دی وی دی فیزیک سال دوم کنکور ،تدریس استاد یحیوی

دی وی دی فیزیک سال دوم کنکور ،تدریس استاد یحیوی: مجموعه‌ی آموزشی فیزیک سال دوم دربردارنده‌ی مباحث مهمی می‌باشد که توسط استاد یحیوی تدریس شده است. دی وی دی فیزیک سال دوم کنکور ،تدریس استاد یحیوی, شامل ۱۰ دی وی دی آموزشی است که توسط موسسه آموزشی وقت دانش تولید و منتشر شده است.دانش آموزان عزیزی که می خواهند پیشرفت چشمگیری در درس فیزیک داشته باشند می توانند از این بسته آموزشی در جهت رسیدن به هدف خود استفاده نمایند. بسته آموزشی فیزیک کنکور حاضر مباحث مربوط را بصورت مفصل و همراه با نکات کلیدی در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

دی وی دی فیزیک سال دوم کنکور ،تدریس استاد یحیوی

 مجموعه دی وی دی فیزیک سال دوم کنکور ،تدریس استاد یحیوی شامل ۱۰ لوح فشرده می باشد که سرفصلهای تدریس شده در هر لوح فشرده در جدول زیر مشخص شده است. ۹ دی وی دی آن شامل مطالب و مفاهیم فیزیک سال دوم می باشد و دی وی دی دهم آن به حل تست اختصاص داده شده است.

در DVD 1 به تعریف کار پرداخته شده است و نیروهای پایستار و ناپایستار به طور مفصل تشریح گردیده است.

در DVD 2 به بیان قضیه مهم فیزیکی که بعنوان قضیه کار و انرژی معروف است پرداخته شده و پایستگی الکتریکی و پایستگی انرژی مکانیکی شرح داده شده است.

در DVD 3 در این لوح فشرده ضمن ادامه مباحث مربوط به پایستگی انرژی مکانیکی به مفاهیم مربوط به توان و بازده یا راندمان پرداخته شده است.

در DVD 6 ،DVD 5 ، DVD 4بخش اول گرما و فشار که شامل فشار در مایعات و جامدات و گازهاست و نیز مطالب مورد نیاز در زمینه فشار سنج به شکلی ساده تدریس گردیده است.

در DVD 9 ،DVD 8 ، DVD 7بخش دوم گرما که شامل تعریف گرما-تغییر فاز-تبادل گرمایی، قانون گازها انسباط اجسام، ویژگی های ماده نیروی چسبندگی-کشش-سطحی-رسانش گرمایی توضیح داده شده است.

DVD 1 : <<< تعریف کار-نیروهای پایستار وناپایستار
DVD 2 : <<< قضیه ی انرژی جنبشی-انرژی پتانسیل -پتانسیل الکتریکی-قانون پایستگی انرژی مکانیکی
DVD 3 : <<< ادامه ی قانون پایستگی انرژی مکانیکی -توان-بازده
DVD 4 : <<< گرما و فشار- بخش اول -فشار در مایعات و جامدات و گازها(چگالی-فشار-جوسنج)
DVD 5 : <<< ادامۀ جوسنج- تعریف فشارسنج
DVD 6 : <<< ادامۀ فشارسنج
DVD 7 : <<< بخش دوم-گرما- تعریف گرما-تغییر فاز-تبادل گرمایی
DVD 8 : <<< ادامه تبادل گرمایی- قانون گازها انسباط اجسام
DVD 9 : <<< ادامۀ انبساط اجسام – ویژگی های مادهنیروی چسبندگی-کشش-سطحی-رسانش گرمایی
DVD 10 : <<< حل تست

امیدواریم دانش آموزان عزیز وکنکوری ها از این بسته آموزشی فیزیک کنکور نهایت استفاده را ببرند.موسسه آموزشی وقت دانش در زمینه کنکور فعالیت می نماید و نمایندگی رسمی موسسه کنکور ونوس می باشد.کارشناسان وقت دانش از طریق مشاوره های تخصصی می توانند به شما در برنامه ریزی کنکوری، کمک کنند. بهترین دی وی دی های فیزیک کنکور را از موسسه وقت دانش تهیه کنید.