فایبرسمنت راه حلی ارزان برای نمای ساختمان

فایبرسمنت راه حلی ارزان برای نمای ساختمان : فایبر سمنت نسبت به بقیه متریال نماسازی ارزانترین و مناسبترین میباشد . درصورتیکه آنرا بشناسیم و دستورات فنی لازم را هنگام نصب بکار ببندیم ، مناسب ترین راه، را به ما نشان می دهد لذا آشنائی با خواص فایبرسمنت لازم می باشد .

فایبرسمنت راه حلی ارزان برای نمای ساختمان

فایبر سمنت ماده ای است که قدرت جذب و دفع رطوبت دارد و در ازای هر 1% جذب رطوبت به مقدار 0.1mm/m تغییر اندازه میدهد و درصورتیکه رطوبت جذب نماید ، افزایش طول پیدا میکند و درصورت دفع رطوبت به همان مقدار کاهش طول پیدا میکند .

فایبرسمنت راه حل های معماری بسیاری را برای نمای ساختمان ارائه می دهد. طیف های گسترده ای از فایبرسمنت وجود دارد که می توان در هر پروژه ای بسته نیاز مورد استفاده قرار داد. سازگاری ، انعطاف پذیری ، زیبایی شناسی ، برش و دوام عالی بهترین مزیت های آنهاست.

شما می توانید از این محصول علاوه بر زیبایی محل زندگی خود برای اکوستیک کردن آن نیز استفاده نمایید . پانل های اکوستیک فایبر سمنت در انواع و اندازه های مختلف و رنگی ارائه می شود که می توانند تقریباً در هر نوع دکوراسیون سفارشی شوند.

قیمت فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ساختمان ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .