارش خود کرده است. در مواردی کسانی که دانش فنی این کار را ندارند و تا به حال برای آن اقدام نکرده اند، به جای اینکه راه و روش صحیح آن را در پیش بگیرند و با اصول آن آشنا شوند، خود را از هر بندی آزاد کرده و با خرید مقاله isi به صورت جعلی و غیرواقعی نام خود را در ردیف نویسندگان مقالات isi قرار می دهند. از این رو است که خرید مقاله isi با استقبال روبرو است. اما مجموعه ایکس این کار را عملی ناپسند و ناشایست برای جامعه علمی می داند. زیرا نگارش و چاپ مقاله isi به منزله گام نهادن در جهت رفع سوالات و پرسش های علمی است و این با خرید مقاله isi که کاری غیرعلمی است در تناقض است. از این رو اصلا این کار را توصیه نمی کنیم و پیشنهاد ما این است که به جای خرید مقاله isi با مشورت با کسانی که علم و دانش فنی این کار را دارند و اساتید برجسته دانشگاهی، روند چاپ مقاله isi را در پیش بگیرید و از خرید مقاله isi  اجتناب کنید.