مزایای نمای فایبر سمنت برد به جای چوب و وینیل

اگر به دنبال متریالی هستید که بتواند جایگزین بهتری برای چوب باشد و گزینه ای ماندگارتر از وینیل ، پیشنهاد می کنیم نمای فایبر سمنت برد را برای خانه خود در نظر بگیرید . فایبرسمنت برد آخرین و پیشرفته ترین مصالح برای استفاده در ساختمان سازی می باشد . دوام فایبر سمنت برد بسیار زیاد است . از آنجایی که مواد تشکیل دهنده فایبر سمنت برد بازیافت می شود ، بنابراین هزینه نگهداری و تعمیر آن نیز ناچیز است .

مزایای کاربرد نمای فایبر سمنت برد

در بردارنده طیف گسترده ای از سبک ها و اندازه ها

نمای فایبر سمنت برد به صورت چوب(فایبر سمنت برد طرح چوب) ، با یک بافت سطح واقعی و طیف گسترده ای از سبک ها و اندازه ها ساخته شده است . تخته ها متراکم هستند و از مخلوطی از ماسه ، سیمان ، سیلیس و الیاف سلولز ساخته شده اند . آنها رنگ را به خوبی می گیرند و می توانند در طیف وسیعی از گزینه های رنگی از جمله رنگ آمیزی چوب خریداری شوند . فایبر سمنت برد بسیار شبیه چوب واقعی است ، بدون درزهای همپوشانی یا لبه های قالب دار مانند وینیل .

دوام زیاد فایبرسمنت برد نسبت به چوب و وینیل

  • فایبر سمنت برد بسیار با دوام است .
  • در برابر آب و هوا ، اشعه ماوراء بنفش ، حشرات و رطوبت بسیار مقاوم است .
  • مانند چوب و وینیل دچار تغییر رنگ ، پوسیدگی یا انحراف نمی شود و معمولا هزینه نگهداری خیلی کمی دارد .
  • ساختمان شما به مدت طولانی تمیز و مدرن می ماند .
  • در همه مناطق آب و هوایی عملکرد خوبی دارد و به ندرت تحت تاثیر گرما و سرما قرار می گیرد .

با این  مطالبی که گفته شد برای استفاده از فایبر سمنت برد مهم نیست که در کجا زندگی می کنید .

به عنوان نوعی از مصالح غیر قابل آتش سوزی

صاحبان خانه های ساکن در مناطقی که مستعد آتش سوزی و سایر بلایای طبیعی هستند ، باید به مصالحی که در ساخت خانه خود استفاده می کنند توجه جدی داشته باشند . نمای فایبر سمنت برد یک مصالح غیر قابل آتش سوزی محسوب می شود و این امر باعث می شود خانه هایی که ممکن است در معرض جرقه یا شعله های آتش متاثر شوند ، انتخاب بهتری داشته باشند . در حالی که نمای چوب و وینیل نه تنها با گرما ذوب می شود بلکه در دماهای بالا نیز می تواند آتش بگیرد .

انتخاب مسوولانه ای برای حفظ محیط زیست

فایبر سمنت برد سازگار با محیط زیست است و هیچگونه ضرری برای محیط زیست و سلامت انسان ندارد . گاز خروجی ندارد و با شرایط آب و هوایی متناسب است . بنابراین فایبر سمنت برد انتخاب مسوولانه ای برای حفظ محیط زیست است .

مزایای کاربرد نمای فایبرسمنت برد به جای چوب و وینیلمزایای نمای فایبر سمنت برد به جای چوب و وینیل

معایب کاربرد چوب و وینیل در نمای ساختمان

ظاهر

اولین موردی که بیشتر صاحبان نمای وینیل با آن روبرو هستند با ظاهر است . در حالی که به آن بافتی شبیه چوب داده می شود ، در حالی که نوعی پلاستیک – پلی وینیل کلرید است . اگر شما از نزدیک یا دور به آن نگاه می کنید ، کاملاً واضح است که به نمای پلاستیکی نگاه می کنید .

وینیل از نظر ساخت توخالی است ، که از نظر برش ، مزیت محسوب می شود (سبک بودن و جابجایی آن آسان است) . همچنین تخته های چوب نیز بسیار نازک هستند . درزهای همپوشانی تخته ها به عنوان سایه ای روی نما ظاهر می شوند و نشان می دهند که چقدر نازک هستند ، بیشتر از ظاهر آن آزار می دهند .

عملکرد ضعیف در مقابل هوای سرد و گرما

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که در طول زمستان هوا بسیار سرد است ، ممکن است با وینیل مشکل داشته باشید . این ماده در دماهای متوسط ​​عملکرد خوبی دارد و هنگامی که هوای بیرون خیلی سرد شود می تواند مشکلاتی را به وجود آورد . این به نوبه خود می تواند باعث شکننده شدن مواد شود ، بنابراین ضربه ای در اطرف خانه می تواند باعث ایجاد ترک شود . اگر در حین ذوب آب به این ترک وارد شود و دوباره یخ زده شود ، شکاف گسترش می یابد و سوراخی ایجاد می کند .

علاوه بر اینکه در سرما شدید شکننده می شود ، وینیل با گرما نیز مشکلاتی دارد . در آب و هوای گرم ، به ویژه در مناطقی که نما ی ساختمان مستقیما در معرض آفتاب قرار دار د، وینیل می تواند نرم شود و شروع به ذوب شدن کند . این می تواند منجر به پیچ و تاب شدن سازه به مرور زمان شود .

مشکل در تعمیر

اگر نمای شما دچار شکستگی یا پیچ خوردگی شده و می خواهید آن را تعمیر کنید ، با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد . مشکل اینجاست که پیدا کردن رنگی که مطابق با رنگ نمای سازه که چندین سال قبل در آن به کار رفته است دشوار است . و همچنین برخی از رنگ های وینیل با گذشت زمان می توانند از بین بروند . تلاش برای تعویض سازه بدون امکان مطابقت با آنها ممکن است فضای خانه شما بد به نظر برسد . و از آنجا که شما نمی توانید وینیل را رنگ کنید ، هیچ راهی برای اصلاح این مسئله وجود ندارد .

دشواری در بازیافت

اگر مقداری از قطعات نمای وینیل باقیمانده مانده است ، یا تصمیم گرفته اید که وینیل خود را با چیز دیگری جایگزین کنید ، برای دور ریختن آنها مشکل خواهید داشت . وینیل نوعی پلاستیک است ، بنابراین رها کردن آن در محیط زیست صحیح نیست و فقط تعداد کمی از مراکز بازیافت آن را می پذیرند .

مزایای نمای فایبر سمنت برد به جای چوب و وینیل

قیمت فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند . این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است . به لحاظ خواص و ترکیبات ، کنامیت ترکیبی از سیمان ، الیاف سلولز ، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است . فایبرسمنت ایرانی کنامیت ، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ساختمان ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است .

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل ، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود . جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت برد و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .

تلفن دفتر گرگان :

۰۱۷-۳۴۳۳۸۴۲۳

۰۱۷۳۴۳۳۹۴۷۶-۷

فكس كارخانه :

۰۱۷۳۴۳۳۸۴۲۲

پست الكترونيك :

info@konamit.ir

info@konamit.com